Funkční a nefunkční nástroje pro hledání nových leadů v B2B
Dostat se k novým leadům je speciálně v B2B sektoru obtížné. Často musíte překonat hned několik bariér a ne vždycky na vás potenciální zákazník čeká s otevřenou náručí. Často ani neví, že by mu vaše služba mohla pomoci. I proto najdete na internetu velké množství nástrojů, které se snaží obchodníkům a marketérům v B2B ulehčit život. Ale najdete i takové, které slibují nesplnitelné.
- Hledejte nástroje, které vám neslibují okamžitý recept na úspěch
- Buďte kreativní a přizpůsobte se zásadám trhu, na kterém působíte
- Neustále mějte před sebou KPI a měřte jejich úspěšnost
---
Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří o kryptoměnách a možnostech investování na tomto poli.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Zpět na všechny epizody
Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří o kryptoměnách a možnostech investování na tomto poli.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.