Stroj na peníze ABBA se opět rozjel, prodala milion kusů nové desky
„Money, money, money, always sunny, in the rich man´s world“ můžou si zpívat členové legendární popové skupiny ABBA podle svého dávného hitu. Jejich nového alba Voyage, které vyšlo po čtyřicetileté pauze jedné z komerčně nejúspěšnějších kapel světa, se v prvním týdnu po vydání prodalo podle vydavatelské firmy Universal Music přes milion kusů. Zájem album vystřelil do čela hitparád dvou desítek zemí včetně Česka, Británie či Německa a na druhé místo prestižního amerického žebříčku Billboard.
Na Amazonu se cédéčko prodává za dvanáct dolarů, klasická LP deska za pětadvacet dolarů, což znamená, že z prodejů plynou miliony dolarů, které si rozdělí kapela, vydavatel a prodejci s distributory. Na streamovacích platformách mělo album zhruba 190 milionů přehrání. Úspěch alba je tak dobrou zprávou pro kapelu a její plánované virtuální koncerty v Londýně v květnu příštího roku i pro plán na vydání vůbec svého první vánočního singlu Little Things, který vyjde prostřednictvím Universal Music Group 3. prosince.
[[Twitter status: https://twitter.com/ABBAVoyage/status/1459237358310678528]]
Voyage je deváté studiové album kapely a první od desky The Visitors, která vyšla 30. listopadu 1981. Následující rok na jaře si kapela dala pauzu, která se protáhla na téměř čtyři desítky let, během které vycházely kompilace s hity jako Waterloo, Mamma Mia, SOS, Dancing Queen, Money, Money, Money a dalšími. Celkové kapela prodala téměř 400 milionů alb – i v době letité pauzy se prodeje pohybovaly kolem tří milionů kusů ročně.
Podívejte se na klip k písní I I Still Have Faith In You z nového alba Voyage:
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.