Vzduch za 250 korun. Italové nabízí netradiční suvenýr, nejsou ale první

Italský marketingový guru přišel s neotřelým, ne ale výjimečným, nápadem na suvenýry. Místo plakátu nebo magnetky chce turistům mířícím k jezeru Como prodávat plechovku s tamním vzduchem.
Alpské jezero Como přitahuje nejenom světové celebrity, dům v jeho blízkosti má například americký herec George Clooney, ale také čím dál tím víc běžných turistů. Podle lombardské turistické kanceláře jezero v roce 2023 navštívilo více než 5,6 milionu lidí. Píše o tom server CNN.
Italská společnost ItalyComunica se rozhodla neutuchajícího zájmu o lokalitu využít a kus tamní autentické atmosféry, přesněji 400 mililitrů vzduchu, nabízí v plechovce jako suvenýr. Za necelých 10 eur, v přepočtu 250 korun.
[[Twitter status: https://twitter.com/CTVNews/status/1853515092958036410]]
„Není to jen obyčejný výrobek. Je to hmatatelná vzpomínka, kterou nosíte ve svém srdci,“ uvedl mediální zástupce společnosti ItalyComunica pro server CNN.
Podle starosty Coma Alessandra Rapinese by bylo mnohem vhodnější propagovat v zahraničí například hedvábné šátky, kterými je oblast vyhlášená.
Případ z italského regionu Lombardie, právě v něm se Comské jezero nachází, není nijak ojedinělým. Vzduch jakožto upomínkový předmět nabízí i Neapol. A lahvičky s autentickou atmosférou nabízí i země Spojeného království nebo Island.
Bruce Springsteen letos objíždí Evropu. Navzdory přibývajícím létům stále ukazuje, proč je žijící legendou. I úterní koncert ve Vídni byl prvotřídním hudebním výkonem, ale i příležitostí k zamyšlení. Ten si ostatně našli i ekonomové.
REPORTÁŽ: Springsteen do Vídně přivezl skvělou hudbu, radost i dojetí. A možná i inflaci
Enjoy
Severovýchod sinajského poloostrava stále patří pro české výletníky mezi neprobádanou oblast, protože byl dlouho uzavřený a nyní zde platí přísná bezpečnostní opatření. Pro toho, kdo se chce podívat například na Mojžíšovu horu, nebo si vychutnat potápěčský ráj, je prakticky jedinou možností let a ubytování zprostředkované Čedokem. Je to totiž jediná cestovka, která cestu do Taby poskytuje.
REPORTÁŽ: Za beduínskou nevěstu se již neplatí velbloudy, ale zlatem. Dávné tradice se mění
Enjoy
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.