Stroj na peníze ABBA se opět rozjel, prodala milion kusů nové desky

„Money, money, money, always sunny, in the rich man´s world“ můžou si zpívat členové legendární popové skupiny ABBA podle svého dávného hitu. Jejich nového alba Voyage, které vyšlo po čtyřicetileté pauze jedné z komerčně nejúspěšnějších kapel světa, se v prvním týdnu po vydání prodalo podle vydavatelské firmy Universal Music přes milion kusů. Zájem album vystřelil do čela hitparád dvou desítek zemí včetně Česka, Británie či Německa a na druhé místo prestižního amerického žebříčku Billboard.
Na Amazonu se cédéčko prodává za dvanáct dolarů, klasická LP deska za pětadvacet dolarů, což znamená, že z prodejů plynou miliony dolarů, které si rozdělí kapela, vydavatel a prodejci s distributory. Na streamovacích platformách mělo album zhruba 190 milionů přehrání. Úspěch alba je tak dobrou zprávou pro kapelu a její plánované virtuální koncerty v Londýně v květnu příštího roku i pro plán na vydání vůbec svého první vánočního singlu Little Things, který vyjde prostřednictvím Universal Music Group 3. prosince.
[[Twitter status: https://twitter.com/ABBAVoyage/status/1459237358310678528]]
Voyage je deváté studiové album kapely a první od desky The Visitors, která vyšla 30. listopadu 1981. Následující rok na jaře si kapela dala pauzu, která se protáhla na téměř čtyři desítky let, během které vycházely kompilace s hity jako Waterloo, Mamma Mia, SOS, Dancing Queen, Money, Money, Money a dalšími. Celkové kapela prodala téměř 400 milionů alb – i v době letité pauzy se prodeje pohybovaly kolem tří milionů kusů ročně.
Podívejte se na klip k písní I I Still Have Faith In You z nového alba Voyage:
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.