Reklama

Vyberte si z našich newsletterů

Přihlásit odběr

Adrenalin v oblacích. Emirates natočily reklamu z vrcholu Burdž Chalífy

Veronika Kudrnová

Letecká společnost Emirates natočila odvážnou reklamu. Letuška v ní stojí na úplném vrcholu nevyšší budovy světa, na špici dubajské Burdž Chalífy. Ta je vysoká 828 metrů. Podívejte se na adrenalinové záběry.

Reklama

Emirates se výšek rozhodně nebojí a do oblak se vrací s velkou pompou. Letecký dopravce natočil reklamní spot z nejvyšší budovy světa jako oslavu toho, že se po měsících vynucené covidové pauzy obnovují letecká spojení se světem. Fanoušci letecké společnosti po zhlédnutí reklamy okamžitě začali spekulovat, za jsou záběry z vrcholku Burdž Chalífy skutečné nebo jde jen o povedený filmový trik a žena v uniformě letušky ve skutečnosti stála ve studiu. V reakci na to Emirates zveřejnily video z příprav na natáčení, z nějž je zřejmé, že o žádný studiový trik nešlo. Na špici dubajského mrakodrapu se ale nepostavila letuška, nýbrž zkušená kaskadérka a instruktorka seskoků padákem v uniformě letušky. 

Formule projíždějící přes Karlův most se objevila v reklamním spotu společnosti RedBull.

Zběsilá jízda F1 po Staré Praze. RedBull ukázal kontroverzní reklamní spot

Rakouská firma vyrábějící energetické nápoje RedBull ukázala reklamní spot se záběry z dubnového přejezdu formule po Karlově mostě. Jízda tehdy vyvolala silné kontroverze u části české veřejnosti i politické reprezentace. Řada uživatelů sociálních sítí tehdy kritizovala pronajmutí význačné kulturní památky pro propagační účely nadnárodní společnosti a vedení pražské radnice později prohlásilo, že o chystaném průjezdu formule do poslední chvíle nevědělo.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.

Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.

Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly. 

Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.

O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.

Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Reklama

Související

Bořivoj Trejbal, šéf Emirates v ČR

Éra levných letenek s covidem skončila. Aerolinky se musejí zahojit, říká český šéf Emirates

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme