Ženám často chybí sebevědomí. Chci to změnit, říká moderátorka Eva Čerešňáková
„Život je sladký i hořký zároveň. Důležitá je autenticita prožitku,“ říká moderátorka a koučka Eva Čerešňáková. Eva moderuje vlastní pořad Eva Talks. Zve si do něj inspirativní ženy, kterých se ptá nejen na to „hezké“. Obvykle v rozhovoru zabrousí na strastiplné momenty, které musely její hostky na cestě za úspěchem a životním štěstím překonat. „Chci ženy inspirovat. Pomoci jim zvýšit sebevědomí, protože sama dobře vím, jak je to s jeho nalezením náročné,“ říká Eva v rozhovoru pro silvestrovský speciál pořadu Značka: Osobně, který moderuje Katarína Krajčovičová z Newstreamu.
„To, co do Eva Talks vkládám, je autenticita. Co říkám, to také žiji. Bavím se s hostkami otevřeně. O pozitivních i méně příjemných věcech,“ dodává Eva. Sama si na na sobě cení, že umí být velmi empatická a otevřená. Otevřenost i ochotu sdílet pak očekává i od svých hostů.
A proč si jako partnera do dialogu vybírá pouze ženy? „Ženy to v určitých životních situacích mají těžší než muži. Chci jim prostřednictvím příběhů silných žen pomáhat získat sebevědomí, zbavit je zbytečných strachů, které mnohé z nás zbytečně brzdí,“ říká.
Při výběru hostů do Evy pořadu rozhodují dvě věci. „Je to zajímavý životní příběh, bez ohledu na to, zda je daná žena známá nebo ne. A druhý faktor je úspěšnost. Nevěřím, že žena, která je 20 let v byznysu, nemusela překonat žádné překážky či řešit obtížná dilemata,“ dodala.
Eva působí také jako osobní koučka, některé znalosti z oblasti psychologie a osobního rozvoje jí pomáhají i při práci moderátorky. Lépe se naladí na daného hosta a umí klást i citlivé otázky, které nezůstávají bez konkrétních odpovědí.
Studium koučinku jí pomohlo ujasnit si i její další směřování. Tím je pomoc ženám s budováním jejich sebevědomí. „Vzhledem k mým dosavadním životním zkušenostem, kdy jsem sama bojovala se svým sebevědomím, byla moje volba jasná,“ uvedla na závěr.
Jak Eva vnímá svoji osobní značku, jaké momenty z rozhovorů Eva Talks byly pro ni inspirativní a na jaké další hosty se budou moci diváci těšit? To se dozvíte v dalším díle pořadu Značka: Osobně v úvodu tohoto článku.
Za speciální silvestrovský drink děkujeme Monkey Bar Prague.
Podívejte se i na další díly pořadu Značka: Osobně:
Vše co děláte, o vás něco vypovídá. Osobní brand tvoříte i na základě toho, jestli přijdete brzy, pozdě nebo vůbec, míní Adriana Jahňáková, CEO společnosti Lego pro ČR a SR. „Čím silnější osobní značku člověk má, tím jistěji se může cítit i v případě krize na pracovním trhu," dodala. Adriana byla první hostkou nové videosérie Newstreamu. Pořad jsme nazvali Značka: Osobně. Katarína Krajčovičová si do něj zve vlivné osobnosti se zajímavou profesní cestou.Adriana Jahňáková: Jak se připravit na krizi? Chce to odolnost
Newstream TV
„Dostávám otázky, jak dělám networking. Já ho ale nedělám, přirozeně se o lidi zajímám a snažím se být užitečný.“ Prozradil na sebe v pořadu Newstreamu Značka: Osobně Jan Bubeník, zakladatel a majitel jedné z prestižních headhunterských společností v České republice Bubeník Partners. „Když budujete vztahy transakčně, je to z toho cítit,“ dodal.Jan Bubeník: Každý něco sbírá. Já sbírám vztahy
Newstream TV
„Vím, že moje osobní značka polarizuje. Část lidí mě nesnáší, druhá část uznává,“ uvedl v rozhovoru pro Newstream Lukáš Kovanda, český ekonomický komentátor a hlavní ekonom Trinity Bank. „Lidé kritizují, že se vyjadřuji k širokému záběru věcí,“ uvedl v pořadu Značka: Osobně Kataríny Krajčovičové.Lukáš Kovanda: Lidé říkají, že je mě hodně. Chci ale jen popularizovat ekonomii
Newstream TV
V současnosti sociální sítě podporují obraz dokonalé sebeprezentace. Chceme zapadnout, což je přirozená lidská potřeba. „Osekáváním všeho, co si myslíme, že není dokonalé a nepatří k nám, ztrácíme na autenticitě,“ upozorňuje Cristina Muntean, expertka na osobní značku a strategickou komunikaci. „Když komunikujeme svůj osobní faktor bizarnosti beze strachu, naše osobní značka se stává nezapomenutelnou,“ dodává Cristina v pořadu Newstreamu s názvem Značka: Osobně.Cristina Muntean: Výstřednost nevadí. Autentičnost je nejlepším marketingem
Newstream TV