Top Gear Jeremy Clarkson otevřel farmářskou hospodu. Před vchodem vznikají hodinové fronty

Kraj Cotswolds v jihozápadní Anglii je proslulý svými restauracemi. Řada z nich má oceněná menu. Některé jsou stovky let staré, nebo se nacházejí na těch nejmalebnějších místech regionu. Ale jen jeden z podniků má před vchodem frontu více než 400 lidí.
Farmářský pes, nejnovější projekt od Jeremyho Clarksona, známého protagonisty motoristy milovaného pořadu Top Gear, byl otevřen v pátek v anglickém Burfordu,
Clarkson má obří fanouškovskou základnu. Poté, co se mezinárodně proslavil jako moderátor pořadu BBC Top Gear, dosáhl 64letý chlapík nového zviditelnění prostřednictvím seriálu Clarkson's Farm na Amazon UK Prime, který sleduje jeho pokusy provozovat ziskovou farmu v Cotswoldsu.
Nová tvář drsného motoristy
Clarksonova televizní osobnost byla vždy bombastická, veřejnost propadla i pokorné verzi, kterou viděli ve farmářské show, kde se potýká s těžkou prací v zemědělství a obtížemi vyjít s penězi.
Eva Čerešňáková, autorka, moderátorka, bývalá modelka a Česká vicemiss v pořadu VIP Eva Talks na Newstream TV zpovídá české celebrity. Pozvání do studia přijal jeden z nejznámějších kuchařů a moderátorů pořadů o gastronomii Zdeněk Pohlreich.
Kdyby zmizela třetina restaurací, tak se moc nestane, říká Zdeněk Pohlreich
Newstream TV
"Udělal pro farmáře tolik, když ukázal, jak těžká je to práce," říká pro agenturu Bloomberg Chelsea Wills-Locková, finanční manažerka ze Somersetu, která jela tři hodiny, než se dostala do hospody.
Páteční premiéra
Na otevření své restaurace Clarkson dorazil asi hodinu a půl před otevřením stylově. V bílém Jaguaru F-Type. V pravé poledne otevřel dveře a prohlásil hospodu za otevřenou. V doprovodu partnerky Lisy Hoganové, manažera farmy Kaleba Coopera pronesl improvizovaný projev o důležitosti podpory britských farmářů.
Velká část potravin v nové hospodě pochází právě z farmy a vše je vyrobeno z čistě britských surovin. Není tu tedy žádná Coca-Cola, žádný pomerančový džus a žádná káva. Jedinou výjimkou, kterou Clarkson povoluje, je tonická voda, vzhledem k základní složce chininu nelze ve Spojeném království pěstovat, a Clarkson se domníval, že provozovat hospodu, která nemůže podávat gin s tonikem, je trapné.
Přesně před deseti lety Radek Klein začínal s pojízdným stánkem s kávou a trdelníky. Postupem času jeho společnost Trdlokafe otevřela 230 prodejen a další stovka je franšízanty objednaná. Firma má své pobočky v Česku i dalších evropských zemích, dále také v USA a expanduje i v Dubaji a Kataru.
Trdelník z Brna proráží ve světě. Chystáme expanzi i do Saúdské Arábie, říká zakladatel společnosti Trdlokafe
Leaders
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.