Budoucnost marketingu: Jaké jsou nové trendy a technologie?
Tento díl podcastu se zabývá čtyřmi klíčovými tématy vyvíjejícího se prostředí marketingových technologií:
1. Virtuální realita (VR) a rozšířená realita (AR) v marketingu
2. Optimalizace hlasového vyhledávání
3. Transparentnost a důvěra
Jsou to prázdné fráze? Nebo jsou to nové a klíčové trendy, na které byste si měli dát ve vaší marketingové strategii pozor? I o tom bude aktuální epizoda podcastu Buduj značku.
📣📣📣
Marek Odehnal v předjezdu dnešní epizody hovoří s Petrem Schwankem o evropských akciových trzích, zda, a jak do nich investovat?
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Zpět na všechny epizody
1. Virtuální realita (VR) a rozšířená realita (AR) v marketingu
2. Optimalizace hlasového vyhledávání
3. Transparentnost a důvěra
Jsou to prázdné fráze? Nebo jsou to nové a klíčové trendy, na které byste si měli dát ve vaší marketingové strategii pozor? I o tom bude aktuální epizoda podcastu Buduj značku.
📣📣📣
Marek Odehnal v předjezdu dnešní epizody hovoří s Petrem Schwankem o evropských akciových trzích, zda, a jak do nich investovat?
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.