Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

K-popová hvězda Jessica Jung se dala na podnikání

Jessica Jung
MBC / Creative Commons / CC BY 4.0
 nst
nst

Korejská popová zpěvačka si založila módní značku Blanc & Eclare, ale nejvíc vydělává na sociálních sítích.

Bývalá popová hvězda Jessica Jung z Jižní Koreje se vzdala dlouholeté pěvecké kariéry v dívčí skupině ve stylu K-pop s názvem Girl’s Generation a vrhla se do světa podnikání. Tato dvaatřicetiletá dáma sama sebe v rozhovoru s CNBC označila za tzv. „průkopnici“ a založila si svojí módní značku Blanc & Eclare, která představuje luxusní dámskou módu. Začátkem roku 2021 si v Soulu otevřela první vlajkový obchod s restaurací Clareau, zaměřenou na současnou kuchyni. Není to její první styk se světem fashion, protože v roce 2020 se stala tváří kosmetické značky Revlon.

To ale zdaleka není vše. Jessica Jung má velký vliv na sociálních sítích. Její instagramový profil sleduje více než 9,9 milionu lidí, tudíž se věnuje i práci influencerky na plný úvazek.

A jak se takový byznys na sociálních sítích dělá?  Jessica prozradila CNBC Inside E-commerce svůj recept na úspěch: „Buďte originální, upřímní a mějte svůj vlastní charakter. Poté dojde k propojení mezi vámi, vašimi sledujícími a interakce budou jen růst.“

Na sociálních sítích hraje klíčovou roli také obsah příspěvků. Mladá podnikatelka doporučuje správně kombinovat značkový a soukromý obsah.

„Pokud mám značkový obsah, který potřebuji zveřejnit, zveřejním ho. Poté přidám několik příspěvků ze skutečného života – každodenní aktivity, módní styly a věci, které by moji sledující chtěli opravdu vidět,” dodává.

Supreme

Móda ulice za miliardy. Mikina za tisíce eur je taky výnosná investice

Když se prochází londýnským obchodním domem Selfridges nebo Dubai Mall ve Spojených arabských emirátech, upoutá Středoevropana na první pohled jedna zvláštnost: velká část lidí, kteří nakupují v těchto top obchoďácích světa, nosí teplákové soupravy a tenisky. Jde často o produkty slavných fashion brandů jako Gucci či Louis Vuitton. Svět se mění a ani svět módy nezůstává na místě. Proměnil se, nabízí oblečení ulice. Proč se tak stalo, kolik stojí třeba takové tenisky Gucci a lze na tom i nějak vydělat?

Přečíst článek

Za svůj úspěch Jessica připisuje velkou zásluhu svým fanouškům: „Mám velké štěstí, protože moje kariéra začala v době, kdy sociální sítě zapouštěly své kořeny. S mými fanoušky jsme vše vybudovali společně.“

Čtyři tisíce dolarů za post 

Na druhou stranu ale přiznává, že život influencera může být občas dost náročný. Sociální média jsou hodně rychlá a je třeba s nimi držet krok.

Podle „kalkulačky sociálních platů“ Lickd.co si mohou influenceři s více než 100 tisíci sledujícími na Instagramu obvykle vydělat přes 4 000 dolarů za jeden příspěvek.

Jessica hodně cestovala a v Jižní Koreji trávila minimum času. S příchodem covidu-19 byla donucená se zastavit a být více doma. Díky tomu si však uvědomila, jak jí rodná země chyběla a načerpala spoustu energie na rozjetí dalších projektů.

Aktuálně připravuje reality show, která bude odvysílána koncem září 2021, nové hudební album a také na knihu „Bright“, což je pokračování jejího bestselleru „Shine“.

Výstava Vladimira 518 v pražské DSC Gallery.

Slavný rapper Vladimir 518 debutuje jako malíř. Jeho obrazy mohou být investicí

Ačkoli je Vladimir 518 samoukem, jeho kresby stojí desítky tisíc, velkoformátová plátna prodává DSC Gallery za 120 tisíc a výš.

Přečíst článek

Virgil Abloh

Miliardář Bernard Arnault koupil majoritu v módním brandu Off-White

Zakladatel Off-White Virgil Abloh je považován za klíčového muže současné módy a od roku 2018 je vlivným designérem v Arnaultově impériu LVMH.

Přečíst článek

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Jana Brodani, výkonná ředitelka Asociace pro kapitálový trh České republiky

Od toho, kdo ukazuje rolexky na volantu Lamborgini, utíkejte pryč. Ten vám s investicemi neporadí, varuje Brodani

Přečíst článek
Burberry

Ikona britského luxusu Burberry zabředla do problémů, snaží se zachránit silou

Přečíst článek
Doporučujeme