Barbie je celosvětově kasovním trhákem roku, předstihla i Super Maria

Snímek Barbie režisérky Grety Gerwigové je letos nejvýdělečnějším filmem. Utržil už 1,38 miliardy dolarů, v přepočtu zhruba 31 miliard korun. Překonal tak příjmy i dosud u pokladen kin nejúspěšnějšího hitu Super Mario Bros.
Už dříve se film, ve kterém panenka ztvárněná herečkou Margot Robbieovou vymění svůj růžový fantazijní domov za skutečný svět, stal nejvýdělečnějším filmem roku v Severní Americe.
Dosud nejúspěšnější kasovní trhák před Barbie, film Super Mario Bros, založený na počítačových hrách ze série Super Mario, vydělal 1,36 miliardy dolarů.
Akcie společnosti Mattel od poloviny června vzrostly o 15 procent, komentuje Olívia Lacenová, hlavní analytička investiční společnosti Wonderinterest Trading. Pozitivní náladu investorů nepochybně podpořilo nejen oznámení o zvýšení prognózy pro letošní rok, ale také rozruch vyvolaný uvedením filmu Barbie s herečkou Margot Robbie v hlavní roli.
Barbie mánie vrací Mattel do centra pozornosti investorů
Money
„Barbenheimer” už pokoři loňské tržby
Barbie také pomohla pokladnám kin ve Spojených státech dosáhnout poprvé od pandemie covidu-19 hranice čtyř miliard dolarů. Analytici neočekávali, že se kinům podaří dosáhnout tohoto milníku, ale úspěch Barbenheimera - filmů Oppenheimer od Christophera Nolana a Barbie, které byly uvedeny ve stejný den v červenci - zvýšil tržby nad loňskou celkovou částku 3,4 miliardy dolarů.
Barbie začala trhat rekordy už při červencové premiéře, kdy vydělala 162 milionů dolarů, což je letos nejvíce. Byla to nejúspěšnější premiéra pro film režírovaný ženou a Barbie je nyní i nejvýdělečnějším filmem režírovaným pouze ženou.
Letošní filmové léto přineslo hned dva filmové hity Oppenheimer a Barbie, které daly vzniknout fenoménu Barbenheimer. Filmová studia a kina se zálibou hledí na zaplněné sály po celém světě, milovníci tmavých kinosálů už méně. Zejména mladší a excentričtí příznivci filmu Barbie mají ve zvyku si během promítání pořizovat a sdílet selfie na sociálních sítích, což vyostřilo řadu sporů v obecenstvu s milovníky tradičního kina. A kina řeší, jak spory urovnat a nepřijít ani o jednu skupinu diváků, napsal deník The Wall Street Journal.
Nechte ten telefon! Barbiemánie vyostřila spory mezi kinofily a fanoušky sdílejícími selfie přímo z promítání
Enjoy
Barbie je v kurzu. Nový film se stal hitem. A radost mají i prodejci hraček, jimž rostou tržby o stovky procent. A nejen jim. Prodává se také růžové oblečení. Pro rodiče to ale není nejlepší zpráva. Za hračky totiž utratí výrazně více peněz.
Česko zasáhla barbiemánie. Do hračkářství si vezměte pytel peněz
Enjoy
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.