Vzduch za 250 korun. Italové nabízí netradiční suvenýr, nejsou ale první
Italský marketingový guru přišel s neotřelým, ne ale výjimečným, nápadem na suvenýry. Místo plakátu nebo magnetky chce turistům mířícím k jezeru Como prodávat plechovku s tamním vzduchem.
Alpské jezero Como přitahuje nejenom světové celebrity, dům v jeho blízkosti má například americký herec George Clooney, ale také čím dál tím víc běžných turistů. Podle lombardské turistické kanceláře jezero v roce 2023 navštívilo více než 5,6 milionu lidí. Píše o tom server CNN.
Italská společnost ItalyComunica se rozhodla neutuchajícího zájmu o lokalitu využít a kus tamní autentické atmosféry, přesněji 400 mililitrů vzduchu, nabízí v plechovce jako suvenýr. Za necelých 10 eur, v přepočtu 250 korun.
[[Twitter status: https://twitter.com/CTVNews/status/1853515092958036410]]
„Není to jen obyčejný výrobek. Je to hmatatelná vzpomínka, kterou nosíte ve svém srdci,“ uvedl mediální zástupce společnosti ItalyComunica pro server CNN.
Podle starosty Coma Alessandra Rapinese by bylo mnohem vhodnější propagovat v zahraničí například hedvábné šátky, kterými je oblast vyhlášená.
Případ z italského regionu Lombardie, právě v něm se Comské jezero nachází, není nijak ojedinělým. Vzduch jakožto upomínkový předmět nabízí i Neapol. A lahvičky s autentickou atmosférou nabízí i země Spojeného království nebo Island.
Bruce Springsteen letos objíždí Evropu. Navzdory přibývajícím létům stále ukazuje, proč je žijící legendou. I úterní koncert ve Vídni byl prvotřídním hudebním výkonem, ale i příležitostí k zamyšlení. Ten si ostatně našli i ekonomové.REPORTÁŽ: Springsteen do Vídně přivezl skvělou hudbu, radost i dojetí. A možná i inflaci
Enjoy
Severovýchod sinajského poloostrava stále patří pro české výletníky mezi neprobádanou oblast, protože byl dlouho uzavřený a nyní zde platí přísná bezpečnostní opatření. Pro toho, kdo se chce podívat například na Mojžíšovu horu, nebo si vychutnat potápěčský ráj, je prakticky jedinou možností let a ubytování zprostředkované Čedokem. Je to totiž jediná cestovka, která cestu do Taby poskytuje. REPORTÁŽ: Za beduínskou nevěstu se již neplatí velbloudy, ale zlatem. Dávné tradice se mění
Enjoy
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.