Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Kazma porazil i Harryho Pottera. Jeho film vydělává dokonce víc než Anděl Páně

Stanislav Šulc
sta

Můžete ho nenávidět. Kazmovi to ale je jedno. Jeho film se stal absolutním fenoménem a jen za první čtyři dny v kinech rozmetal většinu rekordů tuzemské kinematografie. Zastaví ho něco?

Kazmův film ONEMANSHOW: The Movie se stal zdaleka nejúspěšnějším českým filmem v divácké návštěvnosti během premiérového víkendu při uvedení do kin a současně druhým nejúspěšnějším filmem během prvního víkendu v kinech v Česku všech dob.

„ONEMANSHOW: The Movie vidělo během premiérového víkendu v českých kinech 290 tisíc diváků, kteří za vstupenky utratili více než 54 milionů korun,“ uvedl Lukáš Vedral z Bontonfilmu, který je distributorem filmu. Tolik lidí na žádný český film v prvních čtyřech dnech promítání nepřišlo. Dosavadním českým rekordmanem návštěvnosti byl Anděl Páně 2, který během premiérových čtyř dnů vidělo 188 tisíc diváků. Ženy v běhu vidělo v tomto období 177 tisíc diváků a Vyšehrad 173 tisíc diváků.

Snímek Barbie vede měsíc žebříček návštěvnosti českých kin

Fenomén Barbenheimer nepolevuje. Barbie i Oppenheimer vládnou kinům a vydělávají miliardy

Fenomén označovaný jako Barbenheimer dál táhne diváky do kin a jeho konec se zdá v nedohlednu. Po čtvrté v řadě se za uplynulý víkend staly filmy Barbie a Oppenheimer nejvýdělečnějšími tituly v severoamerických kinech, když si přišly na dalších 33,7 a 18,8 milionu dolarů.

Přečíst článek

Jediným filmem vůbec, který Kazmovi v diváckém zájmu premiérového víkendu odolal, je spektákl Avengers: The Endgame, na nějž přišlo v prvních čtyřech dnech 344 tisíc lidí.

Porazil Pottera i odstíny šedi

Kazmův projekt ale přeskočil české uvedení celosvětových trháků Padesát odstínů šedi (256 tisíc diváků), Harry Potter a relikvie smrti - část 1 (248 tisíc diváků), Hobit: Bitva pěti armád (243 tisíc diváků) nebo Avatar: The Way of Water (242 tisíc diváků)

Celovečerní projekt ONEMANSHOW: The Movie vstoupil do českých kin ve čtvrtek 17. srpna. „Při tvorbě tohoto filmu jsem chtěl, aby se nejednalo jen o pasivní zážitek. Chci, aby se diváci zapojili, přemýšleli a stali se součástí příběhu,“ říká Kazma.

Indiana Jones 5

Hollywood má vedle stávky další problém: lidé nechodí na vysokorozpočtové filmy

Problémy továrny na sny Hollywood se začínají množit. Tím zdánlivě nejviditelnějším je stávka, kterou vyhlásily scenáristická a herecká asociace, což podle předběžných odhadů zainteresovaných společností bude mít miliardové dopady.

Přečíst článek

O panenky Barbie je opět mimořádný zájem

Česko zasáhla barbiemánie. Do hračkářství si vezměte pytel peněz

Barbie je v kurzu. Nový film se stal hitem. A radost mají i prodejci hraček, jimž rostou tržby o stovky procent. A nejen jim. Prodává se také růžové oblečení. Pro rodiče to ale není nejlepší zpráva. Za hračky totiž utratí výrazně více peněz.

Přečíst článek

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Snímek Barbie vede měsíc žebříček návštěvnosti českých kin

Fenomén Barbenheimer nepolevuje. Barbie i Oppenheimer vládnou kinům a vydělávají miliardy

Přečíst článek
Filmový a televizní režisér Robert Sedláček

Robert Sedláček: Do uvažování se mi vkradla melancholie. Ironický jsem ale pořád víc

Přečíst článek
Doporučujeme