Reklama

Vyberte si z našich newsletterů

Přihlásit odběr

Poláci uvedou na trh parfém s vůní brambor

Poláci uvedou na trh parfém s vůní brambor
iStock
 ČTK

Polská kosmetická firma Bohoboco uvede na trh parfém s vůní brambor, který oslavuje základní polskou potravinu.

Reklama

Pro zakladatele společnosti je to odkaz na farmářské trhy a návrat do dětství, kdy zatoužil vyrábět vlastní parfémy, napsal web Notes from Poland. Prodej tohoto parfému začne ve středu. Cena za 50mililitrový flakon bude 665 zlotých (přes 3900 korun).

Vůně brambor je „poctou realistickému a drsnému kouzlu polských trhů, kde s každým krokem objevujeme kouzlo jedinečnosti v jednoduchosti,“ říká zakladatel a kreativní ředitel společnosti Bohoboco Michal Gilbert Lach, který vyrůstal v jihopolském městě Žywiec. Brambory mu připomínají dětství, kdy chodil na místní trhy a objevoval různé zemědělské produkty a vůně. Právě tehdy začal snít o výrobě parfémů.

„Parfém Polské brambory v sobě snoubí zemitost s výraznou sladkostí a vzdává hold zemi, která je počátkem všeho. (...) Kombinace balsamikové vonné esence, smyslné ambry, sladké vanilky, zlatého medu a hřejivého sena vytvářejí výraznou a smyslnou esenci,“ píše se v popisu produktu. V parfému jsou také tóny červené řepy, pšenice, trávy, kůže a borovice.

Lach založil Bohoboco v roce 2016 a získal řadu ocenění. Po čtyřech letech se dostal do užšího výběru v kategorii nejlepší nováček na prestižních cenách FiFi známých jako „Oscary parfémového průmyslu“, které se udělují od roku 1973. Jeho produkty se prodávají v parfémových salonech po celém světě, včetně New Yorku, Los Angeles, Paříže, Říma, Vídně, Berlína a Dubaje.

Reklama

Firma prodává také například parfémy s vanilkovou, karamelovou, kávovou či šafránovou vůní.

E-shop Notino vyrostl o 28 procent. Dělá miliardový obrat, v eurech

Notino má za sebou další úspěšný rok. Obrat internetovému prodejci kosmetiky a parfémů vzrostl o víc než pětinu. Největší obrat dělá v Polsku. Klíčovým trhem je ale také Itálie. Notino zároveň usiluje o to se etablovat i ve Francii, v kolébce parfémů.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.

Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.

Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly. 

Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.

O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.

Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Reklama

Související

Maloobchodní tržby se v Česku v září propadly více, než se čekalo, a to meziročně o rovná čtyři procenta

Lukáš Kovanda: Levnější potraviny dál vyhání Čechy za hranice. Stát tím tratí na daních

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme