Snímek Barbie se zapsal do historie. Režisérka je první ženou, jejíž film vydělal miliardu
Film Barbie režisérky Grety Gerwigové utržil od své premiéry před více než dvěma týdny přes miliardu dolarů. Podle agentury Reuters to dnes oznámila společnost Warner Bros. Gerwigová se tak stala první ženou, které se jako samotné režisérce podařilo překonat miliardovou hranici, dodala agentura AFP.
Celkové tržby ve Spojených státech dosáhly 459 milionů dolarů, dalších 572,1 milionu dolarů utržil film v dalších zemích světa, sdělila společnost.
Druhé místo za Super Mariem
Podle agentury Reuters byl prodej vstupenek na film Barbie letos druhý nejúspěšnější po snímku Super Mario Bros. ve filmu, který byl uveden do kin v dubnu a utržil 1,357 miliardy dolarů.
Barbie je v kurzu. Nový film se stal hitem. A radost mají i prodejci hraček, jimž rostou tržby o stovky procent. A nejen jim. Prodává se také růžové oblečení. Pro rodiče to ale není nejlepší zpráva. Za hračky totiž utratí výrazně více peněz.Česko zasáhla barbiemánie. Do hračkářství si vezměte pytel peněz
Enjoy
Slavnou panenku Barbie ve snímku ztvárnila Margot Robbieová, jejího přítele Kena si zahrál Ryan Gosling.
„Jako šéfy distribuce nás úspěch nějakého filmu málokdy zaskočí, ale Barbillion předčil i naše nejoptimističtější očekávání," řekl představitel Warner Bros Jeff Goldstein. Anglické slovo billion odpovídá české miliardě.
Letošní filmové léto přineslo hned dva filmové hity Oppenheimer a Barbie, které daly vzniknout fenoménu Barbenheimer. Filmová studia a kina se zálibou hledí na zaplněné sály po celém světě, milovníci tmavých kinosálů už méně. Zejména mladší a excentričtí příznivci filmu Barbie mají ve zvyku si během promítání pořizovat a sdílet selfie na sociálních sítích, což vyostřilo řadu sporů v obecenstvu s milovníky tradičního kina. A kina řeší, jak spory urovnat a nepřijít ani o jednu skupinu diváků, napsal deník The Wall Street Journal.Nechte ten telefon! Barbiemánie vyostřila spory mezi kinofily a fanoušky sdílejícími selfie přímo z promítání
Enjoy
Růžové džbány s ananasovým vzorem od sklářské společnosti Klimchi z Kamenického Šenova na Českolipsku si zahrály v novém americkém filmu Barbie. Nejde přitom o produkt vyrobený přímo pro film, zdejší sklárna vyrábí džbány už několik let v různých barvách. Zájem o růžové džbány Hobnail ale poté, co se objevily ve filmu, výrazně vzrostl, řekl majitel značky Lukáš Klimčák, který svou firmu založil v roce 2019.České sklo si zahrálo ve velkofilmu Barbie
Enjoy
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.