Manželka prince Harryho spouští vlastní byznys. Pro americké hospodyňky

Zrodí se nová Martha Stewartová? K této otázce přivádí řadu Američanů nejnovější počin Meghan Markleové, vévodkyně ze Sussexu. Manželka britského prince Harryho podala žádost o registraci ochranné známky značky American Riviera Orchard. Ta zahrnuje nikoli luxusní zboží, jak by se u Meghan dalo čekat, ale kuchařské knihy, nádobí, pomazánky a zavařeniny či prostírání.
Druhá, mezinárodní registrační přihláška pak zahrnuje psací potřeby, textilie, tašky na provázky, vybavení na jógu a řadu předmětů souvisejících s domácími mazlíčky, jako jsou vodítka, obojky, podložky na krmení nebo semena pro ptáky.
Podobně jako Meghan začínala i protřelá obchodnice a ikona amerických hospodyněk Martha v showbyznysu, konkrétně jako příležitostná modelka. Po sňatku s budoucím právníkem Andrewem Stewartem už to jelo – od pořádání oslav přes domácí dekorace, kulinářské rady a recepty až po stovku bestsellerů a televizní studio Martha Stewart Living.
Britská královská rodina se připravuje na další bouřlivá odhalení, která slibuje šestidílná dokumentární série o princi Harrym a jeho manželce Meghan. První tři díly, které ve čtvrtek Netflix zpřístupnil, mohou být v tomto směru trochu zklamáním. Vyprávění královského páru se zatím soustředilo na médii ostře sledované začátky jejich romantického vztahu.
Netflix pustil první tři díly intimního portrétu Harryho a Meghan
Enjoy
Boj o moc na pokračování
Meghan Markleová odhalila svoji značku American Riviera Orchard prostřednictvím devíti příspěvků na Instagramu, kam se vrátila po čtyřech letech. Úvodní story se s vypnutým zvukem podobá titulní pasáži televizního seriálu Succession (Boj o moc) a ukazuje Meghan, jak aranžuje květiny v kuchyni svého amerického sídla v Montecitu a pózuje ve výklenku v plesových šatech.
Vedle instagramového účtu značka také spustila webovou stránku naznačující, že nový brand hodlá prodávat i konkrétní výrobky.
Podle amerických médií by lifestylová značka mohla být pro Meghan cestou, jak znovu probudit své dřívější aktivity z dob herecké kariéry, kdy dělala rozhovory s přáteli celebrit, sdílela recepty a blogovala o cestování, kráse a jídle na The Tig - lifestylové webové stránce, kde však před svatbou a vstupem do britské královské rodiny své působení ukončila.
Ačkoliv je Dubaj, jeden ze sedmi emirátů tvořící společný stát, tím nejznámějším a nejtřpytivějším městem regionu, tamní vládnoucí rodina Al Maktúmů patří v regionu překvapivě k těm nejchudším. Nejbohatší je rod Saúdů, jehož majetek je pětkrát vyšší než HDP České republiky. Podívejte se na žebříček sestavený serverem newstream.cz.
Královská rodina Al Maktúmů vládne pohádkové Dubaji. Ale v Perském zálivu patří k těm chudším
Leaders
Lékaři diagnostikovali rakovinu britskému králi Karlu III. V prohlášení, které citují britská média, to oznámil Buckinghamský palác. Pětasedmdesátiletý monarcha podle něj na doporučení lékařů odkládá veřejné akce, ale pokračuje v administrativní práci a od dnešního dne započal s léčbou. O jaký typ rakoviny jde, oznámeno nebylo.
Král Karel III. má rakovinu, oznámil Buckinghamský palác. Panovník odkládá veřejné akce
Leaders
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.