Jak přistupovat k firemnímu brandingu
Branding je něco trochu jiného než marketing. Přístupy jsou podobné, ale cíle rozdílné. Branding je to, jak o vás lidé mluví, když nejste v místnosti. A v následujícím dílu podcastu Buduj značku si vysvětlíme, jaké aktivity do brandingu patří a kam směřovat vaše aktivity, abyste sílu vaší značky ještě víc pozvedli.
---
Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří o FED a aktuální zvyšování sazeb.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už čtyři roky specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než 50 klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Zpět na všechny epizody
---
Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří o FED a aktuální zvyšování sazeb.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už čtyři roky specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než 50 klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.