Reklama

Vyberte si z našich newsletterů

Přihlásit odběr

Experience Talks: Jak postupovat při zvýšení ceny

Experience Talks: Jak postupovat při zvýšení ceny
poskytnuto Anodius
 nst
nst

Zdražování u kupujících nikdy nevyvolává pozitivní emoce, ale v prostředí všeobecné inflace jde o nezbytný krok. Jak při zvýšení ceny postupovat, aby ji kupující přijal, poradí zkušení prodejci v rámci setkání z cyklu přednášek Experience Talks. Newstream je mediálním partnerem akce.

Reklama

Obchod je těžká disciplína, obzvlášť v situacích, kdy dojde na vyjednávání o ceně. Jak na to, poradí v přednáškovém cyklu Experience Talks Michal Mravináč, regionální obchodní ředitel pro region střední a východní Evropy ve společnosti Salesforce a Viktor Kostický, profesionální vyjednavač a lektor obchodu pro pokročilé. 

Inspirativní odpoledne zahájí Mravináč, který se specializuje na zlepšování výsledků prodejních týmů. S posluchači se podělí o své zkušenosti s odstraňováním překážek mezi zákazníkem a prodávajícím, protože dobrá obchodní strategie podle něj obstojí i v čase krize.

Slovo předá Kostickému, který se ve své praxi mimo jiné zabývá zaváděním behaviorálních prodejních postupů do obchodních oddělení velkých firem. Firmy si jej jako vyjednavače najímají na řešení složitějších obchodních případů, když druhá strana odmítá přistoupit na nabízené podmínky nebo dokonce vyhrožuje ukončením spolupráce. Velmi často je důvodem těchto vyhrocených situací zvyšování ceny, které druhá strana nechce přijmout. A právě to, jak postupovat při zvýšení ceny, aby ji kupující přijal, bude tématem jeho vystoupení. 

V pořadí druhé pražské setkání z přednáškového cyklu Experience Talks, které pořádá společnost Anodius, proběhne ve středu 21. září v coworkingovém centru HubHub v paláci ARA. Na akci je nutná registrace

Reklama

Po hlavním programu následuje neformální chill-out se sklenkou.

Newstream je mediálním partnerem akce.

Načerpejte atmosféru Experience Talks z květnového setkání v galerii:

Experience Talks: Jak nastavit vztah se zákazníkem, aby z toho těžili všichni

Jak nastavit vztah se zákazníky, aby firma prosperovala nebo překonala krizi? O své zkušenosti se s posluchači podělili přední odborníci na zákaznickou zkušenost v rámci prvního pražského setkání z cyklu přednášek Experience Talks.

Přečíst článek

Experience Talks: Zákaznická spokojenost a jak ji efektivně budovat

Že je zákazník důležitý, to ví každý obchodník i marketér. Ne každý ale ví, jak se zákaznickou zkušeností pracovat. Šířit osvětu v této oblasti chce kontinuální přednáškový event Experience Talks. 

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.

Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.

Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly. 

Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.

O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.

Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme