Buduj značku
Jak se z muzikanta stane renomovaný výrobce akustických prvků? Jaké tři MVP pomohly Petrovi prorazit? Kdo byl první velký klient? Čím se Ekustik odlišuje od konkurence? Jak mají s bratrem rozdělené role ve firmě?
Petr Hortvík společně se svým bratrem Davidem založili firmu Ekustik, s.r.o., která se zabývá výrobou akustických řešení na míru, která najdou uplatnění nejen v nahrávacích studiách, ale v jakémkoli interiéru. Veškeré produkty jsou ručně vyráběny v Česku s důrazem na použití trvale udržitelných či recyklovaných materiálů.
📣
Z podcastu se stává plnohodnotný audiovizuální formát, nároky na kvalitu rostou. Stejně tak ale roste i obchodní a marketingový potenciál podcastu. Ve firmách začíná být standardem mít svůj podcastový kanál. To ale vyžaduje know-how a pořádnou přípravu.
Spouštíme nový unikátní projekt: podcastovou akademii! Online program, který vás provede celým procesem výroby a hlavně marketingu nového podcastového kanálu. Podcastovou akademii vydáváme 3. října, už teď si ale jednotlivé moduly akademie můžete předobjednat se slevou 23% na www.podcastova-akademie.cz
Jiří Dobeš: Hierarchické řízení se přežilo, dnes je potřeba více naslouchat a méně velet
Jaké byly počátky IT v realitě devadesátých let v Česku? Jak nahlíží na jednotlivé role, které lze "hrát" ve firmě? A kterou by rád zastával? Jak dělí čas mezi práci, rodinu a koníčky?
Jiří Dobeš působí přes 20 let ve společnosti DNS a.s., která zajišťuje kompletní cyklus přípravy a realizace náročných IT projektů s řešeními od renomovaných výrobců. Jiří Dobeš konkrétně působí jako Business Unit Manager v DELL division, vede šestnáctičlenný tým, který vytváří stamilionové obraty. Je diplomovaný teoretický fyzik. V devadesátých letech také působil jako policejní rada.
📣
Z podcastu se stává plnohodnotný audiovizuální formát, nároky na kvalitu rostou. Stejně tak ale roste i obchodní a marketingový potenciál podcastu. Ve firmách začíná být standardem mít svůj podcastový kanál. To ale vyžaduje know-how a pořádnou přípravu.
Spouštíme nový unikátní projekt: podcastovou akademii! Online program, který vás provede celým procesem výroby a hlavně marketingu nového podcastového kanálu. Podcastovou akademii vydáváme 3. října, už teď si ale jednotlivé moduly akademie můžete předobjednat se slevou 23% na www.podcastova-akademie.cz
Marketing není totéž co prodej. 3 důvody proč
V tomto podcastu se zaměříme na roli marketingu v prodejním cyklu. Ačkoliv je marketing klíčovou složkou, je pouze jednou z mnoha částí komplexního prodejního procesu. Zjistíte, co se stane, když chybí další kritické komponenty tohoto cyklu, a proč marketing sám o sobě nemůže nikdy plně fungovat, pokud není podpořený ostatními prveky. Kromě toho se dozvíte, jak marketing primárně vzbuzuje zájem, buduje důvěru a rozšiřuje okruh lidí, kteří vás znají. Připojte se k nám a dozvíte se více o tom, jak maximalizovat potenciál vašeho marketingu v kontextu celého prodejního cyklu.
Tři klíčové informace z poslechu tohoto dílu podcastu Buduj značku:
Marketing je pouze jednou ze složek prodejního cyklu
Chybí-li zbylé položky prodejního cyklu, marketing nemůže nikdy fungovat
Marketing primární vzbuzuje zájem, důvěru a rozšiřuje okruh lidí, kteří vás znají
🟡⚫️🟡
Marek Odehnal a Petr Schwank hovoří v úvodu dnešního dílu o výhodách investování do ETF.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Jak dlouho trvá, než začne marketing fungovat?
V této podcastové epizodě se zaměříme na jednu z nejčastějších otázek v oblasti marketingu: Jak dlouho trvá, než začnou marketingové aktivity fungovat?
Zjistíte, proč není všechno jen otázkou rozpočtu, a proč cílová skupina a produkt hrají klíčovou roli.
Naučíte se také, proč je kreativita spojená s poznáním vaší cílové skupiny zásadní pro úspěch vaší marketingové strategie.
Přidejte se k nám a zjistěte, jak efektivně dosáhnout marketingových cílů ve svém podnikání.
🟡⚫️🟡
Marek Odehnal a Petr Schwank rozebírají v předjezdu této epizody ideální investiční nástroje pro začátečníky. Chcete začít s investováním? Tento spot je určený právě pro vás!
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Radek Petr: V práci mě to baví, protože to tam baví ostatní.
Co je pro Radka ztělesněním firemní kultury? Jak ve firmě nastavit ideální mindset? Co se stane, když leadera přestane práce bavit? Jaká je role moderního manažera?
Radek Petr začínal před 15 lety jako vystudovaný a (jak sám o sobě říká) velmi průměrný vývojář. Svůj talent našel v tom, jak věci komunikovat a organizovat. Přes kariéru projekťáka a šéfa vývoje se před šesti lety dostal k dnešní roli ve firmě MoroSystems, kde využívá svých zkušeností z oblasti vedení lidí a řízení vývoje. MoroSystems pomáhá firmám zavádět inovace, které je posouvají na další level.
Pavel Peňáz: Jako první musí přijít uvědomění, že chcete firmu řídit přes čísla.
V čem dělají začínající firmy nejčastější chyby ve finančním řízení? A co vše se vlastně vejde pod pojem finanční řízení? Dokdy lze firmu řídit v Excelu?
Pavel Peňáz se pohybuje ve finančním řízení přes 15 let. Svou kariéru začal jako účetní, postupně se propracoval na pozici finančního ředitele. Od roku 2018 je zakladatelem a CEO v Controlling Solutions, kde pomáhá malým a středním společnostem s nastavením finančního řízení a plánování.
Jak se vyvíjí videostrategie v B2B marketingu?
Stále platí, že video hraje nedílnou součást vašich obsahových aktivit. Pravdou ale je, že přístup k němu se v čase změnil. Jak se vlastně má zacházet s videem v roce 2023? Řekneme si v aktuální epizodě podcastu.
Tři věci, které byste si měli odnést z dnešního dílu podcastu Buduj značku:
Video dnes už jako standard
Video jako podpora obchodu
Krátká videa a jejich frekvence
---
Marek Odehnal v dnešní epizody hovoří s Petrem Schwankem o dividendovém investování.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Josef Scharfen: Podnikat ve Spojených státech je mnohem snažší. Rozdíl je ve schopnosti prodat se.
Jaké byly podnikatelské začátky ve Spojených státech? Se kterými specifiky se podnikatel nejčastěji setká při vstupu na US trh? S jakými činnostmi podnikatelům pomáhá Hydra Consulting? Co je největší rozdíl v přístupu k zaměstnávání proti evropským trhům?
Josef Scharfen je konzultant a od roku 2017 také zakladatel a CEO společnosti Hydra Consulting, která pomáhá úspěšným (nejen) českým firmám proniknout na americký trh. Josef sám již 17 let ve Spojených státech žije a podniká.
Je B2B marketing levnější než v minulosti?
Pokud jste někdy pracovali v B2B marketingu, tak určitě víte, že to je časově i finančně pěkná řehole. Vaše aktivity se obvykle projeví až se zpožděním a mnohdy nejsou ani dobře měřitelné.
V dnešní době se ale situace mění. Hodně k tomu přispěl covid. A tak se vlastně stalo, že se B2B marketing ocitl ve velmi výhodné pozici. Proč? To si rozebereme v dnešní epizodě.
Tři klíčové informace z poslechu dnešní epizody
nemusíte platit za účasti na veletrzích
nemusíte chodit a rozesílat letáky
nemusíte trávit čas cold callingy
---
Marek Odehnal v předjezdu dnešního dílu hovoří s Petrem Schwankem o výnosech z akciových trhů a jaké jsou scénáře s různě dlouhými investičními horizonty.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Petr Macek: Zákazníci jsou čím dál namlsanější. Zřejmě je to dobou
Kde se zrodil nápad k aplikaci, kterou vyvíjí? Kdy s vývojem systému začali a bylo to v příhodné době? Setkávají se s neochotou lidí se měnit? Jaké časté bolístky vidí? Co si myslí o digitalizaci a automatizaci? Jak vnímá vývoj u jednotlivých firem?
Petr Macek dříve působil jako projektový manažer v různých firmách. Od roku 2015 si svůj čas spravuje sám. A to nejen pro sebe, tak i pro jiné společnosti. Jeho inovativní nástroj CAFLOU je vyvinut pro time management, projektové řízení a správu cash flow pro malé firmy. V současnosti ho využívají stovky firem nejen v České republice.
Ondřej Horák, Pavel Svetík: IT specialisty zajímá projekt, technologie, peníze a flexibilita.
Čím se Andrew Paulsen liší od ostatních agentur? V čem je specifický nábor v IT? Hrají stále peníze zásadní roli ve výběru? A jaká je dnes situace na trhu práce v IT?
Ondřej Horák a Pavel Svetík jsou recruiteři, kteří si během více než deseti let prošli manažerskými pozicemi v několika velkých společnostech. V roce 2019 se jejich cesty opět spojily, když společně založili agenturu Andrew Paulsen, kde se věnují recruitingu v IT. Jsou experty na vyhledávání IT specialistů i IT pozic.
Největší chyby v marketingu v roce 2023
To, jak se přistupuje ve firmách k marketingu, se velmi proměňuje. A to především proto, že i samotný marketingový terén se neustále vlní. Novinky a trendy se rychle střídají. Co platilo včera, už dnes může být zastaralé. V letošním roce dělají firmy marketing opět trochu jinak. A to s sebou nese i mnoho častých chyb. Pojďme se na ně podívat.
3 klíčové informace z poslechu dnešního dílu:
žádným způsobem nereaguji na vzestup videa
nechci se dělit o to, co dělám, do hloubky
všechno vsadím na umělou inteligenci
---
Marek Odehnal v předjezdu dnešní epizody hovoří s Petrem Schwankem o trendech a budoucnosti odpovědného investování.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Michal Bača, Marek Růžička: popularita bankovní identity stoupá, přesáhli jsme tři miliony uživatelů
Bankovní identita je digitální ověření uživatelů poskytované bankami, v Česku funguje pod názvem BankID. V jakém stavu se nyní nachází implementace bankovní identity? V čem konkrétně nám bankovní identita pomůže a ušetří čas? Co motivuje uživatele k používání bankovní identity a jak ji vnímají?
Michal Bača pracuje v MONETA Money Bank od roku 2020 a v současnosti zastává pozici Senior manager of Integration and Middleware. Hraje důležitou roli v implementaci bankovní identity. Má bohatou zkušenost s projektovými a manažerskými posty.
Marek Růžička také zastává řídící role. Dříve ve společnostech O2 a Datasys, od srpna 2021 působí jako CEO v Bankovní identita a.s., kde se stará o úspěšnou implementaci a rozvoj tohoto nástroje.
Tento rozhovor vznikl v rámci spolupráce s MONETA Money Bank.
Klíč k úspěšnému salesu i úspěšnému marketingu. Co to je?
Klíč k úspěšnému salesu a marketingu je vlastně mnohdy stejný. A to speciálně v B2B segmentu. Jednotlivá pravidla jsou si navzájem podobná a když se podle nich zařídíme, tak je dost možné, že v relativně krátké době zažijeme nárůst zájmu o naši službu nebo produkt.
3 klíčové informace z poslechu této epizody podcastu Buduj značku:
Věnujte pozornost osobě, která je pro vás cílová
Zaměřte se na to, abyste byli hlavně prospěšní
Ve vhodný moment se nebojte zeptat
---
Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří o aktualitách na poli fintech společností a očekávání investorů v roce 2023.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Mohou influenceři dobře fungovat i v B2B byznysu?
Platí zásady influencer marketingu i v prostředí B2B byznysu? To je ústředním tématem nové epizody podcastu Buduj značku.
Toto jsou 3 klíčové informace z poslechu podcastu:
Identifikujte influencery, kteří odpovídají hodnotám vaší značky a cílové skupině.
Stanovte jasných cílů a úkolů pro spolupráci s influencery. Vytváření oboustranně výhodných partnerství prostřednictvím autentické a smysluplné tvorby obsahu.
Spíš než influenceři jsou to v B2B vaši obchodní partneři, kteří vám dělají kontstantní kampaň.
---
Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří o možnostech investic mimo Evropu, konkrétně například na asijském trhu.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Petr Klapka: Informační systém, který neroste s firmou, zahnije
Jak se mění vztah firem k ERP za posledních několik dekád? Co to vůbec ERP je? Proč podle jeho slov žijeme v revoluční době? Které kategorii se lidově říká krabicový software? Co vše se dá ve firmách zautomatizovat? Jak náročný je proces zavádění ERP systému? Jak by měl vypadat ideální přístup k ERP?
Petr Klapka žije podnikovými systémy, a to už třicet let. Je jedním ze zakladatelů firmy Vision software, která právě zavádění informačních systémů řeší.
Funkční a nefunkční nástroje pro hledání nových leadů v B2B
Dostat se k novým leadům je speciálně v B2B sektoru obtížné. Často musíte překonat hned několik bariér a ne vždycky na vás potenciální zákazník čeká s otevřenou náručí. Často ani neví, že by mu vaše služba mohla pomoci. I proto najdete na internetu velké množství nástrojů, které se snaží obchodníkům a marketérům v B2B ulehčit život. Ale najdete i takové, které slibují nesplnitelné.
Hledejte nástroje, které vám neslibují okamžitý recept na úspěch
Buďte kreativní a přizpůsobte se zásadám trhu, na kterém působíte
Neustále mějte před sebou KPI a měřte jejich úspěšnost
---
Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří o kryptoměnách a možnostech investování na tomto poli.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Tomáš Zrubecký: Chtěl jsem v práci být tím, kým jsem, ne si každé ráno nasazovat masku
Jak se dostal k HR? Jak pro něj bylo těžké se prosadit na trhu? Co dělá dobrý tým dobrým týmem? Jak mít spokojené zaměstnance? Na jakých kritériích stojí projekt Supertalent? Lze sestavit ideální tým? Jak hovoří o generaci Z a mileniálech? Jaké trendy v oblasti trhu práce vnímá?
Tomáš Zrubecký působí několik let na poli startupů. Byl například v projektu Creative Dock, nebo působí jako mentor v organizaci, která pomáhá ženám v kariérním rozvoji. V červnu 2020 spustil projekt Supertalent, který se věnuje odhalování talentů pomocí behaviorálních testů. Služba pomáhá především firmám, které se chtějí rozhodnout pro nejvhodnějšího kandidáta.
Jaký potenciál se dá vytěžit z obsahového marketingu v B2B?
Proč má vlastně vůbec smysl tvořit obsah na sítích? A to navíc ještě tehdy, když jsem z B2B světa?
Tři nejdůležitější informace z poslechu tohoto dílu podcastu Buduj značku:
Vývoj strategie obsahového marketingu pro podniky B2B
Vytváření hodnotného a poutavého obsahu pro B2B publikum
Měření dopadu a návratnosti investic do obsahového marketingu v B2B segmentu
---
Jakub Málek, partner právní kanceláře PEYTON legal, hovoří v úvodu této epizody o nové evropské směrnici o transparentním odměňování, která má odstranit tzv. gender pay gap.
Raul Stuchlík, Ivan Richtár: V Marlence bylo nejdůležitější rozhodnutí o růstu
Jakým způsobem Marlenka implementovala e-shopové řešení od společnosti Dextrum? Kolikáté výročí Marlenka slaví? Jaké byly její klíčové milníky? Jaké produkty vyrábí? Jakým způsobem se vyvíjí povědomí, že se ve firmách musí automatizovat?
Raul Stuchlík je executive director ve společnosti Marlenka. Ivan Richtár je CEO ve společnosti Dextrum.
---
Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří o aktuálním dění na finančních trzích, přesněji inflaci v letošním roce.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Reklama
News box
Americký průmyslový gigant Honeywell prodá svoji divizi osobních ochranných prostředků PPE firmě Protective Industrial Products (PIP) za 1️⃣,3️⃣3️⃣ miliardy dolarů (32,4 miliardy korun). Prodej je součástí snahy firmy Honeywell zefektivnit své podnikání.
Pražská burza sedmý týden v řadě 📈 rostla a vylepšila svá šestnáctiletá maxima. Index PX v uplynulém týdnu posílil o 1,3 procenta na 1697,7 bodu. Nejvíce si v uplynulém týdnu připsaly akcie skupiny ČEZ, největší ztrátu naopak zaznamenala opět Photon Energy. Vyplývá to z internetových stránek burzy. V předchozím týdnu index PX posílil o 0,7 procenta.
Česko 👎 nebude usilovat o prodloužení výjimky z evropského zákazu na dovoz ruských ropných produktů. Informaci agentury Reuters potvrdilo ministerstvo průmyslu a obchodu (MPO). Platnost výjimky skončí 5. prosince. Zákaz dodávek produktů z ruské ropy byl schválen v rámci sankcí, které Evropská unie uvalila na Rusko kvůli jeho agresi vůči Ukrajině, výjimku ze zákazu dostaly kromě Česka také Slovensko a Maďarsko.
Newyorský soudce dnes odložil na neurčito oznámení trestu v procesu s nově zvoleným americkým prezidentem 👴 Donaldem Trumpem, kterého porota uznala vinným z falšování podnikatelských záznamů. Trumpovi dává soudce prostor žádat o zrušení verdiktu poroty v návaznosti na opětovné zvolení do Bílého domu. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
Výkonný ředitel švédského výrobce 🔋 baterií pro elektromobily Northvolt Peter Carlsson odstoupil z funkce. Oznámila to firma, která ve čtvrtek požádala ve Spojených státech o bankrotovou ochranu před věřiteli. Carlsson, který je spoluzakladatelem podniku, zůstane členem správní rady a bude působit jako poradce.
O místo ředitele pražského dopravního podniku (DPP) se uchází bývalý primátor hlavního města 👨 Pavel Bém (ODS). Termín pro podávání přihlášek do sledovaného konkurzu vypršel dnes v poledne, podnik zatím uchazeče nekomentoval.
Německý dodavatel automobilových součástek Robert Bosch hodlá ❌ zrušit až 5500 pracovních míst, zejména v Německu. S odkazem na sdělení firmy o tom dnes informují tiskové agentury. Robert Bosch působí i v České republice.
Německý technologický koncern Bosch zaměstnancům centrály zkrátí pracovní dobu. Od března jich bude 4️⃣5️⃣0️⃣ pracovat jen 35 hodin týdně, místo dosavadních 38 nebo 40 hodin. Podnik musí šetřit, takže ruku v ruce s kratším pracovním týdnem sníží i mzdy.
Střední třída v Česku chudne. I při nízké nezaměstnanosti a růstu mezd 📈 přibývá lidí, kteří pobírají dávky na děti a na bydlení. Nástroje na ochranu nejchudších selhávají. Podle expertky Agentury pro sociální začleňování Lucie Trlifajové to ukázala analýza Indexu sociálního vyloučení. Agentura ho sestavuje od roku 2016.
Výnosy z prodeje emisních povolenek bude možné využít pouze na opatření, která budou snižovat nebo kompenzovat důsledky změny klimatu. Počítá s tím novela zákona, kterou dnes schválila sněmovna. Dosud musela být takto použita polovina těchto výnosů, v případě zbylých peněz šlo jen o doporučení.
Reklama
Reklama