Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Zelený luxus. Ikonické módní značky se vrhly na ekologickou výrobu tenisek

Ekologické tenisky od značky Valentino
se svolením Valentino
Petra Nehasilová
pej

Módní značky Chloé, Prada nebo Valentino debutují na trhu s ekologicky šetrnými teniskami. Boty, které se dají pořídit od 10 tisíc korun, se šijí z biomateriálů v provedení odpovídajících kvalitě haute couture, upozorňuje prestižní americky magazín Wall Paper Magazin.

Módní titáni naskakují na vlnu udržitelnosti. Chloé, Prada a Valentino vyrábějí tenisky z ekologicky šetrných nebo recyklovaných materiálů, stejně podstatné pro ně je i to, jakým způsobem se boty dostávají k zákazníkům. „Radujte se, tenisky budou o něco zelenější a šetrnější k planetě,“ upozorňuje na trend luxusních udržitelných tenisek magazín Wall Paper Magazín.

Nejnovějším počinem je spojení módního domu Prada a sportovní značky Adidas, z jejichž spolupráce vznikla teniska Prada Re-Nylon. Je ušitá ve stylu ikonických adidasek z recyklovaného materiálu, na nějž byl použit plast sesbíraný z oceánu a textilní odpad. Vedle pohodlných bot získá zákazník i stylový mini vak Prada na klíče nebo mince.

Supreme

Móda ulice za miliardy. Mikina za tisíce eur je taky výnosná investice

Když se prochází londýnským obchodním domem Selfridges nebo Dubai Mall ve Spojených arabských emirátech, upoutá Středoevropana na první pohled jedna zvláštnost: velká část lidí, kteří nakupují v těchto top obchoďácích světa, nosí teplákové soupravy a tenisky. Jde často o produkty slavných fashion brandů jako Gucci či Louis Vuitton. Svět se mění a ani svět módy nezůstává na místě. Proměnil se, nabízí oblečení ulice. Proč se tak stalo, kolik stojí třeba takové tenisky Gucci a lze na tom i nějak vydělat?

Přečíst článek

Místo kůže recyklovaný plast

Na udržitelnost se zaměřila i značka Chloé. Nová řada tenisek Nama z recyklované síťoviny je výrazně ekologičtější než její předchozí model Sonnie. Při jejich výrobě se vypustí o 35 procent méně skleníkových plynů a spotřebuje o 80 procent méně vody.

Prodej oblečení z druhé ruky. Ilustrační foto.

Luxusní móda z druhé ruky je hit. Americký sekáč si jde pro miliardu na burzu

Zájem o oblečení z druhé ruky stoupl navzdory pandemii. Newyorská Rent the Runway nabízející oblečení luxusních značek vstupuje příští týden na burzu, kde si v rámci IPO jde pro 1,3 miliardy dolarů.

Přečíst článek

Novinkou jsou i tenisky od Valentina: Garavani Open a Rockstud Untitled vyrobené z recyklované kůže a částečně recyklované pryžové podrážky. A že to italský módní dům myslí s ekologií vážně, napovídá i jejich program Open for a Change, v němž se zavázal do května roku 2022 nahradit kůži ekologickými materiály.

Lee Cooper a Timeout

Do insolvence míří módní obchody Timeout a Lee Cooper. Jejich provozovatel dluží stamiliony

Společnost Great United Trading, která v Česku prodává značky Timeout, Lee Cooper, KVL a Only, míří do insolvence. Majitelé ji podle informací z insolvenčního rejstříku chtějí reorganizovat. Firma neustála dopady pandemie a bankám a obchodním centrům dluží přes 600 milionů korun. Zprávu jako první přinesl týdeník Hrot.

Přečíst článek

kombucha tea

Stále populárnější kombucha má pověst všeléku. Je skutečně tak všemocná?

Do popředí zájmu se kombucha dostala z několika důvodů. Aktuálně jako jedna z tekutých alternativ, kterou si lze zpestřit suchý únor. Je také vyhledávaná jako „zázračný“ nápoj, který posílí imunitu a nejen ji, což je také víc než aktuální téma. Stále jedeme na vlně kvašení, i tady má kombucha co nabídnout. A z dlouhodobého hlediska je pak populární jako jedna z „DIY potravin“, které lze s trochou fištrónu vyrobit doma. 

Přečíst článek

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Slow Fashion - ilustrační foto

V Brně startují veletrhy módy Styl a Kabo. Bez módních přehlídek, zato s důrazem na udržitelnost

Přečíst článek

Letáky nikdy nebyly „zdarma“. Možná bezplatně. A to můžou zůstat klidně dál

Přečíst článek
Doporučujeme