POPAI DAY ukázal nové trendy v retailu. Podívejte se na sestřih z akce
POPAI DAY 2023 přinesl zásadní trendy, změny a perspektivy v retailu.
POPAI DAY přinesl řadu inovací, nové příležitosti pro networking a speed dating pro partnery, byl udržitelnější než kdy dříve. V dynamickém konferenčním programu, na téma „Spolu chytřejší pro budoucnost retailu aneb proč nás AI nenahradí“ se střídaly prezentace plné faktů a use case s odbornými panely, moderovanými stagemi a reportážními vstupy.
Top galerii novinek a efektivních řešení v retailu představily expozice třech oborových soutěží. Podívejte se na video v úvodu článku, které vystihuje neopakovatelnou atmosféru celého dne i večera, kterým provázela herečka Simona Babčáková.
Soutěž POPAI AWARDS o nejlepší komunikační projekty v retailu již po patnácté ocenila nejlepší realizace za poslední rok. V rámci ní se uskutečnila i studentská verze soutěže POPAI STUDENT AWARD, která představila nové návrhy komunikačních prostředků a kampaní v in-store, které na základě reálných zadání od konkrétních zadavatelů vytvářejí studenti středních a vysokých škol se specializací na marketingovou komunikaci. Mediálním partnerem akce byl i server Newstream. Vítězem celoevropské soutěže POPAI Awards se stal pivovar Radegast
Zprávy z firem
Digitalizace, nové obchodní strategie, využití dat, inovací a umělé inteligence i další trendy ve světě retailu. To jsou témata, která rozeberou profesionálové z oboru na POPAI DAY 2023. Již patnáctý ročník oborové konference proběhne 23. listopadu 2023 v prostorách kongresového centra O2 universum. Newstream je mediálním partnerem akce.POPAI DAY 2023 ukáže, jak umělá inteligence promění svět retailu
Zprávy z firem