27: Budoucnost sociálních sítí. Jak to udělat, abyste ji nezaspali
Doba se neustále mění a to, co fungovalo před rokem, už se dnes ve světě sociálních sítí může zdát jako dávno zapomenutá metoda. Je potřeba neustále sledovat, jakým směrem se sociální sítě ubírají a kam se přesouvá lidská pozornost. V tomto díle podcastu se dozvíte, co byste měli aktuálně znát v rámci největších sociálních sítí dneška. Jaký obsah publikovat a hlavně kam ho směřovat. Projdeme postupně největší globální hráče. Od Facebooku, Instagramu, LinkedInu až po TikTok.
3 klíčové informace:
Reklama na sociálních sítích je stále podhodnocená, využijte toho
Nenechte své osobní preference vyhrát nad tím, co vaše značka opravdu potřebuje
Velké proměny čekají v podstatě všechny velké sociální sítě
Aplikace, která vám pomůže s budováním značky:
Buffer
Webových a mobilních aplikací, které fungují jako plánovač příspěvků, je na světě docela dost. Nemám pocit, že by mezi nimi Buffer nějak vyčníval, ale jeho výhody využijete jinde. Narozdíl od ostatních vám totiž dovolí spravovat několik profilů na sociálních sítích najednou a zdarma, což se začínající firmě určitě bude hodit. Buffer je plánovač příspěvků na LinkedIn, Facebook a Instagram. Spravovat přes něj můžete i firemní stránky. Jako facebookový a instagramový plánovač funguje skvěle. Kompatibitilita s LinkedInem už je ale horší, což je důvod, proč ho pro tuto síť osobně nevyužívám. Buffer trochu zvláštně komprimuje fotky, které do něj nahrajete ke statusům. Neumí zároveň připojit ke statusu video. Byť jsou pro tuto sicální síť služby Bufferu omezené, pokud spravujete větší množství profilů, měl by vám vyhovovat. Buffer je jednoduchý a intuitivní a s možností pravidlených reportů.
Zpět na všechny epizody