Dianu Rádl Rogerovou střídá ve vedení české Deloitte daňař a právník z Brna

Po šesti letech bude mít vedení českého Deloitte nového šéfa. Rádl Rogerová transformovala poradenskou společnost na technologický butik.
Nový šéf Miroslav Svoboda, dosavadní partner v daňovém a právním oddělení, se funkce ujme 1. června. Střídá Dianu Rádl Rogerovou, která tuto roli vykonávala od roku 2016.
„Mým hlavním cílem bylo strategicky rozvíjet byznys, ale také pomoci transformovat Deloitte v technologickou firmu, která bude udávat trendy ve svém segmentu. Považuji tuto svou misi za úspěšně splněnou. Náš byznys roste dvouciferným tempem, dobře jsme propluli více než dvouletým obdobím pandemie a dále posílili svou pozici na trhu. Obrovskou radost mám i z toho, že jsme se velmi výrazně posunuli v oblasti technologií a digitalizace, a to nejen uvnitř firmy, ale zejména v podobě toho, co umíme nabídnout našim klientům,“ říká Diana Rádl Rogerová.
„Osobně je pro mě také důležité, že jsme v tomto našem závazku šli ještě dál; investovali jsme finančně, kapacitně i naším know-how do řady veřejně-prospěšných a neziskových aktivit, které pomáhají s digitalizací státu a jeho služeb a transformací naší země v moderní vzdělanostní ekonomiku. Před mým nástupcem nyní stojí složité výzvy, jak navigovat náš byznys nejistými vodami rozbouřené geopolitické i ekonomické situace. Vzhledem k Mirkovým zkušenostem jsem si jistá, že Deloitte bude řídit úspěšně,“ dodala.
Diana Rádl Rogerová je jednou z nejvýše postavených žen v českém byznysu. Z pozice šéfky poradenské společnosti Deloitte řídí přes tisíc lidí. Zároveň ovlivňuje světovou strategii byznysového gigantu. Co ji dovedlo na vrchol, jak inspiruje lidi k úspěchu a jaké jsou Češky podnikatelky? Nejen to prozradila v další epizodě pořadu Victory Club na newstream.cz.
Šéfka českého Deloitte Diana Rogerová: Skleněný strop jsem nepocítila. Ale vím, že existuje
Newstream TV
Velká témata
Svoboda chce v nastoleném směru pokračovat. „Mou vizí je Deloitte jako ‚akcelerátor’ znalostí a inovací, projevující se ve všech oblastech, kde se angažujeme – auditu, daních, právu a poradenství finančním, technologickém i v oblasti řízení rizik. Velkou prioritou je pro nás využít potenciálu spojení nejlepších lidí a technologií ve prospěch našich klientů a společnosti. Razím heslo, že velké výsledky se skládají z mnoha dílčích, a záleží na jejich propojení; je smutné, že nám to znovu musela připomenout aktuální ekonomická a geopolitická situace,“ říká Miroslav Svoboda s tím, že za velká témata považuje udržitelnost, zdroje energií, dodavatelské řetězce a růst cen, digitální ekonomika, zdraví a bezpečnost. „To vše se propojuje a Deloitte v těchto tématech chce a bude hrát významnou roli,” dodal.
Miroslav Svoboda, který do Deloitte nastoupil v roce 2003 jako konzultant, má zkušenost i jako partner zodpovědný za tým finančního poradenství. Zaměřuje se na služby při fúzích a akvizicích a jeho zkušenosti pocházejí z komplexních projektů mezinárodního zdanění i právní a účetní struktury fúzí a akvizic. Podílel se na realizaci různých zahraničních i domácích projektů a transakcí, strukturování akvizic i prodejů společností a jejich restrukturalizace a refinancování, včetně rozdělení a spojování společností a jejich skupin.
Role experta na mezinárodní transakce a zdanění se projevila také v pozici lídra daňových služeb pro oblast fúzí a akvizic pro CE region i zapojení do globálních týmů M&A a mezinárodního zdanění. Před působením v Deloitte začínal svou profesní dráhu daňového poradce v brněnské advokátní kanceláři. Vystudoval ekonomii a management na Mendelově Univerzitě v Brně. Pochází z Brna, nicméně již 21 let žije s rodinou v Praze. Stále se věnuje svému oblíbenému sportu, házené.
V Česku žijí draví mladí lidé, kteří již zcela obstojí v konkurenci absolventů nejprestižnějších škol z tradičních evropských demokracií, říká šéfka české pobočky poradenské společnosti Deloitte Diana Rádl Rogerová v pořadu Victory Club na newstream.cz. Firmy s nimi ale musí umět pracovat, dodává.
Šéfka českého Deloitte Rogerová: Mladí Češi jsou proti Západu dravější a inovativnější
Newstream TV
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.