24: 5 fungujících strategií na LinkedInu
Podle aktuálních čísel používá v České republice přes 1 a půl milionu lidí síť LinkedIn. Půl milionu z těchto lidí jsou na síti pravidelně aktivní. LinkedIn má z hlediska obchodního obrovský potenciál, protože na jednom místě združuje velké množství profesionálů a decision makerů. I vy ji můžete se svým podnikáním využít. Vím, že spousta lidí řeší, jak by mohli LinkedIn využít jako obchodní nástroj. V tomto podcastu se to dozvíte. Příjemný poslech.
3 klíčové informace:
- Nesnažte se hlavně na LinkedInu nic prodávat
- Tvořte obsah, ne reklamu
- Nebojte se hlavně vyjít s kůží na trh
Aplikace, která vám pomůže s budováním značky:
BeFocused
Taky tentokrát pro vás mám aplikaci, za kterou se můžu zaručit, protože ji sám používám už dlouhou dobu. Různých appek pro sledování time managementu a správy času je na app storu nebo Google play celá hromada. A vybrat tu správnou je docela dost nadliský úkol, který…taky požere spoustu času. Prověřený je v tomto smyslu třeba Toggl, který ale mě osobně nevyhovoval kvůli tomu, že se až příliš staví do role projektového manažera. Proto doporučuju BeFocused. Je to extrémně jednoduchá aplikace, která vám na MacOS běží na horní liště. Umožňuje vám stopnout si, jak dlouho vám trvá splnit daný úkol. V jednotlivých intervaklech vám pak dávkuje i pauzy mezi nimi. A zároveň aplikace slouží jako jednoduchý to-do list, protože si do ní můžete napsat seznam všech věcí, které potřebujete daný den dokončit. Když připlatíte 30 korun (ano, 30 korun je jednorázová platba), spáruje se vám aplikace se všemi MacOs zařízeními, které vlastníte. To je ideální ve chvíli, kdy si chcete vzít práci ven z kanceláře. Aplikaci BeFoused najdete na AppStore.
Další informace: http://petrschwank.cz
Zpět na všechny epizody
Další informace: http://petrschwank.cz