K-popová hvězda Jessica Jung se dala na podnikání
Korejská popová zpěvačka si založila módní značku Blanc & Eclare, ale nejvíc vydělává na sociálních sítích.
Bývalá popová hvězda Jessica Jung z Jižní Koreje se vzdala dlouholeté pěvecké kariéry v dívčí skupině ve stylu K-pop s názvem Girl’s Generation a vrhla se do světa podnikání. Tato dvaatřicetiletá dáma sama sebe v rozhovoru s CNBC označila za tzv. „průkopnici“ a založila si svojí módní značku Blanc & Eclare, která představuje luxusní dámskou módu. Začátkem roku 2021 si v Soulu otevřela první vlajkový obchod s restaurací Clareau, zaměřenou na současnou kuchyni. Není to její první styk se světem fashion, protože v roce 2020 se stala tváří kosmetické značky Revlon.
To ale zdaleka není vše. Jessica Jung má velký vliv na sociálních sítích. Její instagramový profil sleduje více než 9,9 milionu lidí, tudíž se věnuje i práci influencerky na plný úvazek.
A jak se takový byznys na sociálních sítích dělá? Jessica prozradila CNBC Inside E-commerce svůj recept na úspěch: „Buďte originální, upřímní a mějte svůj vlastní charakter. Poté dojde k propojení mezi vámi, vašimi sledujícími a interakce budou jen růst.“
Na sociálních sítích hraje klíčovou roli také obsah příspěvků. Mladá podnikatelka doporučuje správně kombinovat značkový a soukromý obsah.
„Pokud mám značkový obsah, který potřebuji zveřejnit, zveřejním ho. Poté přidám několik příspěvků ze skutečného života – každodenní aktivity, módní styly a věci, které by moji sledující chtěli opravdu vidět,” dodává.
Když se prochází londýnským obchodním domem Selfridges nebo Dubai Mall ve Spojených arabských emirátech, upoutá Středoevropana na první pohled jedna zvláštnost: velká část lidí, kteří nakupují v těchto top obchoďácích světa, nosí teplákové soupravy a tenisky. Jde často o produkty slavných fashion brandů jako Gucci či Louis Vuitton. Svět se mění a ani svět módy nezůstává na místě. Proměnil se, nabízí oblečení ulice. Proč se tak stalo, kolik stojí třeba takové tenisky Gucci a lze na tom i nějak vydělat?Móda ulice za miliardy. Mikina za tisíce eur je taky výnosná investice
Leaders
Za svůj úspěch Jessica připisuje velkou zásluhu svým fanouškům: „Mám velké štěstí, protože moje kariéra začala v době, kdy sociální sítě zapouštěly své kořeny. S mými fanoušky jsme vše vybudovali společně.“
Čtyři tisíce dolarů za post
Na druhou stranu ale přiznává, že život influencera může být občas dost náročný. Sociální média jsou hodně rychlá a je třeba s nimi držet krok.
Podle „kalkulačky sociálních platů“ Lickd.co si mohou influenceři s více než 100 tisíci sledujícími na Instagramu obvykle vydělat přes 4 000 dolarů za jeden příspěvek.
Jessica hodně cestovala a v Jižní Koreji trávila minimum času. S příchodem covidu-19 byla donucená se zastavit a být více doma. Díky tomu si však uvědomila, jak jí rodná země chyběla a načerpala spoustu energie na rozjetí dalších projektů.
Aktuálně připravuje reality show, která bude odvysílána koncem září 2021, nové hudební album a také na knihu „Bright“, což je pokračování jejího bestselleru „Shine“.
Ačkoli je Vladimir 518 samoukem, jeho kresby stojí desítky tisíc, velkoformátová plátna prodává DSC Gallery za 120 tisíc a výš.Slavný rapper Vladimir 518 debutuje jako malíř. Jeho obrazy mohou být investicí
Money
Zakladatel Off-White Virgil Abloh je považován za klíčového muže současné módy a od roku 2018 je vlivným designérem v Arnaultově impériu LVMH.Miliardář Bernard Arnault koupil majoritu v módním brandu Off-White
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.