Poslední bondovka v českých kinech vydělala 20 milionů za čtyři dny

Zatím poslední film o britském agentovi Jamesi Bondovi Není čas zemřít je extrémně úspěšný kasový trhák. Za čtyři dny od svého uvedení do kin se stal nejvýnosnějším filmem letošního roku, píše The Guardian. V Česku ho za první víkend vidělo skoro 118 tisíc diváků a utržil téměř 21 milionů korun.
Snímek, v němž se naposledy v roli agenta 007 představil herec Daniel Craig, dosud v 54 zemích utržil 88 milionů liber (2,6 miliardy korun). Návštěvnost bondovky přitom ještě zvýší její páteční uvedení ve Spojených státech, na plátnech čínských kin se objeví 29. října.
Není čas zemřít jako první film z hollywoodské produkce od začátku pandemie covidu-19 překonal hranici tržeb 100 milionů dolarů (2,2 miliardy korun), aniž by byl uveden v Číně. Až do roku 2019 byla nejvýnosnějším trhem z pohledu prodeje vstupenek do kin severní Amerika, následovaná na druhém místě právě Čínou. Asijská kina se ale po pandemii otevřela rychleji než jinde na světě a Čína se tak loni poprvé dostala na první místo v přehledu tržeb.
Po dlouhých 19 měsících od původně plánované premiéry do kin tento čtvrtek konečně vstoupí očekávaný snímek Není čas zemřít. Podaří se poslední bondovce s Danielem Craigem v titulní roli stát se letošním první miliardovým snímkem?
Nová bondovka jde konečně do kin. Může se stát prvním postcovidovým hitem
Enjoy
Nejnovější Bond má i další rekord - se stopáží dvě hodiny a 45 minut je nejdelší bondovkou v dějinách. Premiéra se kvůli pandemii a uzavřeným kinům dvakrát odkládala, původně byla v plánu loni v dubnu.
V Británii a Irsku se film promítal v 722 kinech. Prodej lístků od pátku do neděle jen v Británii vydělal 21 milionů liber (623,8 milionů korun), ještě o něco víc než dva předchozí nejúspěšnější filmy ze série o slavném agentovi Skyfall a Spectre. Ty za první prodloužený víkend v Británii utržily okolo 20 milionů liber.
Na plátnech českých kin se film Není čas zemřít objevil ve čtvrtek 30. září. Jen za víkend film ve velkých kinech vidělo téměř 118 tísíc diváků a film utržil téměř 21 milionů korun.
Čtvrteční, kvůli covidu několikrát odložená, londýnská premiéra nejnovější bondovky Není čas zemřít vlila do žil skomírající společnosti Cineworld Group kapku života.
Mánie kolem poslední bondovky s Craigem může znejistit shortaře
Money
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.