Reklama

Vyberte si z našich newsletterů

Přihlásit odběr

SalesHead

SalesHead

Dostáváme se do hlav nejúspěšnějších salespeople a sdílíme jejich know-how. Nová epizoda každý čtvrtek. Pořadem provází Jakub Hon (https://www.linkedin.com/in/jakubhon/) CEO & Co-Founder of SALESDOCk (https://www.salesdock.com/) .

SH#22 // Pavol Čobirka // CCO @Whalebone // Ověřené strategie pro globální expanzi
podcast

SH#22 // Pavol Čobirka // CCO @Whalebone // Ověřené strategie pro globální expanzi

Whalebone je Pavolovou třetí velkou businessovou výzvou. Opět v ní vyšlapuje cestu obchodu v mezinárodním měřítku, teď na pozici Chief Commercial Officer. Whalebone je firma zaměřená na cybersecurity. Řešení nabízí největším telekomunikacím, lokálním poskytovatelům internetu, ale i "běžným" firmám. Pavol si poprvé přičuchl k obchodu při studiích v Aiesec, a když hodnotí jeho vnímání obchodu nyní vs. před 5-10 lety, úznává, že je "komplikovanější než myslel". Poslechněte si tento podcast točící se kolem Pavolových zkušeností a dovedností v partnerském prodeji po celém světě. V podcastu se podíváme na to: > jakou obchodní strategii Pavolovi historicky radili investoři, a proč se někdy vyplatí neposlechnout > podle čeho si vybírá do jaké země expanduje, a které země k němu byly fér > jaké aspekty zvažuje a dle čeho se finálně rozhodne mezi přímým prodejem nebo partnerskou sítí při budování obchodu > pomocí čeho dokáže udržet partnery dlouhodobě motivované k prodávání jeho řešení > co (nebo spíš kdo? :)) Pavola donutilo projít si víkendovým školením na přímý prodej > jak vnímá kulturní rozdíly mezi zeměmi a kontinenty a jak mu k uzavření spolupráce pomohl japonský kodex "Bushido" Podcastem provází Jakub Hon CEO & Co-Founder SALESDOCk - full-service B2B sales agency that delivers results.
Přečíst článek
SH#21 // Marek Beran // CSO v CloudTalk // Jak nastartovat rychlý růst firmy?
podcast

SH#21 // Marek Beran // CSO v CloudTalk // Jak nastartovat rychlý růst firmy?

O čem tedy bude řeč? > O tom, jak a zda CloudTalk plánuje expandovat i mimo Evropu.  > Jak vás soustředění pouze na inbound sales může limitovat v růstu. > Co a jak Marek v CloudTalk nastavil při svém příchodu, že začala firma tak rychle růst? > Kdyby měl s dnešními zkušenostmi v CloudTalku začít od začátku, co by udělal jinak? > Jaké by měl mít sales kandidát schopnosti a dovednosti? > Jak Marek buduje manažery a lídry? Pořadem provází Jakub Hon CEO & Co-Founder SALESDOCk - full-service B2B sales agency that delivers results.
Přečíst článek
SH#20 // Lubo Smid // Co-Founder & CEO at STRV, Forbes 30 Under 30 // Cesta na nejkompetitivnější trh na světě
podcast

SH#20 // Lubo Smid // Co-Founder & CEO at STRV, Forbes 30 Under 30 // Cesta na nejkompetitivnější trh na světě

Lubo naskočil do STRV v roce 2012, a tuhle doposud trvající jízdu označuje jako svou “první pořádnou pracovní zkušenost”. Dostal hromadu prostoru zkoušet a učit se. Jeho cesta k obchodu byla typicky (spolu)zakladatelská - obchodu se prostě nemohl vyhnout.  STRV se věnuje vývoji SW digitálních produktů. Chtějí dělat co nejlepší mobilní aplikace, a své klienty (projekty) hledají a vybírají tak, aby je práce hlavně bavila.   Poslechněte si dnešní podcast o tom, proč jsme dle Luba v ČR nebyli na STRV před lety připraveni, a jaká byla cesta k dnešnímu 90% portfoliu zákazníků v USA.  Dále se dneska pobavíme na téma: > že budování vztahů je pro STRV stěžejní - 50% zakázek, které přichází jsou na doporučení > jak vykopávali své aktivity v USA a proč je důležitá osobní relokace > jaká byla nejšílenější věc, kterou udělali, aby uzavřeli business s zákazníkem (příběh o akvizici Barry’s Fitness) > jak vypadá jejich obchod dnes, a proč nevyužívají partnerské sítě > proč zůstávají převážně v US a na jakých trzích dnes ještě fungují > podle čeho nabírají a naopak se loučí s obchodníky Podcastem provází Jakub Hon CEO & Co-Founder SALESDOCk - full-service B2B sales agency that delivers results.
Přečíst článek
SH#19 // Pavel Bykov // Co-Founder a CEO v IP Fabric // Jak zajistit kontrolu a transparentnost u partnera
podcast

SH#19 // Pavel Bykov // Co-Founder a CEO v IP Fabric // Jak zajistit kontrolu a transparentnost u partnera

Pavlovi se stalo to, co jiným špičkám jeho oboru. Pod tíhou engineering syndromu nabyl dojmu, že je špičkou i v obchodu. Pusťte si dnešní díl podcastu a zjistěte, proč a kdy si uvědomil, že obchod je samostatná komplexní disciplína, a že “samo se to neprodá”. IP fabric vyvíjí software pro zákazníky, který poskytuje zajišťování a zabezpečení síťové infrastruktury.  Jakub dnes s Pavlem probere ještě: > jak se IP Fabric podařilo expandovat ven, a kde všude mají zákazníky > jak a proč se rozhodl ve volbě “partner VS obchod napřímo” > proč se napoprvé nepodařilo správně vybrat partnera > jak se Pavlovi daří zajíšťovat transparentnost a kontrolu v opportunitách u partnerů > čím se jim podařilo zkrátit prodejní cyklus o 50%  Podcastem provází Jakub Hon CEO & Co-Founder SALESDOCk - full-service B2B sales agency that delivers results.
Přečíst článek
SH#18 // Ivana Obstová // Director Commercial Sales EMEA v Productboard // Koučovatelnost a dravost před zkušenostmi
podcast

SH#18 // Ivana Obstová // Director Commercial Sales EMEA v Productboard // Koučovatelnost a dravost před zkušenostmi

Srdcem “akviziční obchodnice” Ivana razí v obchodu dvě věci; že nedává smysl trápit se věcmi, které ještě nenastaly, a že není potřeba mít vždy všechno podchycené na 100%, aby obchod šlapal. V součastnoti má v ProductBoard na starost obchodní tým obsluhující region EMEA.  Productboard je nástroj na produktový management. Pomáhá získavat hodnotné informace o tom, jaké nástroje zákazníci opravdu chtějí a budou využívat.  Poslechněte si dnešní podcast o tom, jaké má Ivana best practices v akvizicích a řízení partnerů i klientů, a i v rámci svého obchodního týmu. Dále se dneska podíváme na to: > kdy Ivana obvykle volí možnost spolupracovat s patnery před přímým prodejem > jestli si spíš užívá akvizici patrnerů nebo klientů, a jaké v těchto disciplínách vnímá shody > dle čeho nabírá a loučí se s obchodníky  > že do týmu chce koačovatelné lidi, a jak tohle už během náboru ověřuje > jak drží inbound obchodníky hladové i po outboundu > co dle ní obchodníci podceňují a jakých nešvarů se i ona musela zbavit  > jaká strategie Ivaně funguje, pokud má obchodník v pipeline prázdno Pořadem provází Jakub Hon CEO & Co-Founder SALESDOCk - full-service B2B sales agency that delivers results.
Přečíst článek
SH#17 // Jakub Plas // CRO Dataddo // Nová éra v Dataddo; v módu rozjíždění třech nových produktů
podcast

SH#17 // Jakub Plas // CRO Dataddo // Nová éra v Dataddo; v módu rozjíždění třech nových produktů

Jakub si nevybral obchod, obchod si vybral jeho. Od front-end developera, přes projekťáka, produkťáka, zásadní (nejen) sales pozice v mnoha startupech, až po tu současou CRO v Dataddo. Dataddo je integrační platforma, přes kterou si zákazníci napojí své cloudové systémy a pošlou je dál, např. do BI aplikací nebo warehouse. Nyní je čeká dost zásadní přerod - z jednoho produktu se stávají 3, každý pro specifický segment zákazníků. Ale o tom už více v dnešním podcastu.  Dále se dozvíte: > jaká byla Jakubova cesta k obchodu, jak ho nyní vnímá oproti tomu, kdy začínal, a proč si stojí za tím, že CRM je “kámoš” > jak začínali s Dataddo prakticky od začátku v US, a které trhy jsou pro ně nyní zajímavé (např. proč zrovna Korea) > proč jim zpočátku fungoval hlavně inbound, a do outboundu se opřeli teprve nedávno > co Jakub doporučuje mít připravené a ujasněné, pokud chcete pracovat s partnery > v čem se při spolupráci s partnery poučili a co by dneska všechno udělali jinak, kdyby měli partnerskou síť opět stavět > proč nyní upřednostňují hard skills přes soft skills při náboru, co dalšího u nováčků hledají a jak poznají, že je čas se rozloučit Pořadem provází Jakub Hon CEO & Co-Founder SALESDOCk - full-service B2B sales agency that delivers results.
Přečíst článek
SD#16 // Matúš Kučera // SALESDOCk Senior Sales Consultant // Jak postavit akviziční obchodní tým
podcast

SD#16 // Matúš Kučera // SALESDOCk Senior Sales Consultant // Jak postavit akviziční obchodní tým

Matúš, člen týmu SALESDOCk, ve své roli seniorního konzultanta pomáhá zákazníkům jako Interim Head of Sales stavět a řídit obchodní týmy.  Věří, že dravost a pracovitost jsou dvě základní nutné vlastnosti každého obchodníka v jeho týmech. Nesnáší mikromanagement. Jsou ale situace, které ho k němu donutí. Poslechněte si jak na nábor, onboarding a management akvizičního týmu přímo z pole.  Jakub bude s Matušem probírat:  > co, kým a proč je zásadní mít připravené pro každého nového obchodníka  > jak zajišťuje, že připravené onboardingové materiály jsou doopravdy užitečné, užívané, a nesou ovoce > jakou zvolí strategii, když obchodník nechápe hodnotu řešení nebo není na číslech > o jeho oblíbených technikách řízení týmu, např. k udržení motivace nebo odstraňování blockerů ve výkonosti Pořadem provází Jakub Hon CEO & Co-Founder SALESDOCk - full-service B2B sales agency that delivers results.
Přečíst článek
SD#15 // Jindra Benko // Head of Sales Ops & Enablement @kevin. // Obchod je ve všem, co děláme
podcast

SD#15 // Jindra Benko // Head of Sales Ops & Enablement @kevin. // Obchod je ve všem, co děláme

Jindra si prošel korporací i startupy. Nabrané zkušenosti z obou světu nyní úročí v kevin., kde má jako Head of Sales Ops & Enablement odpovědnost za stavění a chod CEE trhů. Stará se i o to, aby obchodní týmy rostly a měly vše, co potřebují k práci a rozvoji.  kevin. je rychlejší, levnější a jednodušší alternativou ke klasickému kartenímu schématu. Rychle roste; za rok se obchodní tým zšestinásobil, a dle Jirky “staví letadlo, zatímco jsou ve vzduchu a nabírají výšku”. Zapnout pásy, jdeme na to… Dneska se Jindra rozpovídá i na téma: > jak jinak - obchod - a proč ho dnes vidí ve všem, co děláme (už jako děti) > zvládání vlastní dobrovolné multifunkčnosti v obchodu > proč doma v Čechách produkt testovat a co nejdříve jít na globální trh > jak vypadá jejich ideální partner (+ jedna fuck up story :)) > co obnáší příprava sales oddělení na růst ze 3 na 25 lidí a podstatně dál > co přesně dělají na sales enablement oddělení a jaké mají plány do brzké budoucnosti > dle čeho si do týmu lidi nabírá, a dle čeho se s nimi loučí Pořadem provází Jakub Hon, CEO & Co-Founder SALESDOCk, full-service B2B sales agency that delivers results.
Přečíst článek
SD#14 // Daniel Starha // VP of Revenue Apify // Bez outboundu až do New Yorku
podcast

SD#14 // Daniel Starha // VP of Revenue Apify // Bez outboundu až do New Yorku

Daniel se již roky zpátky rozhodl, že jeho cesta bude startupová. K Apify, firmě dodávající data z webu, se přidal před necelými 3 lety. Spadají pod něj nyní všichni členové týmu, kteří se baví se zákazníky. Pracuje také na lokálním rozvoji Apify v US.  Jak už to často bývá, k obchodu se dostal náhodou, ale za jeho mindset bychom dali ruku do ohně i my v SALESDOCk.  Poslechněte si dnes dále: > jak v Apify poznali, že je načase otevřít novou pobočku v US, a co finálně rozhodlo o její lokalitě v New Yorku > proč vlastně nejsou sales-driven organizace, a z jakého důvodu vidí budoucnost i v partnerech > kvůli čemu outbound nešel až tak hladce, jako si mysleli > co všechno Daniel hledá u kandidátů na pozici v Apify, a proč je pro něj podstatná flexibilní mysl  > co sleduje u výkonosti stávajících členů týmu, a jak pozná, že je na čase se rozloučit Pořadem provází Jakub Hon CEO & Co-Founder SALESDOCk - full-service B2B sales agency that delivers results.
Přečíst článek
SH#13 // Martin Balaš // SALESDOCk Senior Sales Consultant // Jak vybudovat performující BDR tým
podcast

SH#13 // Martin Balaš // SALESDOCk Senior Sales Consultant // Jak vybudovat performující BDR tým

Martin, Jakubův kolega ze SALESDOCk, ve své roli seniorního konzultanta pomáhá zákazníkům jako Interim Head of Sales stavět a řídit obchodní týmy.  Poslechněte si, co všechno stojí za vedením remote obchodních týmů skrze Evropu, na co si dát pozor při náboru, a za čím vším v obchodu můžou stát systém, čísla nebo metodologie.   Co se dneska ještě dozvíte?  > co by měla organizace vědět a mít ve chvíli, kdy se chystá postavit obchodní tým > jaké vlastnosti Martin vyhledává u lidí, které nabírá do svého týmu > důležitost lokálních jazyků skrze Evropu, a jak se s nimi prakticky Martin vypořádává jako lídr, který jimi nemluví > jak zajišťuje správnou kooperaci v remote obchodním týmu > jaké prospektovací techniky jemu i jeho týmu fungují, a s jaké chyby nejčastěji vídá Pořadem provází Jakub Hon CEO & Co-Founder SALESDOCk - full-service B2B sales agency that delivers results.
Přečíst článek
SH#12 // Petr Janošík // Co-Founder a CEO Smartlook // Proč už by dnes B2B software firmu bez obchodu nezakládal?
podcast

SH#12 // Petr Janošík // Co-Founder a CEO Smartlook // Proč už by dnes B2B software firmu bez obchodu nezakládal?

Petr Jánošík se k obchodu dostal velmi organicky; studovaného informatika přiměl až růst a expanze Smartlook (firma s analytikou chování uživatelů na webu a mobilních aplikacích) do zámoří se nad obchodem nejen pozitivně zamýšlet, ale hlavně jej budovat.  Petr má hlavu plnou strategií, které mu pomůžou se dostat v Severní Americe mezi nejlepší hráče.  Co se dnes dozvíte? > Proč Petr do týmu obchodníky dříve nechtěl? > Jaká byla jeho cesta od kompletně automatizovaného "self-service" obchodu k postavení B2B sales oddělení ve Smartlook? > Proč začal okamžitě s expanzí mimo ČR? > Proč je pro Smartlook důležitá právě Amerika a proč chce jít cestou lokalizace obchodu? > Jaké jsou výzvy a plány na nejbližší rok a půl? > Kdy a proč se stále ještě účastní náboru obchodníků? Pořadem provází Jakub Hon CEO & Co-Founder SALESDOCk - full-service B2B sales agency that delivers results.
Přečíst článek
SH#11 // Václav Muchna // Co-Founder, Co-Owner & CEO Y Soft // Z CEE na globální úroveň přes partnery
podcast

SH#11 // Václav Muchna // Co-Founder, Co-Owner & CEO Y Soft // Z CEE na globální úroveň přes partnery

Y Soft je Václavovo dnes už dospělé dítě, které firmám zajišťuje kompletní tok dokumentů. Václavova kariéra ve Y Soft začala, a i se jednou završí; dle svých slov nebude nikdy pracovat pro jinou firmu. Poslechněte si příběh srdcovky od jejího startupového počátku: o tom, kolik obchodů se nepovedlo, než se stabilizovali na lokálním trhu, proč bývaly obchod a marketing pro Václava sprostými slovy, až po to, co stojí za její nynější úspěšnou globální prezencí. Dále se budou Jakub a Václav bavit o tom: > jak dlouho Y Soft obsluhoval trh bez obchodu, a co ho nakonec přimělo obchod postavit > jak se dostali na prvního západního zákazníka - to stojí za to slyšet!  > jaké Václav vnímá rozdíly mezi východním a západním smýšlením nejen v obchodu, a jak to ovlivňuje jeho vedení firmy > proč se Y Soft rozhodl nejít cestou přímého prodeje > jak pečují o své současné partnery a jak získávají nové > jaké lidi chce Václav vidět ve Y Soft jako zaměstnance, a jak rozpoznává jejich senioritu > jakým výzvám Y Soft nyní čelí Pořadem provází Jakub Hon CEO & Co-Founder SALESDOCk - full-service B2B sales agency that delivers results.
Přečíst článek
SH#10 // Jiří Tobola // Mentor v JIC // O střetu sales a matematických rovnic
podcast

SH#10 // Jiří Tobola // Mentor v JIC // O střetu sales a matematických rovnic

Do milníkového 10. dílu #SalesHead se našemu Jakubu Honovi podařilo domluvit opravdu jedinečného sales hosta! Je jím Jiří Tobola, který dnes primárně předává své know-how a pomáhá firmám rychleji růst, nicméně za sebou má 13 let na pozici CEO ve firmě Flowmon. Přestože se jedná o přirozeného introverta, který miluje matematiku, okolnosti jej donutily vystoupit z komfortní zóny a naučit se prodávat svůj produkt. Matematické rovnice a modely jdou cítit z každé jeho sales techniky. Také se už těšíte, co se dnes dozvíte?  > Kdyby teď Jiří začínal nově ve startupu, co by v sales nastavil jako první? > Proč by nedoporučil razit do zahraničí dřív, než se váš produkt naučíte prodávat na domácí půdě? > Rozdíly mezi sales modely Flowmonu v různých zemích? > Jaké chyby dělají často startupy na začátku?  > Proč Flowmon expandoval zrovna do Japonska? > Jakým systémem Flowmon expandoval po Evropě?  > Jak se budují sales týmy ve Flowmonu? Pořadem provází Jakub Hon CEO & Co-Founder SALESDOCk - full-service B2B sales agency that delivers results.
Přečíst článek
SH#9 // Lukáš Maňásek // CSO YSoft // Cesta brněnského startupu k obratu 400 mld.
podcast

SH#9 // Lukáš Maňásek // CSO YSoft // Cesta brněnského startupu k obratu 400 mld.

Lukáš Maňásek ve Y Softu působí od samého začátku, tedy 15 let. Zažil doby startupu o třiceti lidech i jeho přeměnu v globální firmu, která aktuálně zaměstnává přes 300 lidí různě po světě. Kdo by netoužil slyšet zkušenosti podobného sales kalibru?  Jako vždy měl Kuba v rukávu řadu zajímavých otázek. Mimo jiné se doslechnete:  > Kdyby měl Lukáš teď nastupovat do nového startupu, po čem by se ve firmě koukal nejdříve? > Jaké klíčové milníky Y Soft během svého růstu překonával? > Co by si každá firma měla ujasnit, než se rozhodne expandovat do zahraničí?  > Jak při své expanzi postupoval Y Soft?  > Jak dlouho jim trvalo dostat se z lokální na globální úroveň? 
Přečíst článek
SH#8 // Michal Minarovič // Head of Sales v Smartlook // Jak sestavit sales tým s perfektním culture-fitem?
podcast

SH#8 // Michal Minarovič // Head of Sales v Smartlook // Jak sestavit sales tým s perfektním culture-fitem?

Michal Minarovič v oblasti sales prošel přes Kentico, Phonexii až do Smartlooku, brněnské firmy, která provádí analýzu webů i aplikací. Michal si potrpí na to, aby jeho obchodníci perfektně zapadali do univerza Smartlooku. A evidentně mu to funguje – Smartlook nyní roste téměř o 100 % ročně.  Jak takové lidi najít? I o tom jsme se s Michalem Minarovičem v dnešní epizodě SalesHead bavili.  Na co vše se dnes můžete těšit: > Kdyby dnes Michal někam nastupoval jako nový Head of Sales, jaké jsou první aktivity, které je na takové pozici potřeba provést?  > Jaká jsou specifika zahraničních trhů dle zkušenosti Michala?  > Proč je důležité, aby firma, která chce expandovat do zahraničí, byla english-first hned od začátku?  > Proč se Smartlook rozhodl začít budovat sales týmy přímo v Americe?  > Jaký má Michal recept na uzavírání těch největších obchodů? > Jaké parametry hledá u obchodníků do týmu? Pořadem provází Jakub Hon CEO & Co-Founder SALESDOCk - full-service B2B sales agency that delivers results.
Přečíst článek
SH#7 // Petr Palas // Zakladatel Kentico // Image globální firmy od samého začátku
podcast

SH#7 // Petr Palas // Zakladatel Kentico // Image globální firmy od samého začátku

V dnešní epizodě SalesHead máme možnost poslechnout si ohlédnutí Petra Palase, zakladatele Kentico, za začátky a vzestupem této globální firmy s českými kořeny.  Kentico je na trhu již 18 let. Jeho dva produkty se zabývají content managementem a dostaly firmu mezi světové hráče. Vytáhli jsme z něj řadu zajímavostí, mimo jiné: > Jakým způsobem budoval Petr Kentico na začátku, kdy ještě neměl zaměstnance?  > Jak dlouho po založení Kentica k sobě přijal prvního obchodníka? > Jak se liší způsob prodeje produktů Experience a Content?  > Jaké změny bylo nutné v organizaci firmy provést pro zahájení přechodu z mid-marketu do enterprise? > Jak Kentico prorazilo do světa?  > Jak nabírat obchodníky v cizích zemích?  > Pár slov o začátcích tvorby sítě partnerů Kentica. Pořadem provází Jakub Hon CEO & Co-Founder SALESDOCk - full-service B2B sales agency that delivers results.
Přečíst článek
SH#6 // Veronika Tomicová // Service Delivery Innovation Manager, CETIN // Proč je klíčové udržovat dlouhodobě dobré vztahy se zákazníky?
podcast

SH#6 // Veronika Tomicová // Service Delivery Innovation Manager, CETIN // Proč je klíčové udržovat dlouhodobě dobré vztahy se zákazníky?

V dnešní epizodě máme hned dvě poprvé: zpovídáme dámu, a navíc takovou, která v aktuální firmě nemá primárně sales roli. I tak nám ale Veronika Tomicová z CETINu předává know-how a tipy hodné sales veterána. Už jí nebudeme brát prostor. Hlavní témata: > Co si Veronika nejvíc odnesla z rolí před CETINem? > Jaké nám dá tipy na vybudování důvěry se zákazníky?  > Jakým způsobem vede týmy?  > Podle čeho si primárně vybírá nové lidi do sales týmu? A kdy se rozhoduje pro juniory vs. seniory? > Jak udržet tým motivovaný?  > Jak se Veronika vždy postará o to, že i ten největší projekt dotáhne do konce? Pořadem provází Jakub Hon CEO & Co-Founder SALESDOCk - full-service B2B sales agency that delivers results.
Přečíst článek
SH#5 // Jan Přerovský // CSO Yieldigo // Proč je nadšený do startupů?
podcast

SH#5 // Jan Přerovský // CSO Yieldigo // Proč je nadšený do startupů?

Jan Přerovský zastává funkci Chief Strategy Officera v české tech firmě Yieldigo, která se věnuje optimalizaci pricingu. I když se jedná o český podnik, služby poskytuje napříč celým světem. V dnešním díle Sales Head se nám Honzu podařilo vyzpovídat na téma jeho cest napříč obchodem a startupy. A co se mimo jiné dozvíte? > Jak podle Jana Přerovského správně budovat vztah se zákazníkem. > Proč jej baví startupy více než korporace. > Proč jsou podle něj lidi ve startupu jsou mnohem motivovanější. > Na co se ve startupech Honza dívá, když do něj vstupuje. > Jaká jsou specifika mid marketu a enterprise a co by měla mít firma co prodává do každého z těchto sektorů. Pořadem provází Jakub Hon, CEO & Co-Founder SALESDOCk, full-service B2B sales agency that delivers results.
Přečíst článek
SH#4 // Juraj Šabatka // CSO&CFO v IDEA StatiCa // Jak kontrolovat statiku budov po celém světě?
podcast

SH#4 // Juraj Šabatka // CSO&CFO v IDEA StatiCa // Jak kontrolovat statiku budov po celém světě?

V dnešním SalesHeads Jakub Hon zpovídá Juraje Šabatku, který působí v brněnské firmě IDEA StatiCa. Protože se jim podařilo se svým jedinečným softwarem ovládnout obor statiky po celém světě, zabrušuje SalesHeads do tématiky expanze do zahraničí, resellerů a Jurajovy schopnosti mít to všechno pod palcem.  Některá z hlavních témat?  > Nyní Idea Statica působí v mnoha zemích světa. Jak ale postupovali při expanzi do zahraničí?  > Jaké atributy Juraj hledá u svých obchodníků?  > Které jsou Jurajovy "best practices" v řízení obchodníků? > Jak dohlíží na lokální resellery svého produktu? Pořadem provází Jakub Hon CEO & Co-Founder SALESDOCk - full-service B2B sales agency that delivers results.
Přečíst článek
SH#3 // René Kubů // VP v Emplifi // Jak si udržet dlouhodobě spokojené zákazníky?
podcast

SH#3 // René Kubů // VP v Emplifi // Jak si udržet dlouhodobě spokojené zákazníky?

Emplifi je český Unicorn, který vznikl spojením firem Socialbakers, Astute a iperceptions. René Kubů stál u této obří transformace a dal nám možnost diskutovat s ním na zajímavá témata. Mezi jinými: René je v oboru už 2 dekády, jak se za tu dobu změnil jeho náhled na práci?  Jak si udržet zákazníka? Jak kvantifikovat cíle zaměstnanců? Jak přistupují k onboardingu lidí v různých regionech?  Jak zefektivnil hiring s pomocí role-playe?  Jak hodnotí, kdy je načase rozloučit se se zaměstnancem? Pořadem provází Jakub Hon CEO & Co-Founder SALESDOCk - full-service B2B sales agency that delivers results.
Přečíst článek
Reklama

News box

Sněmovna podpořila změny v zákoníku práce. Zkušební doba pro zaměstnance by se mohla od příštího roku prodloužit ze tří na čtyři měsíce. Výpovědní lhůta by nově začínala doručením výpovědi, nikoli až od dalšího měsíce. Zaměstnavatelé by museli také rodičům na rodičovské držet jejich původní místo do dvou let dítěte a někteří pracovníci by mohli výdělek dostávat v eurech. Na brigády o letních prázdninách by se pak mohlo začít chodit od 14 let. 

Volbou nastupujícího amerického prezidenta Donalda Trumpa na post šéfa Národního úřadu pro letectví a vesmír (NASA) je miliardář Jason Isaacman, který podniká ve financích a letectví a sám dvakrát letěl do vesmíru. Na konci léta se stal prvním neprofesionálním astronautem, který vystoupil do volného kosmu.
Norský soud zamítl podmínečné propuštění norského pravicového extremisty Anderse Breivika, který při atentátech v roce 2011 zabil 77 lidí, informuje agentura Reuters s odvoláním na norská média. Pachatel nejhoršího teroristického činu v norských dějinách je za mřížemi už 13 let. O předčasné propuštění požádal původně v roce 2022, kdy soudce rozhodl v jeho neprospěch s poukazem na to, že u něj nejsou patrné žádné známky nápravy.

Ceny ropy 🛢 uprostřed týdne mírně rostou 📈. Investoři očekávají, že skupina OPEC+ tento týden oznámí prodloužení omezení dodávek. Na trhu nadále převládá zvýšené geopolitické napětí. Severomořská ropa Brent roste o 0,4 procenta nad 73,90 dolaru za barel. Americká lehká ropa WTI si připisuje 0,4 procenta a drží se lehce nad 70,2 dolaru za barel. 

Policie zasahuje v areálu Západčeské univerzity v Plzni. Krátce před 17:00 přijala oznámení o střelbě v Univerzitní ulici.
Křivoklátsko se může stát v příštím roce pátým národním parkem Česka. Návrh ministerstva životního prostředí dnes podpořila vláda. Uvedl to ministr životního prostředí Petr Hladík (KDU-ČSL). Cílem návrhu, který nyní čeká posouzení sněmovnou, je posílit ochranu a biodiverzitu v oblasti. 
Stát v případě dlouhodobějšího omezení dodávek z ruského ropovodu Družba půjčí rafinérské společnosti Orlen Unipetrol 330 tisíc tun ropy z nouzových zásob, což vystačí na více než měsíc provozu rafinérií. Půjčka má zajistit dostatek ropy na tuzemském trhu. V případě potřeby je stát připraven uvolnit i další část zásob. Po jednání vlády to uvedl ministr průmyslu a obchodu Lukáš Vlček (STAN). 

Americká automobilka General Motors (GM) odepíše za operace v Číně více než pět miliard dolarů (120 miliard korun). Jeden tamní společný podnik musí restrukturalizovat a druhému klesla hodnota. S odkazem na sdělení firmy akcionářům o tom informuje agentura Reuters. 

Maďarsko požádalo Spojené státy, aby ruské společnosti Gazprombank poskytly výjimku ze sankcí u plateb za dodávky zemního plynu. Uvedl to podle agentury Reuters maďarský ministr zahraničí Péter Szijjártó. Varoval, že tyto sankce by mohly mít negativní dopad na některé spojence USA.
Česká národní banka uložila společnosti OVB Allfinanz pokutu milion korun za chyby při poskytování pojištění klientům a za porušení povinností při uchovávání dokumentů týkajících se investičních služeb. Sankce se týká prohřešků z let 2021 a 2022. Rozhodnutí, které nabylo právní moci na konci listopadu, zveřejnila ČNB na svých internetových stránkách.
Reklama

Naši autoři

Jiří Frydlewicz

Jiří Frydlewicz

Automobilka Jaguar po vlně kritiky představila nový koncept Type 00

Veronika Kudrnová

Veronika Kudrnová

Když robot maluje. A sběratelé umění se předbíhají, kdo dá víc

Dalibor Martínek

Dalibor Martínek

Dalibor Martínek: Chtějí lidé úsporné byty? Spíš je zajímá cena

Petra Nehasilová

Petra Nehasilová

Obce stavět neumí. Vyřešit problém nedostupnosti bydlení by jim měl pomoci soukromý sektor, shodli se odborníci

Michal Nosek

Michal Nosek

Svařák v Praze? Nejlevnější na Jiřáku je za 65 korun

Stanislav Šulc

Stanislav Šulc

Stanislav Šulc: Musk vs. americké soudy aneb může si někdo vysloužit odměnu 56 miliard dolarů?

Věra Tůmová

Věra Tůmová

PŘEHLEDNĚ: Jak se zvýší paušální daň v roce 2025

Tereza Zavadilová

Tereza Zavadilová

Jak se kouří v Japonsku? Uvnitř, ne venku

Jana Havligerová

Jana Havligerová

Politický diář Jany Havligerové: Babiš a Fiala budou o adventu rozjímat

Lukáš Kovanda

Lukáš Kovanda

Lukáš Kovanda: ČNB s ohledem na vývoj mezd letos sazby zřejmě už nesníží

David Ondráčka

David Ondráčka

Názor: Feudální dvory 2.0. Oligarchie přebírá stát

Zdeněk Pečený

Zdeněk Pečený

Obr je zpátky. Po 1717 dnech se do Prahy vrátil Airbus 380 v barvách Emirates

Karel Pučelík

Karel Pučelík

Karel Pučelík: Francie „uklidňuje“ trhy skokem do politické krize

Alžběta Shejbalová

Alžběta Shejbalová

Biohacking: Hrst ořechů, zelený čaj či speciální drink. A váš mozek pookřeje

Petr Svoboda

Petr Svoboda

Klára Sýkora (Sudová)

Klára Sýkora (Sudová)

Zájem o životní pojištění roste, stejně jako pojistné částky

Josef Tuček

Josef Tuček

Levné sodíkové baterie jsou zatím sprinteři, ale učí se předhonit drahé lithium i na jiných tratích

Lenka Hrochová

Lenka Hrochová

Katarína Krajčovičová

Katarína Krajčovičová

Michaela Jirsová ze Života 90: Neziskovky musejí umět prodat svoji misi

Adam Martiška

Adam Martiška

Natálie Mužíková

Natálie Mužíková

Monika Panochová

Monika Panochová

Markéta Podhrazská

Markéta Podhrazská

©2023 Harvard Business Review. Distributed by The New York Times Licensing Group

©2023 Harvard Business Review. Distributed by The New York Times Licensing Group

Těžká hlava škodí. Jak skoncovat s přílišným přemýšlením

 Zlaťák

Zlaťák

PŘEHLEDNĚ: Kolik peněz si živnostníci připlatí na daních

 nst

nst

Mladá advokátní kancelář si odnesla prestižní ceny

Reklama
Doporučujeme