Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Sekáč s luxusními značkami. Fond Silke Horákové má nový přírůstek

Sekáč s luxusními značkami. Fond Silke Horákové má nový přírůstek
Tilia, foto Herbert Slavík, užito se svolením
Petra Nehasilová
pej

Impactový fond Tilia Impact Ventures, který založila investorka a spolumajitelka vydavatelství Albatros Silke Horáková, má nový přírůstek, bulharskou platformu NOLD.

Reklama

„Jsme hrdí na to, že můžeme podpořit Boryanu Uzunovou a Anu Kremenlievu, protože mění tvář prodeje módy,“ oznámil svoji investici impactový fond Tilia Impact Ventures.

Platforma NOLD (z angl. „new/old“ pozn.red.) vychází ze stejného obchodního modelu jako platforma Vinted, cílí ale na zboží luxusních značek. Platforma získala v prvním kole jeden milion eur. K Tilia Impact Ventures se připojili Depo Ventures, Czech Founders, Sofia Angel Ventures, New Vision 3 a čtyři individuální investoři.

tým Tilia Ventures

Podařilo se. Nový fond Silke Horákové a spol. upsal stamiliony korun

Větší fond s novými partnery nám umožní udělat větší pozitivní změnu, uvedla zakladatelka Silke Horáková. Do fondu investovali známí čeští miliardáři.

Přečíst článek

Kapitál chce NOLD využít pro další rozvoj a také expanzi na britský trh.

Reklama

Tilia Impact Ventures byla založena v roce 2018, investuje do oblasti sociálních a environmentálních změn. Její první fond uskutečnil různé impaktové investice: od boje proti plýtvání potravinami (maďarská Munch) přes zlepšení recyklace materiálů (česká Cyrkl) až po boj proti korupci ve veřejných výdajích (česká Datlab) a umožnění alternativních modelů předškolního vzdělávání (polská The Village). Strategií fondu je investovat polovinu zdrojů do klastru „people“ a polovinu do „planet“. 

video

Silke Horáková: Impaktové investování už je v kursu, děláme větší fond

Venture kapitálový fond Tilia investorky Silke Horákové a partnerů bude mít brzy mladšího bratra, Tilia 2. Bude v něm více peněz.

Přečíst článek

Magazín newstream CLUB

Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh. 

V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.

Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme