Zákaznický servis v B2B podnikání
V B2B byznyse je zázaknická zkušenost nadmíru důležitá. A důvodem je obchodní proces jako takový. Služba, kterou dodáváte, nemusí prakticky nikdy skončit. Jste tu pro vašeho zákazníka neustále. Což klade na zákaznickou péči značné nároky. I proto se na klíčové aspekty zákaznické péče podíváme v dalším díle podcastu. Tady jsou 3 nejdůležitější informace:
- Rychlost dodání - rychlost vždycky porazí zdarma
- Být vždy k dispozici
- Proaktivní řešení problémů
---
Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří (nejen) o investičních strategiích.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už čtyři roky specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než 50 klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.
Zpět na všechny epizody
Marek Odehnal v úvodu této epizody hovoří (nejen) o investičních strategiích.
Marek Odehnal je privátním investičním poradcem, investorem a majitelem investičně-poradenské firmy Odehnal & partneři. V oboru financí je deset let, z toho se už čtyři roky specializuje výhradně na honorářové investiční poradenství. V současné době pracuje s více než 50 klienty především z řad majitelů firem, manažerů a IT specialistů.