Barbie je celosvětově kasovním trhákem roku, předstihla i Super Maria
Snímek Barbie režisérky Grety Gerwigové je letos nejvýdělečnějším filmem. Utržil už 1,38 miliardy dolarů, v přepočtu zhruba 31 miliard korun. Překonal tak příjmy i dosud u pokladen kin nejúspěšnějšího hitu Super Mario Bros.
Už dříve se film, ve kterém panenka ztvárněná herečkou Margot Robbieovou vymění svůj růžový fantazijní domov za skutečný svět, stal nejvýdělečnějším filmem roku v Severní Americe.
Dosud nejúspěšnější kasovní trhák před Barbie, film Super Mario Bros, založený na počítačových hrách ze série Super Mario, vydělal 1,36 miliardy dolarů.
Akcie společnosti Mattel od poloviny června vzrostly o 15 procent, komentuje Olívia Lacenová, hlavní analytička investiční společnosti Wonderinterest Trading. Pozitivní náladu investorů nepochybně podpořilo nejen oznámení o zvýšení prognózy pro letošní rok, ale také rozruch vyvolaný uvedením filmu Barbie s herečkou Margot Robbie v hlavní roli. Barbie mánie vrací Mattel do centra pozornosti investorů
Money
„Barbenheimer” už pokoři loňské tržby
Barbie také pomohla pokladnám kin ve Spojených státech dosáhnout poprvé od pandemie covidu-19 hranice čtyř miliard dolarů. Analytici neočekávali, že se kinům podaří dosáhnout tohoto milníku, ale úspěch Barbenheimera - filmů Oppenheimer od Christophera Nolana a Barbie, které byly uvedeny ve stejný den v červenci - zvýšil tržby nad loňskou celkovou částku 3,4 miliardy dolarů.
Barbie začala trhat rekordy už při červencové premiéře, kdy vydělala 162 milionů dolarů, což je letos nejvíce. Byla to nejúspěšnější premiéra pro film režírovaný ženou a Barbie je nyní i nejvýdělečnějším filmem režírovaným pouze ženou.
Letošní filmové léto přineslo hned dva filmové hity Oppenheimer a Barbie, které daly vzniknout fenoménu Barbenheimer. Filmová studia a kina se zálibou hledí na zaplněné sály po celém světě, milovníci tmavých kinosálů už méně. Zejména mladší a excentričtí příznivci filmu Barbie mají ve zvyku si během promítání pořizovat a sdílet selfie na sociálních sítích, což vyostřilo řadu sporů v obecenstvu s milovníky tradičního kina. A kina řeší, jak spory urovnat a nepřijít ani o jednu skupinu diváků, napsal deník The Wall Street Journal.Nechte ten telefon! Barbiemánie vyostřila spory mezi kinofily a fanoušky sdílejícími selfie přímo z promítání
Enjoy
Barbie je v kurzu. Nový film se stal hitem. A radost mají i prodejci hraček, jimž rostou tržby o stovky procent. A nejen jim. Prodává se také růžové oblečení. Pro rodiče to ale není nejlepší zpráva. Za hračky totiž utratí výrazně více peněz.Česko zasáhla barbiemánie. Do hračkářství si vezměte pytel peněz
Enjoy
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.