Buduj značku
Podcasty se stávají klíčovým nástrojem pro budování digitální důvěry. Zjistěte, jakým způsobem lze využít témata, hosty a obsahovou distribuci k posílení vztahu se zákazníky a posluchači.
📣
IT konference, která rozstřelí zažité pořádky?
➡️ No Bullshit
➡️ 26.3.2024
➡️ Cubex Centrum Praha
David Fogad: Chceme do portfolia firmy, které dokážeme vylepšit a přivést k vyšším ziskům
S jakými cíli vznikl v roce 2021 fond ADAX a jak proběhla transformace v roce 2023? Jaká jsou kritéria pro výběr firem, které jsou v portfoliu fondu? A jak samotný výběr probíhá? A jakou roli v tomto portfoliu hraje firemní nástupnictví?
David Fogad má za sebou mnoho projektů ve světě financí. Dnes má na starosti řízení fondu firemního nástupnictví ADAX, který nabízí a buduje diverzifikované portfolio pečlivě vybraných českých a slovenských firem. David se rovněž angažuje v novém projektu ONE FAMILY OFFICE.
B2B veletrhy a konference: Jsou stále relevantní v digitální éře?
V dnešním digitálně zaměřeném světě se zdá, že tradiční B2B veletrhy a konference ztrácejí na významu, ale je to opravdu tak? Přestože online marketingové strategie nabírají na síle, osobní setkání a networking mají stále nezastupitelnou hodnotu pro budování obchodních vztahů a upevnění důvěry mezi partnery. V tomto dílu prozkoumáme, jak se B2B marketing proměňuje a proč mají osobní setkání na veletrzích a konferencích stále své nezastupitelné místo v obchodní strategii.
Jak na LinkedIn: Pro Tips na rok 2024
V roce 2024 přináší LinkedIn řadu novinek. Od změn v tvůrčím módu, přes nové možnosti v profilu až po upravené feedy - vše je designováno tak, aby posílilo vaši viditelnost a interakci v rámci B2B prostředí. Ať už jste majitel firmy, manažer nebo marketingový expert, tyto aktualizace vám nabízí nové příležitosti k optimalizaci vašeho LinkedIn profilu a efektivnější komunikaci s vaší cílovou skupinou.
📣
IT konference, která rozstřelí zažité pořádky?
➡️ No Bullshit
➡️ 26.3.2024
➡️ Cubex Centrum Praha
Riva Karo, Martin Mára: Sdílení zkušeností mezi podnikateli je jednou z nejlepších forem vzdělávání
V dnešním rozhovoru se opět scházíme s Rivou a s Martinem, abychom společně probrali důležitost vzdělávání podnikatelů, jako reakci na rychle se měnící dobu. Bavit se budeme o akcelerátoru pro technologické startupy s globální ambicí - Ment2Grow, také mentoringovém programu pro segment SME - DoToho!, ale dotkneme se i ostatních programů, které Opero organizuje s vizí pomoci rozvoji české ekonomiky.
Riva Karo i Martin Mára jsou zkušenými manažery, kteří působí v byznys hubu Opero. Riva je programovou manažerkou akcelerátoru Ment2Grow a zároveň řídí partnerství v Operu, Martin je programový manažer DoToho!, jeho práci ale můžete znát i z reklamního či eventového prostředí.
Jak využívat AI pro byznys? 3 praktické tipy
🔘 Jak na přepisy nebo sumarizace obchodních callů a schůzek?
🔘 Jaký digitální diktafon vám pomůže zkracovat a strukturovat myšlenky?
🔘 Jak si vytvořit AI asistenta na psaní obchodních e-mailů pro klienty?
🔘 A jak pracuje umělá inteligence v CRM systémech?
Na tyto otázky vám odpoví Honza Dolejš, CEO Digiskills.cz.
První kroky v marketingu: Budování strategie a identity
Stojíte na prahu své marketingové cesty a nevíte, čím začít? Dnešní epizoda vám nabídne tři tipy, jak vykročit. Nejdříve se zaměříme na vytvoření efektivní marketingové strategie, která přitom nemusí být zbytečně složitá ani drahá. Dále probereme význam vizuální identity a webové prezentace, které jsou základními kameny vaší online prezentace. A rozebereme, kolik času to nejspíš zabere. Věřím, že vám tyto tipy pomohou nastavit základy pro budoucí úspěch, a že se vaše investice do marketingu vyplatí.
Jiří Kastner: Růst značky má být spojen s růstem vaší osobnosti, přifukování marketingem nefunguje.
S Jiřím Kastnerem dnes probereme téma, které se dotýká i samotného názvu tohoto podcastu. Budeme probírat budování značky. Růst osobnosti a budování obchodní značky jsou totiž spojené nádoby. Je to celoživotní práce, k výsledkům se nejde dobrat zázračnou zkratkou. Jiří ví, jak vás po této cestě provést.
Jiří Kastner je mentor, který již dvě dekády spolupracuje s vrcholovými manažery, firmami i sportovci. Klíčem je důraz na správný mindset, rozvoj osobnosti, hodnoty a leadership.
Ani marketing není všemocný. Kdy od něj nečekat zázraky?
Dnes to vezmeme tak trochu z druhé strany. Řekneme si, co od marketingu neočekávat, a jaké jsou jeho limity. Především: marketingem nelze suplovat kvalitní sales. Nefunguje to tak, že vám marketingová kampaň instantně přinese tsunami poptávek nebo objednávek. A konečně: neobejde se to bez trpělivosti a investic. Pojďme se společně podívat na to, kde jsou hranice marketingové magie.
📣 Pokud se zajímáte právě o řízení marketingových projektů, Buďte v obraze s SHINE Consulting 📣
A teď už přeji příjemný poslech.
Proměna B2B prodeje: Web jako váš obchodník?
Zapomeňte na staré dobré časy s pevnou linkou a zlatými stránkami. Dneska je všechno jinak, a to i v B2B prodeji. V dnešní epizodě se podíváme na to, jak může váš web pracovat na plné obrátky a stát se vaším digitálním obchodníkem. Vaše webová stránka může proměnit v magnet na zákazníky, který nejen informuje, ale i přesvědčuje a konvertuje. Může být web klíčem k úspěchu ve světě B2B, kde kontakty a vzájemné vztahy hrají klíčovou roli?
Tomáš Rajchl: ponákupní proces je černé místo, které se dá perfektně vyplnit
Je objednávka vyřízená v momentu, kdy e-shop předá zboží dopravci? Z pohledu zákazníka určitě ne. Je zde hodně věcí, které mohou proces dodání zboží zkomplikovat. Jako prodejce zde v očích zákazníka můžete ztratit body, nebo situaci správnou komunikací otočit ve svůj prospěch. Ve FoxDeli tohle vědí a učí e-shopy zlepšení ponákupního procesu.
Dnešním hostem je Tomáš Rajchl. Tomáš prošel ve Foxdeli několik pozic, nově je CEO a celou společnost tak řídí na denní bázi. Foxdeli je ponákupní marketingová platforma, která prodejcům v e-commerce zvyšuje prodeje a zlepšuje nákupní zkušenost.
Lže vám umělá inteligence? Na co si dávat pozor, pokud pracujete s ChatGPT.
🔘 Jak komunikovat s ChatGPT?
🔘 Může vám lhát?
🔘 Na co si dát pozor z hlediska dat a informací, které vám poskytuje?
🔘 Proč je potřeba kritické myšlení?
🔘 A jaká mu dávat zadání, aby pro vás udělal práci, kterou potřebujte?
Na tyto otázky vám odpoví Honza Dolejš, CEO Digiskills.cz.
Slevové akce v marketingu: Klišé nebo efektivní nástroj pro prodej?
V dnešní epizodě se podíváme na slevové akce v B2B marketingu. Jejich účinnost v prodeji vysoko hodnotných produktů a služeb může být sporná. Proč? Protože když nabízíte něco s vysokou přidanou hodnotou, sleva může klidně poškodit vaši důvěryhodnost. Je to jen klišé, nebo je v tom něco víc? A jaký je zde rozdíl mezi B2B a B2C?
📣
IT konference, která rozstřelí zažité pořádky?
➡️ No Bullshit
➡️ 26.3.2024
➡️ Cubex Centrum Praha
Michal Řezníček, Jiří Kastner: Když máte myšlenku a nadšení, nabalíte na sebe šikovné lidi
Kariéra Michala Řezníčka je pevně spjata s financemi a pojišťovnictvím. Začínal v České pojišťovně, nyní je CEO a člen představenstva v Direct pojišťovně a také partnerem ve VIGO Investments.
Jiří Kastner je mentor, který již dvě dekády spolupracuje s vrcholovými manažery, firmami i sportovci. Klíčem je důraz na správný mindset, rozvoj osobnosti, hodnoty a leadership.
S Michalem a Jiřím v této epizodě rozebíráme brand Direct pojišťovny. Michal totiž nechce být manažerem klasického korporátního střihu. A snaží se, aby taková nebyla ani Direct pojišťovna. Jaké pracovní prostředí se tedy snaží vytvářet? Jaké lidi takový styl práce přitahuje? A které naopak odradí? Jakými metodami Michal s Jiřím rozpoznají ty pravé kandidáty?
Výsledky exkluzivního průzkumu posluchačů českých podcastů
Jako každý rok jsme i letos ve spolupráci se společností IPSOS vytvořili průzkum, který mapuje posluchačské návyky. Poslechněte si výsledky!
📣
IT konference, která rozstřelí zažité pořádky?
➡️ No Bullshit
➡️ 26.3.2024
➡️ Cubex Centrum Praha
Jak dlouho trvá, než začnou marketingové aktivity fungovat?
V dnešní epizodě se ponoříme do světa marketingu a odhalíme, jak dlouho může trvat, než začnete vidět výsledky vašich marketingových aktivit. Od strategického plánování přes realizaci až po analýzu výsledků, prozkoumáme klíčové faktory, které ovlivňují časový rámec úspěchu v marketingu. Zjistěte, jaké jsou realistické očekávání pro různé typy marketingových kampaní a jak můžete své strategie optimalizovat, aby vaše marketingové úsilí přinášelo ovoce rychleji. Připojte se k nám, abyste pochopili, jak trpělivost a správné taktiky mohou vést k dlouhodobému úspěchu ve vašich marketingových snahách.
Sandra Kalijanko: Dobrý web by vás měl navigovat sám, neměli byste na něm bloudit
Sandra Kalijanko působí v MONETA Money Bank na pozici Senior manažer Web Portals & Direct Communications. Zastřešuje zde především webové portály a digitální marketing. Sandra tak stojí i za redesignem webu Monety. V dnešním rozhovoru probereme vše od samotné tvorby webu, využití analytických nástrojů, zpětné vazby od návštěvníků webu, generování a sběr leadů, SEO a mnoho dalšího.
Tento rozhovor vznikl v rámci spolupráce s MONETA Money Bank.
Jak používat video v prodeji?
Má v dnešní době smysl nějak upravovat váš prodejní proces? Jedna věc vám může hrát, především v B2B, dost do karet. A to je použití videa. Jak s ním zacházet v obchodním procesu? To je tématem dnešní epizody.
Promptování pro začátečníky aneb Jak správně mluvit s AI.
🔘 Co je to vlastně “prompt”?
🔘 Jak AI naučit, aby mi rozuměla?
🔘 Jak ji přimět k tomu, aby mi dávala to, co po ní chci?
🔘 Jak si vytvořit AI asistenta?
🔘 A pro jaké firmy a obory má užívání umělé inteligence největší význam?
Na tyto otázky vám odpoví Honza Dolejš, CEO Digiskills.cz.
Kde brát inspiraci pro marketingový obsah?
Všichni jsme se nejspíš ocitli v situaci, kdy došly nápady. Existují ale tipy na to, jak si vždy pomoci. V této epizodě podcastu Buduj značku vám je ukážeme.
📣
IT konference, která rozstřelí zažité pořádky?
➡️ No Bullshit
➡️ 26.3.2024
➡️ Cubex Centrum Praha
Reklama
News box
Americký průmyslový gigant Honeywell prodá svoji divizi osobních ochranných prostředků PPE firmě Protective Industrial Products (PIP) za 1️⃣,3️⃣3️⃣ miliardy dolarů (32,4 miliardy korun). Prodej je součástí snahy firmy Honeywell zefektivnit své podnikání.
Pražská burza sedmý týden v řadě 📈 rostla a vylepšila svá šestnáctiletá maxima. Index PX v uplynulém týdnu posílil o 1,3 procenta na 1697,7 bodu. Nejvíce si v uplynulém týdnu připsaly akcie skupiny ČEZ, největší ztrátu naopak zaznamenala opět Photon Energy. Vyplývá to z internetových stránek burzy. V předchozím týdnu index PX posílil o 0,7 procenta.
Česko 👎 nebude usilovat o prodloužení výjimky z evropského zákazu na dovoz ruských ropných produktů. Informaci agentury Reuters potvrdilo ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO). Platnost výjimky skončí 5. prosince. Zákaz dodávek produktů z ruské ropy byl schválen v rámci sankcí, které Evropská unie uvalila na Rusko kvůli jeho agresi vůči Ukrajině, výjimku ze zákazu dostaly kromě Česka také Slovensko a Maďarsko.
Newyorský soudce dnes odložil na neurčito oznámení trestu v procesu s nově zvoleným americkým prezidentem 👴 Donaldem Trumpem, kterého porota uznala vinným z falšování podnikatelských záznamů. Trumpovi dává soudce prostor žádat o zrušení verdiktu poroty v návaznosti na opětovné zvolení do Bílého domu. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
Výkonný ředitel švédského výrobce 🔋 baterií pro elektromobily Northvolt Peter Carlsson odstoupil z funkce. Oznámila to firma, která ve čtvrtek požádala ve Spojených státech o bankrotovou ochranu před věřiteli. Carlsson, který je spoluzakladatelem podniku, zůstane členem správní rady a bude působit jako poradce.
O místo ředitele pražského dopravního podniku (DPP) se uchází bývalý primátor hlavního města 👨 Pavel Bém (ODS). Termín pro podávání přihlášek do sledovaného konkurzu vypršel dnes v poledne, podnik zatím uchazeče nekomentoval.
Německý dodavatel automobilových součástek Robert Bosch hodlá ❌ zrušit až 5500 pracovních míst, zejména v Německu. S odkazem na sdělení firmy o tom dnes informují tiskové agentury. Robert Bosch působí i v České republice.
Německý technologický koncern Bosch zaměstnancům centrály zkrátí pracovní dobu. Od března jich bude 4️⃣5️⃣0️⃣ pracovat jen 35 hodin týdně, místo dosavadních 38 nebo 40 hodin. Podnik musí šetřit, takže ruku v ruce s kratším pracovním týdnem sníží i mzdy.
Střední třída v Česku chudne. I při nízké nezaměstnanosti a růstu mezd 📈 přibývá lidí, kteří pobírají dávky na děti a na bydlení. Nástroje na ochranu nejchudších selhávají. Podle expertky Agentury pro sociální začleňování Lucie Trlifajové to ukázala analýza Indexu sociálního vyloučení. Agentura ho sestavuje od roku 2016.
Výnosy z prodeje emisních povolenek bude možné využít pouze na opatření, která budou snižovat nebo kompenzovat důsledky změny klimatu. Počítá s tím novela zákona, kterou dnes schválila sněmovna. Dosud musela být takto použita polovina těchto výnosů, v případě zbylých peněz šlo jen o doporučení.
Reklama
Reklama