Je B2B marketing levnější než v minulosti?
Pokud jste někdy pracovali v B2B marketingu, tak určitě víte, že to je časově i finančně pěkná řehole. Vaše aktivity se obvykle projeví až se zpožděním a mnohdy nejsou ani dobře měřitelné.
V dnešní době se ale situace mění. Hodně k tomu přispěl covid. A tak se vlastně stalo, že se B2B marketing ocitl ve velmi výhodné pozici. Proč? To si rozebereme v dnešní epizodě.
Tři klíčové informace z poslechu dnešní epizody
V dnešní době se ale situace mění. Hodně k tomu přispěl covid. A tak se vlastně stalo, že se B2B marketing ocitl ve velmi výhodné pozici. Proč? To si rozebereme v dnešní epizodě.
Tři klíčové informace z poslechu dnešní epizody
- nemusíte platit za účasti na veletrzích
- nemusíte chodit a rozesílat letáky
- nemusíte trávit čas cold callingy
---
Marek Odehnal v předjezdu dnešního dílu hovoří s Petrem Schwankem o výnosech z akciových trhů a jaké jsou scénáře s různě dlouhými investičními horizonty.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Zpět na všechny epizody
Marek Odehnal v předjezdu dnešního dílu hovoří s Petrem Schwankem o výnosech z akciových trhů a jaké jsou scénáře s různě dlouhými investičními horizonty.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.