Buduj značku
Jaké jsou klíčové hodnoty a vize Mindy MIND? Vyplatí se přecházení manažerů mezi korporáty a start-upy? Jak řešit nesoulad mezi zadáním klienta a realitou na současném trhu práce? Proč využít strategický mentoring při rozvoji firmy?
Jitka Basso je zkušenou odbornicí v oblasti řízení lidských zdrojů. Působila jako HR Manager, Business Partner, Senior Consultant. Dnes vlastní a vede společnost Mindy MIND, která si klade za cíl být inspirativním Business Partnerem a přinášet na trh HR služeb svěžest, inovace a komplexní služby na míru.
Zuzana Petáková, Jiří Kastner: se zdravě vybudovanou osobní značkou získáte lepší klienty
Dnes pro vás máme opět dva hosty, se kterými se budeme věnovat budování osobního brandu, a zároveň nahlédneme do světa letectví, konkrétně private jetů.
Pozvání přijala Zuzana Petáková, která je zakladatelkou a majitelkou WAPE JETS. Tato společnost zajišťuje pronájem soukromých letů i prodej letadel a s tím související poradenství.
Jiří Kastner, který dnes rovněž usedl do křesla pro hosta, je mentor s dlouholetou zkušeností. Spolupracuje s vrcholovými manažery, firmami i sportovci. Klíčem je důraz na správný mindset, rozvoj osobnosti, hodnoty a leadership.
Webináře jako B2B nástroj?
V nadcházející epizodě prozkoumáme, proč téměř polovina markeťáků v B2B sektoru vidí v webinářích možný nástroj pro budování obchodní pipeline. Projdeme strategie, které zvýší účinnost vašich webinářů a zajistí, že se stanou nejen součástí vaší marketingové, ale i obchodní strategie.
Matouš Mojžíš a Matěj Schuh o současnosti a budoucnosti cloudových řešení
K dnešnímu rozhovoru přijali pozvání hned dva hosté: Matěj Schuh a Matouš Mojžíš jako spoluzakladatelé Think Easy. Matouš je zároveň ředitelem a cloud architektem, Matěj obchodním ředitelem a cloud konzultantem. Think Easy působí na trhu od roku 2017 a poskytuje široké spektrum služeb při vývoji software a cloud native řešení. A právě cloud native bude hlavním tématem této epizody Buduj značku.
10 klíčových prvků aneb Co by nemělo chybět na vaší stránce?
V dnešním podcastu se podrobně zaměříme na deset základních prvků, které by měla obsahovat každá B2B webová stránka. Přestože se může zdát, že jde o základní informace, realita často ukazuje opak. Mnoho firemních webů selhává v základních funkcionalitách a nevyužívá potenciál, který skýtají. Projdeme si, jaké informace a funkcionalitu by vaše stránka měla nabízet, aby nejen přilákala zákazníky, ale také efektivně sloužila jako obchodní nástroj.
Michaela Smit, Jiří Kastner: nechte svou značku růst s vámi, nenechte si ji naordinovat
Mými dnešními hosty jsou Michaela Smit a Jiří Kastner. Michaela je odbornicí v oblasti HR a personalistiky, působí jako konzultantka, školitelka, externí či interim HR partner.
Jiří je mentor, který již dvě dekády spolupracuje s vrcholovými manažery, firmami i sportovci. Klíčem je důraz na správný mindset, rozvoj osobnosti, hodnoty a leadership.
V dnešní epizodě se zaměříme na budování osobní značky v situaci, kdy se rozhodnete změnit korporátní prostřední například za podnikání či projekty na volné noze. A nebo jste se možná rozhodli vydat zcela opačným směrem? Míša i Jirka mají s obojím zkušenosti. Oba tyto scénáře totiž vyžaduje specifickou přípravu a velice rozdílný skill set.
Kam směřuje cold calling v dnešní digitální době?
Dnes trochu ukročíme od marktingu a podíváme se na klasickou sales metodu, tedy Cold Calling. Tradiční způsob obchodní komunikace, který prošel významnými změnami. Ponoříme se do historie Cold Callingu, jeho proměn a současné role v obchodních strategiích. Zjistíme, zda tento nástroj zůstává relevantní v době, kdy digitální marketing dominuje a regulace jako GDPR omezují přístup k veřejným informacím.
📣 Pokud se zajímáte právě o řízení marketingových projektů, Buďte v obraze s SHINE Consulting 📣
A teď už přeji příjemný poslech.
Jan Pacas: snažme se zákazníkovi porozumět jako reálnému člověku, nikoli pouze optikou čísel
Jan Pacas je Strategy Director ve full-servicové komunikační, marketingové a kreativní agentuře MEDIA AGE. Ze své pozice se tedy specializuje především na přípravu strategií a kreativních konceptů a marketingových kampaní pro b2c, b2b i veřejný sektor.
S Honzou se v dnešním rozhovoru podíváme prostřednictvím konkrétních příkladů na tvorbu úspěšných kampaní a budování silných značek ve světě měnících se trendů a nástupu nových technologií.
Jak Eventy Ovlivňují B2B Marketingové Strategie
Přemýšlíte nad tím, jak oživit vaši B2B marketingovou strategii? Eventy by mohly být odpovědí, kterou hledáte. Ačkoliv online akce nabízejí pohodlí a škálovatelnost, osobní setkání nabízí nepřetržitou hodnotu v podobě hlubších vztahů, lepší brand awareness a vysokokvalitních leadů. Tato epizoda se zaměřuje na význam eventů v B2B prostoru, ukazuje, jak pandemie COVID-19 nejenže potvrdila, ale dokonce zvýšila potřebu osobního setkávání a diskutuje, jak eventy mohou revitalizovat vaši marketingovou strategii.
Jan Zdobinský: cílíme na přímočarou komunikaci, kdy zákazník v pár větách získá kompletní informace
Jan Zdobinský působí v MONETA Money Bank na pozici Senior Manager Digital Sales & CRM, vede tým odborníků na online sales a marketingové kampaně. V dnešním rozhovoru se s Janem podíváme především na digitální komunikaci banky se stávajícími i potenciálními zákazníky.
Jakými kanály komunikovat, aby banka zvyšovala schopnost generovat leady a zvedat konverze v online prostředí? Jsou nároky českého zákazníka na online bankovní služby a e-commerce obecně něčím specifické? Čím lze usnadnit komunikaci stávajícího zákazníka při správě svých finančních a bankovních produktů?
Partnerem této epizody podcastu Buduj značku je MONETA Money Bank.
Václav Svátek: dát firemní data na cloud? Z pohledu zákazníka je to hlavně o vztahu a důvěře
Václav Svátek je zakladatel a generální ředitel v ČMIS, kde už přes 10 poskytují sofistikovaná IT řešení pro malé a střední podniky v oblasti výroby, obchodu i služeb. V dnešní epizodě, která opět vznikla v rámci konference No Bullshit, nahlédneme do světa hybridního cloudu. Ne všechna čistě cloudová řešení jsou totiž univerzálně výhodná. S Václavem probereme, jaké výhody a pro jaký typ služby má cloud opodstatnění a jak si ve firmě v dlouhodobém horizontu pohlídat náklady na IT řešení.
Jakub Hollmann: svěřenský fond je dlouhodobý plán, jak spravovat a ochránit rodinný majetek
Svěřenský fond představuje obchodní, investiční a zajišťovací nástroj, který v sobě skrývá celou řadu možností, včetně uchování rodinného majetku zakladatele. S Jakubem Hollmannem dnes rozebereme nejčastější motivy a situace pro založení svěřenského fondu, jaké lze nastavit podmínky pro přístup k majetkové struktuře a jaké jsou mantinely, které vymezuje český právní řád.
Jakub Hollmann je advokát, společník advokátní kanceláře PORTOS (kterou jste dříve znali pod názvem Císař, Češka, Smutný) a předsedou správní rady v CCS Premium Trust, která se orientuje především na správu majetku formou svěřenských či nadačních fondů. Na toto téma také aktivně publikuje.
Budoucnost digitalizace: co nám už brzy přinese AI.
🔘 Nacházíme se uprostřed nové “digitální revoluce?”
🔘 Jak se skamarádit s umělou inteligencí a novými technologiemi?
🔘 Co za nás už brzy budou dělat technologie, které používáme ke každodenní práci?
🔘 A kam vlastně současný vývoj spěje?
Na tyto otázky vám odpoví Honza Dolejš, CEO Digiskills.cz.
Jak AI mění pravidla hry v obsahovém marketingu
V dnešním dílu Buduj značku se zaměříme na roli umělé inteligence v audiovizuální tvorbě, dnes možná už klíčové pro obsahový marketing. Jak sofistikované AI nástroje otevírají nové možnosti pro tvůrce obsahu? Od rozšíření produkčních kapacit až po překonávání jazykových bariér - AI přináší revoluci, která umožňuje tvůrcům udržet krok s neustále rostoucí potřebou kvalitního a relevantního obsahu.
Josef Hajkr: AI, automatizace a projektové řízení v marketingu
S Josefem se v Buduj značku potkáváme pravidelně. Máme tak možnost pravidelně revidovat změny a nové technologie, které nám pomáhají měnit a zlepšovat práci s projekty. A jelikož je dnes prakticky nezbytné používat automatizaci a AI, dnešní rozhovor zaměříme právě na toto téma.
Josef Hajkr je leaderem společnosti Shine Consulting, která se zabývá poradenstvím v oblasti digitálních řešení pro projektová řízení.
Michal Schweidler, Jan Svoboda: ESG je komplexní discíplína, sbírejte data už teď
IT konference, která rozstřelí zažité pořádky?
➡️ www.no-bullshit.cz
➡️ 26.3.2024
➡️ Cubex Centrum Praha
V dnešním rozhovoru se podíváme na důležité téma: ESG, význam správného sběru a struktury dat pro tento účel a jak k ESG správně a hlavně včas přistoupit. Mými hosty jsou Jan Svoboda a Michal Schweidler, kteří působí v Sophia Solutions. Je to česká firma specializující se na využívání a zhodnocování podnikových dat pomocí datových skladů, reportingu a analýz dat včetně Big Data.
Konference No Bullshit! se koná již příští týden, takže s přihláškou neváhejte!
Daniel Bělíček: play better!
IT konference, která rozstřelí zažité pořádky?
➡️ www.no-bullshit.cz
➡️ 26.3.2024
➡️ Cubex Centrum Praha
Daniel Bělíček působí v Hitachi Vantara, která patří mezi přední světového výrobce v oblasti informačních a komunikačních řešení, klíčovou oblastí jsou datová úložiště a práce s daty. Tento rozhovor vznikl v rámci nadcházející konference No Bullshit a tématem rozhovoru byla především zákaznická zkušenost a rozvíjení vztahu se zákazníky.
Konference No Bullshit! se koná již příští týden, takže s přihláškou neváhejte!
Michal Babák: Nastavujeme model klientského účetnictví na platformách globálních hráčů
Dnešní rozhovor bude koncipovaný trochu jinak než obvykle. Budeme se věnovat digitalizaci účetnictví. V čem konkrétně nám digitalizace a využití umělé inteligence ve finančním řízení pomůže? Jaký bude pohled klientů, především těch konzervativnějších? Udrží si účetní své pracovní pozice?
Michal Babák je majitelem poradenské skupiny MxB. Tato společnost s třiceti lety zkušeností nabízí komplexní servis pro korporace, podnikatele i OSVČ, ať už jde o účetnictví, daně, právo, audit a mnoho dalšího.
David Kolenatý: Kyberbezpečnost jako nekončící proces Zero Trust a hledání hrozeb
IT konference, která rozstřelí zažité pořádky?
➡️ www.no-bullshit.cz
➡️ 26.3.2024
➡️ Cubex Centrum Praha
V dnešním rozhovoru se v rámci blížící se konference No Bullshit bavit především o kyberbezpečnosti. Pozvání přijal David Kolenatý, který působí na pozici Corporate Sales Manager v Dell Technologies. David se v technologickém sektoru pohybuje přes 20 let, z toho posledních 6 let právě v Dell Technologies.
Manuál moderního managera - jaké appky používat?
🔘 Jaké činnosti by měli moderní manageři zdigitalizovat?
🔘 Jaké appky by měli používat?
🔘 A jak si vycvičit si svého osobního AI asistenta?
Na tyto otázky vám odpoví Honza Dolejš, CEO Digiskills.cz.
Reklama
News box
Výnosy z prodeje emisních povolenek bude možné využít pouze na opatření, která budou snižovat nebo kompenzovat důsledky změny klimatu. Počítá s tím novela zákona, kterou dnes schválila sněmovna. Dosud musela být takto použita polovina těchto výnosů, v případě zbylých peněz šlo jen o doporučení.
Nevýhodnost investic do rezidenčních nemovitostí se v listopadu zvýšila. Vyplývá to z dat UniCredit Bank. Její ukazatel, který představuje čistou roční výnosnost nájemného, od které se odečte průměr úrokových sazeb hypoték a vládních dluhopisů, klesl o deset procentních bodů na minus 2,76 procenta.
Jihokorejská automobilka Hyundai Motor v USA svolává 145 235 elektromobilů 🔌🚗 kvůli možné ztrátě hnací síly, píše agentura Reuters, která se odvolává na americký Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA). Firma svolává především část vozů IONIQ 5 a IONIQ 6 EV, ale i některé elektrické verze luxusní modelů Genesis GV60, Genesis GV70 a Genesis G80.
Dostupnost bydlení podle Národní ekonomické rady vlády (NERV) mohou zlepšit: levnější výstavba, zjednodušení povolování staveb, navýšení investiční podpor i úprava dávek. NERV zveřejnila strategický dokument, v němž představila 12 opatření ke zlepšení dostupnosti bydlení v ČR.
Evropa musí kvůli hrozícím obchodním konfliktům urychleně vytvořit jednotný kapitálový trh. Dnes to na finančním a bankovním kongresu Frankfurt European Banking Congress uvedla prezidentka Evropské centrální banky (ECB) Christine Lagardeová. Sbližování evropských kapitálových trhů je podle ní klíčem k větší odolnosti v roztříštěné globální ekonomice.
Rusko zřejmě od března do současnosti dodalo Severní Koreji více než milion barelů ropy 🛢, čímž porušilo sankce OSN. Ukazuje to analýza satelitních snímků, kterou ve spolupráci s BBC publikovala nezisková výzkumná organizace Open Source Centre se sídlem v Británii. Rusko a Severní Korea se v poslední době sbližují i vojensky a západní zpravodajské služby odhadují, že KLDR poslala do Ruska více než 10 tisíc vojáků.
ČEZ dnes v Mělníku spustil provoz 1️⃣0️⃣0️⃣. ultrarychlé dobíjecí stanice, do roka přidá dalších 100. Nyní těchto stanic v ČR funguje u všech provozovatelů včetně ČEZ celkem 165. Stanice umožňuje dobití na 150 kilometrů jízdy za zhruba deset minut. Novinářům to dnes v Mělníku řekli ředitel divize obchod a strategie ČEZ Pavel Cyrani a ředitel odboru strategie ministerstva dopravy Luděk Sosna.
Americká technologická firma Google rozdělí v Česku 3️⃣2️⃣ milionů korun na výuku kyberbezpečnosti a zvyšování kvalifikace v umělé inteligence (AI). Dostanou je Masarykova univerzita v Brně, prg.ai a Czechitas.
Počet 💻 datových schránek, které si dobrovolně zřídily nepodnikající osoby, přesáhl jeden milion. Dalších 3,46 milionu schránek mají povinně ze zákona podnikatelé, firmy nebo státní úřady. Uvedla to Digitální a informační agentura v tiskové zprávě, která má službu na starosti.
Španělské ministerstvo pro práva spotřebitelů uložilo pokuty 5️⃣ leteckým společnostem, a to kvůli zneužívání práva, například účtováním poplatků za příruční zavazadla nebo vyhrazení sousedních míst pro doprovod závislých osob. Úřad potrestal irské aerolinky Ryanair pokutou 107,77 milionu eur (2,7 miliardy korun), španělskou společnost Vueling sankcí 39,26 milionu eur (995,9 milionu korun), zatímco britská easyJet zaplatí více než 29 milionů eur (přes 735 milionů korun).
Reklama
Reklama