Po ďábelských lodičkách přijdou brýle. Christian Louboutin míří do nových vod
Nemáte-li na ikonické lodičky s červenou podrážkou, kupte si aspoň sluneční brýle. Tato rada však bude vyznavačům legendární francouzské značky co platná až v létě 2025. V té době totiž Christian Louboutin uvede na trh svoji vůbec první kolekci brýlí. Pokračuje tak ve svém plánu z roku 2022 rozšiřovat prodej obuvi o nejrůznější kategorie luxusních doplňků.
„Christian Louboutin postupně rozvíjí strategii, jak se stát komplexním hráčem v oblasti luxusních doplňků a životního stylu. Kategorie obrouček a slunečních brýlí jsou pro nás přirozeným rozšířením nabídky,“ uvedl generální ředitel společnosti Alexis Mourot.
Firma nyní podepsala globální licenční smlouvu s výrobcem brýlí Marcolin na návrh, výrobu a distribuci zboží do roku 2029. Debutové kolekce brýlí Christian Louboutin budou distribuovány od jara/léta 2025 prostřednictvím sítě vybraných obchodů po celém světě. Portfolio licencovaných produktů Marcolin už zahrnuje značky Tom Ford, Max Mara, Zegna, Tod's, GCDS a Pucci.
Francouzský dům Givenchy se s příchodem nového roku rozloučil s uměleckým ředitelem Matthewem Williamsem. Nad tím, kdo ho nahradí, zatím visí otazníky. Završil se tak rok velkých změn na kreativních postech u luxusních módních značek. A to v době, kdy se řada z nich potýká s klesající poptávkou a potřebuje nový impuls, aby dokázala oslovit mladší a přelétavější klientelu.Gucci, Louis Vuitton i McQueen. Módní domy teď zažívají návrhářská škatulata
Enjoy
Obojky a vodítka pro psy
Christian Louboutin, kterého proslavily zářivě červené podrážky lodiček na vysokém podpadku, zvlášť oblíbené mezi celebritami, přidal na podzim 2022 novou kategorii produktů pro celou rodinu včetně domácích mazlíčků LoubiFamily. Řada, kterou charakterizují komiksoví superhrdinové, zahrnuje dětské lodičky a tenisky, a to včetně velikostí pro dospělé. Pro domácí mazlíčky nabízí Christian Louboutin obojky, vodítka a postroje pro psy s charakteristickými Caraspikes nebo vyrytými červenými gumovými detaily "Louboutin". Vznikla také hračka pro psa ve tvaru špičatých tenisek a kabelky na zvířecí exkrementy.
„Nápad na LoubiFamily se zrodil během lockdownu. Poprvé po dlouhé době jsem měl možnost strávit několik měsíců na jednom místě se svými nejbližšími přáteli, dcerami a naším psem,“ řekl Louboutin. „Chtěl jsem prozkoumat myšlenku dospělosti u dětí a dětství u dospělých, transponovat látky a barvy a hrát si s detaily,“ dodal.
Christian Louboutin založil svoji značku v roce 1991 v Paříži, předtím působil jako návrhář obuvi v módních domech Chanel nebo Yves Saint Laurent. Právě s Yves Saint Laurent se posléze soudil o to, kdo má právo vyrábět černé lodičky s červenou podrážku. Spor nakonec vyhrál Louboutin, pro něhož je tento prvek charakteristický, byť jej poprvé použila už v roce 1990 značka YSL.
Když byla Justine ještě náctiletá, nejčastěji nosila oblečení, co jí koupila matka v obchodech oblíbených francouzských značek jako jsou Camaïeu nebo La Halle. Tato móda střední cenové kategorie dominovala na začátku tisíciletí francouzskému módnímu trhu, píše list Politico.Levná francouzská móda kolabuje. Pro tamní vládu to představuje zásadní problém
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.