Lasvit na milánském týdnu designu osloví až 10 tisíc potenciálních klientů

Lasvit prezentuje české sklářské řemeslo na prestižní přehlídce světového designu Milano Design Week. Potenciální klienty lákají na instalaci umístěnou v budově Českého centra v Miláně.
Letošní expozice s názvem Perspectives se navíc odehrává i ve virtuálním světě. Zahrnuje modulární kinetickou instalaci A:Live, která je navržena speciálně pro hotely, resturace a privátní rezidence. Je možné ji ale přizpůsobit i interiéru jachet. Expozicí cílí firma na interiérové designéry nebo architekty, kteří jsou pro Lasvit velmi důležitou klientelou.
A v budově Českého centra se díky konceptu Fireborn představí také 700letá tradice českého sklářství. Na širší veřejnost cílí Lasvit také v showroomu Minotticucine, kde je k vidění nová verze ikonické kolekce lamp Cipher, jež patří k nejprodávanějším kolekcím vůbec.
„Po započtení online marketingové kampaně se můžeme dostat i na vyšší deseti tisíce lidí. Bohužel ne všichni se mohou zúčastnit tohoto svátku designu, takže pro nás je online kampaň velmi důležitá,” předpovídá dosah této akce pro firmu její tiskový zástupce Tomáš Kolder z Milána.
Privátní klienti jsou čím dál důležitější
Účast na prestižní designové události vnímá firma především jako možnost setkávání se a networkingu, který je pro její byznys alfou a omegou. „Primárně cílíme na interiérové designéry a architekty. Jsou pro nás ale velmi důležití i privátní klienti, což se ukázalo zejména v covidovém období, kdy si naši klienti chtěli mnohdy zkrášlit našim uměleckým dílem svou domácnost,” dodává Kolder. Na kolik firmu vyjde účast na této prestižní akci Kolder odmítl sdělit. Stejně tak nechtěl odhadovat, jak se může odrazit na jejím obratu.
Jedna z předních tuzemských skláren, novoborský Lasvit, se musela kvůli pandemii přeorientovat z hotelového na rezidenční segment. „Vnímáme to jako dočasný trend a věříme, že se hotelový segment do dvou až tří let zotaví,“ řekl už dříve pro newstream.cz generální ředitel Lasvitu Aleš Stýblo.
>>>>>>Více o designu můžete číst zde<<<<<<
Konečně se přestávají řešit sazby DPH a debata se stáčí k limitu tržeb, po jehož překročení se podnikatel musí k DPH přihlásit. Ten se přitom nezměnil absurdních 17 let.
Stanislav Šulc: DPH je nutné adaptovat pro 21. století
Názory
Útraty Čechů po pandemii zaostávají za očekáváním. Přitom jim díky zrušení superhrubé mzdy zůstává v peněženkách víc.
Lukáš Kovanda: Češi neutrácí tolik, jak se čekalo
Názory
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.