Největší luxus je čas, říká spolumajitelka Moseru Kateřina Zapletalová
Výrobce českého křišťálu Moser je synonymem kvality, výjimečnosti, tradice, mistrovského řemesla a také luxusu. A luxus je pro mnohé lidi lákavý, rádi by se jím obklopovali a budovali kolem sebe auru výjimečnosti. Ta ale na materiálních věcech nestojí, důležité jsou úplně jiné hodnoty. „Musí být soulad mezi tím, kým jsme uvnitř a tím, co vysíláme navenek,“ míní spolumajitelka Moseru Kateřina Zapletalová. Pokud tomu tak není a člověk není autentický, tak místo budování luxusního osobního brandu skončí někde ve škatulce naleštěné bídy.
„Nevnímám luxus jako ukázku bohatství. Od chvíle, kdy jsem součástí Moseru, se můj pohled na luxus otočil o 180 stupňů. Je to mnohem více o zodpovědnosti, udržitelnosti, tradici, zachování mistrovství a dalších hodnotách,“ popisuje úspěšná manažerka.
Luxus je se značkou Moser spojen od jeho vzniku v roce 1857, kdy byl založen Ludwigem Moserem v Karlových Varech. Je to jediná česká značka oficiálně zapsaná do skupiny luxusních brandů s názvem Comité Colbert, kde jsou značky jako Channel, Hermes, Dior či síť hotelů Ritz.
Český křišťál z dílny Moseru vlastní například i anglická královna Camila, ale i hvězdy showbyznysu jako je Robbie Williams či Elton John.
Když je výjimečnost skutečná
Samotná značka Moser vyrostla ze silného osobního brandu jejích zakladatelů, otce Ludwiga Mosera a jeho syna Lea. Ludwig měl mimořádný talent jako brusič. To, co však bylo velmi důležité pro rozšíření povědomí jejich značky, byl jejich skvělý obchod a marketing. A tak je tomu dodnes.
„Na prvním místě je třeba mít unikátnost a kvalitu. A když máte něco výjimečného, tak nemusíte mít obavy o tom mluvit,” dodala spolumajitelka sklárny.
A co je pro Kateřinu ten skutečný luxus? „Pro mě osobně je největší luxus čas. A ten si nekoupíte,“ říká úspěšná manažerka. Člověk by podle ní měl umět vnímat své potřeby, hledat v sobě duševní rovnováhu a vnitřní spokojenost. Tu jí osobně dodává sport a také hra na léčivé nástroje.
Proč začala s hrou na gong, jak se vnitřně vypořádávala s veřejnými vystoupeními a rozhovory s novináři, i mnohé další tipy k osobnímu rozvoji prozradila Kateřina v pořadu Značka: Osobně, který moderuje Katarína Krajčovičová z Newstreamu. Videorozhovor se spouští v úvodu článku. Ve formě podcastu si ho můžete poslechnout na vaší oblíbené platformě. Kanál Newstream je v Apple Podcast, Google Podcast i Spotify.
Součástí rozhovoru je i ochutnávka drinku, který speciálně připravili v The Monkey Bar Prague, jako výraz osobní značky Kateřiny Zapletalové.
Sledujte i další díly pořadu Značka: Osobně
Vysoká politika umí být toxická a zatočit s egem i zdravého člověka, přiznává bývalá primátorka Prahy Adriana Krnáčová. „Pro mě, která nesnáší podvody, neupřímnosti a lži, se v takovém prostředí nedalo dlouhodobě fungovat,“ říká vystudovaná kunsthistorička, která se do myslí občanů zapsala výrokem o zpovykaných Pražácích. Sebevědomý a bezprostřední projev proložený silnými výrazy jí byl vlastní. U politiků, novinářů ani veřejnosti s ním moc nezabodovala, ale jak sama říká, co si o ní druzí myslí, ji nikdy moc nezajímalo. „Byla jsem příliš upřímná pro politiky a málo sdílející pro novináře,“ dodala. Krnáčová se popisuje jako žena mnoha profesí a rolí, všechny prý ale spojuje její odhodlání bránit slabší. „Cit pro spravedlnost mám v DNA,“ říká o sobě v pořadu Značka: Osobně Kataríny Krajčovičové na Newstream TV.Nebyla jsem oblíbená. Ale bylo a je mi to jedno, říká bývalá primátorka Krnáčová
Newstream TV
„Dostávám otázky, jak dělám networking. Já ho ale nedělám, přirozeně se o lidi zajímám a snažím se být užitečný.“ Prozradil na sebe v pořadu Newstreamu Značka: Osobně Jan Bubeník, zakladatel a majitel jedné z prestižních headhunterských společností v České republice Bubeník Partners. „Když budujete vztahy transakčně, je to z toho cítit,“ dodal.Jan Bubeník: Každý něco sbírá. Já sbírám vztahy
Newstream TV
V současnosti sociální sítě podporují obraz dokonalé sebeprezentace. Chceme zapadnout, což je přirozená lidská potřeba. „Osekáváním všeho, co si myslíme, že není dokonalé a nepatří k nám, ztrácíme na autenticitě,“ upozorňuje Cristina Muntean, expertka na osobní značku a strategickou komunikaci. „Když komunikujeme svůj osobní faktor bizarnosti beze strachu, naše osobní značka se stává nezapomenutelnou,“ dodává Cristina v pořadu Newstreamu s názvem Značka: Osobně.Cristina Muntean: Výstřednost nevadí. Autentičnost je nejlepším marketingem
Newstream TV
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.