Reklama

Vyberte si z našich newsletterů

Přihlásit odběr

Značka: Osobně. Vyhovuje mi být zákulisní hráčka, říká Soňa Rampulová

Michal Nosek

Firemní marketing je pro Soňu Rampulovou vášní. Je manažerkou marketingu a Business Developmentu v advokátní společnosti PRK Partners. „Vyhovuje mi být v pozadí a dávat prostor ke zviditelnění kolegům právníkům z naší kanceláře,“ popisuje svůj přístup. 

Reklama

Budování jména marketingem a PR je pro advokátní kancelář něco jako snaha přesvědčit svět, že právníci nejsou jen strozí lidé v oblecích, co milují paragrafy. Právě o to se v PRK Partners Soňa stará. „Při prezentaci se musí člověk cítit dobře. Je to o povaze, někdo disponuje určitou dávkou narcismu a veřejně se prezentuje rád. Jinému vyhovuje sebeprezentace formou článků a odborných textů,“ popisuje svou práci s lidmi. 

Velmi důležitou složkou její práce je i budování značky kanceláře na sociálních sítích a těm, kteří s budováním jména začínají radí: Když někdo začíná s budováním osobní značky, tak nemusí nutně okamžitě chodit přednášet na konference. Stačí se angažovat na sociálních sítích, nepřehánět své úspěchy, vše si důkladně promyslet a být přirozený.

Budovat značku advokátní kanceláře není jen o odbornosti, ale o tom, ukázat, že jste profesionálové, kteří se nebojí být přístupní, zábavní a inovativní. Protože právo může být vážné, ale marketing a PR by měly být inspirující a živé. 

V pořadu Značka: Osobně, který moderuje Katarína Krajčovičová z Newstream.cz Soňa Rampulová hovoří o významu marketingu pro advokátní kancelář.  Videorozhovor se spouští v úvodu článku. Ve formě podcastu si ho můžete poslechnout na vaší oblíbené platformě. Kanál Newstream je na Apple Podcasts, Google Podcasts i Spotify.

Reklama

Newstream ocenil inspirativní osobnosti, které mění svět kolem sebe

První ročník ocenění pro inspirativní osobnosti, které svou nezištnou prací ovlivnily životy ostatních, už zná vítěze. Rozhodla o ni odborná porota na základě nominací veřejnosti. Udělena byla i cena veřejnosti a cena partnera JTI.

Přečíst článek

Sanjiv Suri ze Zátiší Group
video

Šéf Zátiší Group: Úspěch a neúspěch jsou dvě strany téže mince

Good Company Circle 2024 je největší konferencí o sociální udržitelnosti. Dává si za cíl moderovat celospolečenský dialog o budoucnosti naší společnosti, v níž hraje propojení byznysu, neziskového a veřejného sektoru klíčovou roli. Server Newstream.cz je mediálním partnerem akce, na které hovořil i zakladatel a prezident gastronomické společnosti Zátiší Group Sanjiv Suri.

Přečíst článek

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme