Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Botas připomíná legendy českého sportu. Zákazníci to ocenili

Botas připomíná legendy českého sportu. Zákazníci to ocenili
Profimedia
 ČTK

Obuvnická značka Botas letos plánuje tržby 70 milionů korun, zatím je zhruba na polovině, od posledního letošního kvartálu si ale ředitel značky Botas Vít Staněk slibuje hodně. Cílem pro letošní rok bylo prodat přes 35 tisíc párů bot. Vypadá to, že se nám cíl podaří dokonce překonat, uvedl. Botas slaví 75 let od založení, značka připravila limitovanou kolekci, která připomíná úspěchy českých a československých sportovců.

Reklama

Značku Botas koupila loni na jaře zlínská obuvnická firma Vasky. Od převzetí v dubnu minulého roku se podařilo značce Botas prodat zboží za více než 20 milionů korun. „Tento rok by se měl podařit značce více než trojnásobný meziroční růst,“ uvedl Staněk. Značka od loňského jara vydala dvě nové a sedm redesignovaných kolekcí bot a dvě kolekce oblečení. Do portfolia vrátila také nohejbalovou obuv.

Botasky nekončí. Značku koupily Staňkovy Vasky

Botasky nekončí. Značku koupily Staňkovy Vasky

Obuvnická legenda, značka Botas, nekončí. Koupila ji zlínská obuvnická firma Vasky Václava Staňka, uvedla bez dalších podrobností k transakci mluvčí Vasky Aneta Zenkerová.

Přečíst článek

Značka připravila výroční kolekci šesti barevných variant botasek, uctí jí legendy českého sportu. „Úspěchů v botaskách se do historie zapsala opravdu spousta. Pro mě byl tím největším vzorem Emil Zátopek, jehož sochu jsem míval na zlínském atletickém stadionu při každém tréninku na očích. Jako připomínku jeho velkých úspěchů jsme jednu variantu navrhli v barvách Zlína - žlutočerné,“ uvedl majitel a zakladatel společnosti Vasky Václav Staněk, který se věnoval atletice.

Reklama

Kolekce nabídne obuv v barvách mexické vlajky k připomínce vítězství Věry Čáslavské v Mexiku roku 1968. Další varianta je inspirovaná úspěchem národního hokejového týmu v Naganu, modrá varianta odkazuje na výkon Františka Venclovského, který jako první Čechoslovák přeplaval kanál La Manche. Dominanta kolekce, celozlatá botaska, je k prodeji jen 75 hodin.

Vít Staněk, zachránce Botas

Vít Staněk: Do každého návrhu botasek dávám kus sebe

Sourozenci Staňkovi oživují na Zlínsku Baťovskou tradici. Starší z bratrů Václav má vlastní, úspěšnou značku obuvi Vasky a mladší Vít od minulého roku šéfuje značce Botas, kterou před rokem společnost Vasky koupila. Společnými silami se tak snaží vzkřísit brand se 75letou historií. Jak jim společné podnikání šlape a co dělají pro to, aby společný byznys nebyl předmětem rodinných svárů a neskončil rozkolem, jako tomu bylo v případě bratrů Baťových, prozradil mladší z bratrů Vít v rozhovoru pro server mistoprodeje.cz.

Přečíst článek

Magazín newstream CLUB

Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh. 

V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.

Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme