Reklama

Vyberte si z našich newsletterů

Přihlásit odběr

Spodní prádlo Kim Kardashian umí přitáhnout pozornost i investory

Kim Kardashian je většinovou akcionářkou Skims.
Se svolením Skims
Petra Nehasilová
pej

Rodina Kardashianových dokáže svoji televizní popularitu – i přesto, nebo právě proto, že se jejich show mnohdy pohybují na hraně vkusu – dobře zpeněžit. Naposledy, možná nejznámější člence klanu Kim, přinesla v druhém kole investic do značky spodního prádla Skims 240 milionů dolarů. 

Reklama

Financování ve druhém investičním kole vedl hedgeový fond Lone Pine Capital a investiční společnosti D1 Capital. Skims nově od investorů získala 240 milionů dolarů. Tržní hodnota značky Skims díky tomu poskočila na dvojnásobek. Ještě v dubnu se její hodnota pohybovala na úrovni 1,6 miliardy dolarů. Po devíti měsících je to 3,2 miliardy.

BMW

Značka BMW vládne trhu s luxusními vozy, přeskočila Mercedes

Celosvětový prodej luxusních osobních automobilů Mercedes-Benz se loni snížil o pět procent na 2,05 milionu vozů. Značka tak podle agentury Reuters poprvé za pět let přišla o vedoucí pozici na trhu s luxusními automobily. Předstihla ji konkurenční BMW, která tento týden oznámila, že její globální prodej loni poprvé překročil 2,2 milionu vozů.

Přečíst článek

Poslední kolo investic v hodnotě 240 milionů dolarů nám pomůže inovovat, expandovat a ještě více vylepšit klientský servis tak, abychom posílili brand důvěryhodné firmy,“ upřesnila budoucí směřování firmy Kim Kardashian v mailu pro agenturu Bloomberg.

Kardashian a její obchodní partner si ve společnosti ponechali kontrolní podíl. Kardashian navíc zůstala ve firmě největším akcionářem, ani ona, ani její obchodní partner o prodeji neuvažují. Do budoucna se ale této možnosti ani jeden nebrání.

Reklama

Značka Skims posílila během pandemie

Pandemie, která přinesla razantní změnu životního stylu, firmu významně posílila. Zájem zákazníků hlavně o neformální oblečení loni přinesl Skims tržby ve výši 275 milionů dolarů, o 90 procent víc než v předpandemickém roce 2019. Ještě větší tržby si společnost slibuje od letoška – mohly by podle odhadů majitelů dosáhnout až ke 400 milionům dolarů.

Virgil Abloh

Zemřel Virgil Abloh. Muž, který vytvořil módu 21. století

Svět módy přišel o jednu z největších ikon současnosti. V pouhých 41 letech podlehl rakovině Virgil Abloh, muž, který proměnil Louise Vuittona. Bernard Arnault, šéf módního impéria, nad skonem šéfdesignéra značky vyjádřil lítost. „Jsem v šoku z této hrozné zprávy,” citovala Arnaulta agentura Reuters.

Přečíst článek

Podle Bloombergu v posledních letech navíc dochází k jisté proměně trhu se spodním prádlem ve Spojených státech. Tradičním značkám jako je Victoria’s Secret začínají na paty šlapat právě módní startupy, jako je Skims.

Cíl? Dobýt zahraniční trh

S investovanými miliony plánují Kardashian a její obchodní partner expandovat do zahraničí, kde mají v plánu vybudovat maloobchodní síť. Dosud se všechny prodeje mimo USA uskutečňují hlavně prostřednictvím webových stránek společnosti, další část pak skrze společnost Nordstrom.

Louis Vuitton

Luxus vybředl z covidové krize. Pohání ho útraty Číňanů a Američanů

Obchod s luxusem se vymanil z covidové krize, tržby za luxusní zboží letos předčí ty z předpandemického roku 2019. Segment podržely zejména útraty Číňanů a Američanů, kteří rozhazují za špičkové boty, kožené zboží a šperky.

Přečíst článek

Na evropský trh pak společnost cílí hlavně navázáním spolupráce s luxusními módními značkami. Už v říjnu poslala do světa limitovanou kolekci plavek nebo koženého oblečení, která vznikla ve spolupráci s prestižním italským módním domem Fendi patřícího do sítě LVMH. Jen během deseti minut po uvedení těchto produktů prodejem vygenerovala více než tři miliony dolarů, přičemž propojení s italskou značkou zarezonovalo hlavně na trhu mimo Spojené státy.

Zásek do povědomí zákazníků po celém světě značce Skims jistě přinesou i zimní olympijské hry v Pekingu. Američtí olympionici se od hlavy až k patě obléknou do jejích produktů – ostatně tak, jako tomu bylo loni na letních hrách v Tokiu.

Apple, ilustrační foto

Prodej iPhonů v Číně vytáhl čtvrtletní tržby Applu na rekord

Čistý zisk firmy Apple v prvním fiskálním čtvrtletí vzrostl o pětinu na 34,63 miliardy dolarů (758,8 miliardy korun). Tržby byly rekordní, uvedla firma. Apple těžil mimo jiné z vysoké poptávky po iPhonech v Číně.

Přečíst článek

Kosnar, Cimex

Klášter Gabriel Loci proměníme v hotel. Bylo by fajn, kdyby nás to nestálo dvě miliardy, říká investor

Majitel zchátralého kláštera sv. Gabriela na pražském Smíchově, skupina Cimex, už má jasno o jeho budoucnosti. Komplex přestaví na pětihvězdičkový hotel. Rozsáhlá rekonstrukce by měla začít za dva až tři roky. Takové jsou plány. A kolik to celé bude stát? „Zpočátku jsme si s nadsázkou říkali, že jdeme do miliardového projektu a nyní se budeme snažit nepřekročit miliardy dvě,” říká Miroslav Kosnar, šéf Cimexu.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.

Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.

Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly. 

Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.

O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.

Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme