Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Twitter zrušil ověřovací modrou ikonu papežovi, kancléři Scholzovi nebo Beyoncé

Twitter zrušil ověřovací modrou ikonu papežovi, kancléři Scholzovi nebo Beyoncé
ČTK
 ČTK

Americká internetová společnost Twitter ve čtvrtek začala v souladu s předchozími sliby rušit modré ověřovací ikony tisíců uživatelů této sociální sítě. Nově o ni přišel například účet papeže Františka, německého kancléře Olafa Scholze nebo zpěváků Justina Biebera a Beyoncé, napsal dnes server BBC News a stanice BFM TV.

Původně byla ikona označující ověřené účty novinářů, komentátorů, politiků a dalších veřejných osobností zdarma. Sloužila k boji proti dezinformacím nebo falešným účtům. Nový majitel Twitteru Elon Musk ale slíbil původní ověřovací ikony zrušit a nahradil je placeným ověřením modré, stříbrné a zlaté barvy podle ceny.

Stanislav Šulc: Černý čtvrtek Elona Muska. Ozvala se karma?

Stanislav Šulc: Černý čtvrtek Elona Muska. Ozvala se karma?

Během jediného dne se bohatství Elona Muska propadlo o 13 miliard dolarů, tedy ještě o víc, než dokázal prošutrovat ministr financí Zbyněk Stanjura za první kvartál letošního roku. Ve čtvrtek 20. dubna tak Musk zjistil, že když se nedaří, tak se prostě nedaří.

Přečíst článek

Předplatné má Twitteru zajistit vyšší příjmy. Pozorovatelé ale mají obavy, že bez ověřovacího procesu bude obtížné rozeznat skutečné účty od imitátorů.

Organizace, které si budou chtít ověřený účet udržet, by měly Twitteru nově měsíčně platit 1000 dolarů (zhruba 21 700 korun) za zlatou ikonku. Od držitelů ověřených individuálních účtů bude Twitter chtít osm dolarů (173 korun) měsíčně za modrou ikonku, jinak o ověření přijdou, avizoval Musk.

Twitter, který vlastní Elon Musk, se potýká s poklesem z příjmů z reklam. Chce proto tržby zvýšit prodejem uživatelských jmen.

Musk hrozí Microsoftu žalobou za vykrádání databáze Twitteru

Šéf americké společnosti Twitter Elon Musk pohrozil softwarové firmě Microsoft žalobou. Obviňuje ji, že používá data ze sociální sítě Twitter bez povolení. Musk to napsal ve středu na svůj twitterový účet.

Přečíst článek

Placené účty zastaví umělou inteligenci, slibuje Musk. Kdo platit nechce, bude mít chudší kanál

Placené účty zastaví umělou inteligenci, slibuje Musk. Kdo platit nechce, bude mít chudší kanál

Sociální síť Twitter učiní další změny u své placené funkce Twitter Blue. Od poloviny dubna budou doporučovány ostatním uživatelům pouze příspěvky ověřených předplatitelů. Neověření uživatelé také nebudou moci hlasovat v anketách. Na svém twitterovém profilu to oznámil šéf Twitteru Elon Musk. Jako důvod uvedl, že je to jediný způsob, jak řešit problémy s účty provozovanými umělou inteligencí.

Přečíst článek

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Doporučujeme