AI a automatizace v prodeji a obchodu: Hrozba, nebo příležitost?
V dnešním digitálně řízeném světě prodeje se umělá inteligence stává neocenitelným nástrojem, transformujícím způsoby, jakými firmy interagují se svými zákazníky a řídí prodejní procesy. Pokročilé chatboty vybavené AI umožňují efektivnější a personalizovanější zákaznický servis, zatímco prediktivní analýza v prodeji využívá AI k předvídání tržních trendů a chování zákazníků, což umožňuje firmám přizpůsobit své strategie dynamicky měnícímu se trhu. Automatizované generování leadů, využívající AI, pak revolučně zefektivňuje procesy identifikace a kvalifikace potenciálních zákazníků. Avšak, i při všem technologickém pokroku, zůstává klíčovým faktorem lidský prvek, který zajišťuje, že prodejní strategie neztratí osobní přístup a udržují vysokou kvalitu zákaznických zkušeností.
📣📣📣
Marek Odehnal a Petr Schwank v úvodu dnešní epizody hovoří o hodnotovém investování.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Zpět na všechny epizody
📣📣📣
Marek Odehnal a Petr Schwank v úvodu dnešní epizody hovoří o hodnotovém investování.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.