13: Podnikání a zdraví. Jak se z toho nesesypat
Říká to každý: zdraví máme jenom jedno. A je to pravda. Ukáže se ale většinou až tehdy, kdy je zdraví vystaveno zkoušce. Pokud podnikáte nebo pracujete na sebe, tak víte, že se tělo velmi lehce může ocitnout pod velkým tlakem. Psychickým i fyzickým. A teď jak to udělat, abyste v podobném tempu vydrželi, než se vaše podnikání dostatečně rozjede. Nejsme supermani. Ale můžeme toho vydržet hodně i přes velké vytížení. Následující díl podcastu by vám s tím měl pomoci.
Klíčové informace:
- Hodně se hýbejte
- Snažte se udržovat životosprávu
- Když telefeonujete, choďte a neseďte u stolu
Novinky z marketingu:
LinkedIn zvyšuje dosah mezi uživateli. Tak to alespoň říkají aktuální čísla z Microsoftu. Zatímco hodnota technologického kolosu Billa Gatese rostla od posledního období až o 14%, LinkedIn zažívá ještě o něco lepší jízdu. Jeho hodnota stoupla o 27% a dosah příspěvků mezi uživateli se zvýšil o 24% za poslední tři měsíce. Sociální síť roste na síle i z hlediska celkového počtu uživatelů, kterých je aktuálně přes 600 milionů. Čeká se, že LinkedIn půjde dál cestou ostatních sociálních sítí.
Facebook zveřejňuje novou příručku pro uživatele Instagramu. Je to logické, protože samotná sociální síť potřebuje, aby její uživatelé přidávali obsah, který se bude dobře šířit. Příručku najdete přímo na stránkách Facebooku. Ve zkratce vám v ní radí, abyste zůstali autentičtí, přidávali příspěvky alespoň jedenkrát týdně, snažili se být co nejblíž vašim fanouškům a vyprávěli příběhy skrz instastories.
Na konferenci Brandcast, kterou každoročně pořádá Youtube, zazněly novinky ohledně dalšího směřování této sítě. Jednou z nich je třeba odemknutí originálních sérií, které mají za cíl vytvořit konkurenci streamovacím službám jako je třeba Netflix nebo Hulu. Originální série Youtube teď budou přístupné zcela zdarma a navrch ještě server bude vysílat mnohem víc živých streamů z hudebních festivalů. Jako třeba jeden nepřetržitý z festivalu Coachella. Důvody zpřístupnění placeného obsahu zdarma vysvětlují lidé z Youtube jako čistě ekonomický. Daleko víc se jim vyplatí nechat si za obsah platit prostřednictvím cílených reklam.
Zpět na všechny epizody