Reklama

Vyberte si z našich newsletterů

Přihlásit odběr

Zemřela Lady Dermacol. Olze Knoblochové bylo 90 let

Zemřela Olga Knoblochová, zakladatelka Dermacolu
Dermacol
 ČTK

Zemřela jedna ze zakladatelek značky Dermacol Olga Knoblochová. Bylo jí 90 let. ČTK o tom dnes informoval její vnuk Matyáš Hančl. Knoblochová byla považována za první českou vizážistku. Jak pečovat o pleť si od ní nechaly radit dělnice v továrnách i například manželka sovětského vůdce Leonida Brežněva.

Reklama

„Zemřela ve věku 90 let v noci na Štědrý den ve svých jižních Čechách v Jindřichově Hradci v úzkém rodinném kruhu a fantastické péči místních lékařů,“ uvedl Hančl. V souladu s jejím přáním se nebude konat pohřební obřad, doplnil.

Knoblochová, přezdívaná Lady Dermacol, vedla Ústav lékařské kosmetiky a dvě desítky let byla prezidentkou Unie kosmetiček. Od roku 1990 byla v penzi, v kosmetickém studiu ale pracovala i poté a vedla rekvalifikační kurzy.

Rodačka z Prostějova a absolventka sociálně zdravotní školy stála v roce 1966 za zrodem značky Dermacol. Hitem se stal zejména krycí make-up, na jehož vývoji spolupracovalo Filmové studio Barrandov. Licenci na některé výrobky firmy posléze koupil i Hollywood. Knoblochová pracovala na vývoji produktů, organizovala předváděcí akce v zahraničí a pomohla prosadit značku na světové trhy. O kosmetice napsala také několik knih - Tajemství půvabu, Krása na dosah či Krása a čas.

Knoblochová se narodila 26. dubna 1933, byla dvakrát vdaná, měla tři děti a několik vnoučat. Deset let byl jejím partnerem známý cestovatel Jiří Hanzelka.

Reklama

Komárová z Dermacolu: O investice se stará manžel

Jen pár dnů po operaci kolene už Věra Komárová prezentovala automatizovanou výrobní linku ve své brněnské továrně na výrobu kosmetických produktů. Neodradila jí ani skrývaná bolest ani náročný celodenní program. S neutuchající energií totiž řídí už dvacet let strategii kosmetické značky Dermacol, ve které se podílí na vývoji novinek i jejich obalů. Stala se dokonce i hlavní tváří současné reklamní kampaně značky. Plánuje také netradiční investice, které se už pár let týkají nejen firmy, ale především i vzdělávání, jak prozradila v exkluzivním rozhovoru pro newstream.cz.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.

Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.

Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly. 

Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.

O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.

Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Reklama

Související

Potvrzeno. Britský miliardář Lynch potopení jachty nepřežil. Další oběti čeká identifikace

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme