Očekávání zákazníků v B2B prostoru: jak se mění a co to znamená pro vaši firmu
Podniky se mění, technologie se rozvíjejí a očekávání zákazníků rostou. Už nejde jen o dlouhodobé smlouvy, ale i o osobní přístup a personalizaci.
Tři klíčové informace z poslechu dnešní epizody:
1. Proměna podnikání: V posledních letech se očekávání zákazníků v B2B prostoru výrazně změnilo. Zákazníci dnes očekávají personalizovaný přístup, rychlé reakce a flexibilitu od svých dodavatelů.
2. Vliv technologií: Nástup technologií a e-commerce ovlivnil očekávání zákazníků i v tomto oboru. Zákazníci se dnes spoléhají na aplikace, chat boty a personalizovaná doporučení založená na jejich prohlížení a historii.
3. Důležnost kvality služeb: Kvalita služby je pro zákazníky stále důležitější. Partnerství a osobní vztah s dodavatelem sice zůstává, ale zákazníci si stále více uvědomují výhody a hodnotu, kterou jim poskytovaná služba přináší.
📣📣
Jaká je investiční gramotnost v České republice? Marek Odehnal v předjezdu dnešní epizody rozebírá toto ožehavé téma.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
📣📣
Z podcastu se stává plnohodnotný audiovizuální formát, nároky na kvalitu rostou. Stejně tak ale roste i obchodní a marketingový potenciál podcastu. Ve firmách začíná být standardem mít svůj podcastový kanál. To ale vyžaduje know-how a pořádnou přípravu.
Spouštíme nový unikátní projekt: podcastovou akademii! Online program, který vás provede celým procesem výroby a hlavně marketingu nového podcastového kanálu. Podcastovou akademii vydáváme 3. října, už teď si ale jednotlivé moduly akademie můžete předobjednat se slevou 23% na www.podcastova-akademie.cz
Zpět na všechny epizody
Tři klíčové informace z poslechu dnešní epizody:
1. Proměna podnikání: V posledních letech se očekávání zákazníků v B2B prostoru výrazně změnilo. Zákazníci dnes očekávají personalizovaný přístup, rychlé reakce a flexibilitu od svých dodavatelů.
2. Vliv technologií: Nástup technologií a e-commerce ovlivnil očekávání zákazníků i v tomto oboru. Zákazníci se dnes spoléhají na aplikace, chat boty a personalizovaná doporučení založená na jejich prohlížení a historii.
3. Důležnost kvality služeb: Kvalita služby je pro zákazníky stále důležitější. Partnerství a osobní vztah s dodavatelem sice zůstává, ale zákazníci si stále více uvědomují výhody a hodnotu, kterou jim poskytovaná služba přináší.
📣📣
Jaká je investiční gramotnost v České republice? Marek Odehnal v předjezdu dnešní epizody rozebírá toto ožehavé téma.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už pět let specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než sedmdesáti klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
📣📣
Z podcastu se stává plnohodnotný audiovizuální formát, nároky na kvalitu rostou. Stejně tak ale roste i obchodní a marketingový potenciál podcastu. Ve firmách začíná být standardem mít svůj podcastový kanál. To ale vyžaduje know-how a pořádnou přípravu.
Spouštíme nový unikátní projekt: podcastovou akademii! Online program, který vás provede celým procesem výroby a hlavně marketingu nového podcastového kanálu. Podcastovou akademii vydáváme 3. října, už teď si ale jednotlivé moduly akademie můžete předobjednat se slevou 23% na www.podcastova-akademie.cz