Kazmův film Onemanshow: The Movie kritici rozcupovali. Ale dál vládne návštěvnosti kin

V čele žebříčku víkendové návštěvnosti tuzemských kin zůstal i po druhém víkendu film Onemanshow: The Movie, za kterým stojí influencer a moderátor Kamil Bartošek vystupující pod pseudonymem Kazma. O uplynulém víkendu ho vidělo téměř 62 tisíc diváků, víkend předtím to bylo 290 tisíc diváků, což je nový český rekord.
O uplynulém víkendu se nezměnilo ani pořadí na následujících čtyřech příčkách - druhým nejnavštěvovanějším filmem byl snímek Barbie, třetím Oppenheimer, čtvrtým Vocasy na tripu a pátým Gran Turismo. Vyplývá to z údajů na webu Unie filmových distributorů.
Film, jehož jméno není podstatné, a který vyprodukoval Kamil Bartošek, alias Kazma, trhnul přes víkend návštěvnické rekordy. Všichni jsou překvapení, jaký meteorit se objevil na nebi české filmové tvorby. Do kin nalákal diváky výtvor muže, kterého je těžké nějak označit, rebel nebo podvodník, typický Čech?
Dalibor Martínek: Případ Kazma. Jaký je nejvíc sledovaný film? Lepší otázkou je, jací jsou vlastně Češi
Názory
Na tržbách Kazmův film o tomto víkendu vydělal přes 11,5 milionu korun, celkově pak téměř 79 milionů korun. O premiérovém víkendu zaznamenal snímek rekordních 290 tisíc diváků. Film se přitom od kritiků i mnohých diváků dočkal až drtivé kritiky, například na serveru ČSFD má hodnocení pouze 51 procent.
Víkendový rekord drží Avengers
Dosud nejúspěšnější premiérový víkend tuzemského filmu držela pohádka Anděl Páně 2 se 188 tisíci diváky. V celkovém pořadí je Onemanshow: The Movie na druhém místě. Rekordmanem podle společnosti Bontonfilm stále zůstává superhrdinský snímek Avengers: The Endgame, který za první čtyři dny vidělo v českých kinech 344 tisíc diváků.
Fenomén označovaný jako Barbenheimer dál táhne diváky do kin a jeho konec se zdá v nedohlednu. Po čtvrté v řadě se za uplynulý víkend staly filmy Barbie a Oppenheimer nejvýdělečnějšími tituly v severoamerických kinech, když si přišly na dalších 33,7 a 18,8 milionu dolarů.
Fenomén Barbenheimer nepolevuje. Barbie i Oppenheimer vládnou kinům a vydělávají miliardy
Enjoy
Americkou komedii Barbie, která je v českých kinech od 20. července, vidělo o víkendu přes 23 tisíc diváků, celkem pak téměř 627 tisíc. Celkové tržby přesahují 117 milionů korun. Stejně dlouhou dobu uvádějí kina i životopisný snímek Oppenheimer, o víkendu si ho vybralo zhruba 18 tisíc lidí, celkem pak 449 tisíc. Za vstupenky na Oppenheimera diváci utratili přes 92 milionů korun. Na čtvrtém místě zůstal s víkendovou návštěvností 12 tisíc diváků komediální film režiséra Joshe Greenbauma a na pátém americký životopisný sportovní film Gran Turismo z prostředí automobilových závodů. Ten o víkendu zhlédlo 10 tisíc lidí.
Z novinek uspěl jen ukrajinský historický velkofilm
Z novinek se do první desítky nejnavštěvovanějších filmů dostal pouze historický velkofilm Dovbuš ukrajinského režiséra Olese Sanina, skončil devátý. Z českých filmů obsadila šestou příčku ještě česko-slovenská romantická komedie Nikdy neříkej nikdy režiséra Braňa Mišíka.
Ve čtvrtek 31. srpna budou mít v tuzemských kinech premiéru americko-francouzské milostné drama Hvězdy v poledne, americký akční thriller Equalizer 3: Poslední kapitola a českými zástupci budou snímek Brutální vedro a pásmo FAMU Four, které prezentuje čtveřici úspěšných studentských děl z filmové fakulty.
Film Barbie režisérky Grety Gerwigové utržil od své premiéry před více než dvěma týdny přes miliardu dolarů. Podle agentury Reuters to dnes oznámila společnost Warner Bros. Gerwigová se tak stala první ženou, které se jako samotné režisérce podařilo překonat miliardovou hranici, dodala agentura AFP.
Snímek Barbie se zapsal do historie. Režisérka je první ženou, jejíž film vydělal miliardu
Money
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.