Když se řekne vaše jméno, s čím si ho lidé spojí? Proč je důležité strategické budování osobní značky? A jak při tom využívat média a sociální sítě? Co dělat, aby osobní značka působila autenticky a přitáhla pozornost? Na tyto a další otázky se ptá moderátorka Katarína Krajčovičová v podcastu Značka: Osobně svých hostů z různých oblastí, kterým se podařilo vybudovat si silný osobní brand.
podcast
Moje gastro cesta začala klinickou smrtí, říká gurmet Pavel Maurer - Značka:Osobně
„Nejvíce, ze všeho co jsem kdy udělal, mě těší naše občanská iniciativa 3DUBY. Tu jsme s manželkou založili ještě s Martinou Navrátilovou v době, kdy se celý gastro nápad jen rozjížděl,” říká jedna z nejvýraznějších tváří české gastronomické scény, Pavel Maurer. „Chtěl jsem, aby tady po mně něco zbylo. Zasazení stromů předcházela nehoda v Alpách, při níž jsem prožil klinickou smrt,“ uvedl v rozhovoru o síle osobní značky Pavel Maurer, zakladatel nezávislého průvodce po tuzemských restauracích Maurerův výběr Grand restaurant a oblíbené gastro události Prague Food Festival.
Nebyla jsem oblíbená. Ale bylo a je mi to jedno, říká bývalá primátorka Krnáčová - Značka:Osobně
Vysoká politika umí být toxická a zatočit s egem i zdravého člověka, přiznává bývalá primátorka Prahy Adriana Krnáčová. „Pro mě, která nesnáší podvody, neupřímnosti a lži, se v takovém prostředí nedalo dlouhodobě fungovat,“ říká vystudovaná kunsthistorička, která se do myslí občanů zapsala výrokem o zpovykaných Pražácích. Sebevědomý a bezprostřední projev proložený silnými výrazy jí byl vlastní. U politiků, novinářů ani veřejnosti s ním moc nezabodovala, ale jak sama říká, co si o ní druzí myslí, ji nikdy moc nezajímalo. „Byla jsem příliš upřímná pro politiky a málo sdílející pro novináře,“ dodala. Krnáčová se popisuje jako žena mnoha profesí a rolí, všechny prý ale spojuje její odhodlání bránit slabší. „Cit pro spravedlnost mám v DNA,“ říká o sobě v pořadu Značka: Osobně Kataríny Krajčovičové na Newstream TV.
Ondřej Krátký: Jsem badatel s nadšením pro problémy - Značka:Osobně
„Nemám trpělivost vědce, ale nadšení badatele. Spojuje nás zájem řešit problém.“ Tak vidí charakteristický rys své osobní značky Ondřej Krátký, spoluzakladatel a CEO společnosti Liftago. „Problémy mě baví, jinak bych nemohl zkoumat tisíce možností jak vylepšit naši službu,“ vysvětluje v pořadu Značka:Osobně na Newstream TV. Nadšení pro vylepšování uplatňuje i sám na sobě, a své poznatky ke sebezlepšování nově sdílí i na platformě HeroHero jako „Krátký videa“.
Filip Horký: Jsem rychlý. U všeho nového chci být první - Značka:Osobně
V dalším díle podcastu Značka:Osobně jeho moderátorka Katarína Krajčovičová zpovídala bývalého novináře a moderátora Filipa Horkého. Ten po letech novinářské práce ve věhlasných redakcích udělal kariérní přemet. A své jméno spojil s technologickým projektem společnosti Livesport. „Už tři roky se snažím vymanit z toho, aby mě lidé vnímali jako nezávislého novináře. Je to marné,“ prozradil na sebe. Proč se mu nedaří sejmout tuto nálepku a jak vnímá současný mediální trh? A jakou roli v jeho kariéře sehrál Twitter? Dozvíte se v podcastu.
Vendula Pizingerová: Pro část lidí budu pořád zlatokopka - Značka:Osobně
„Nezáleží na tom, co všechno jsem za roky práce pro Kapku naděje dokázala, pro některé budu pořád jen první česká zlatokopka. A s tím nic nezmůžu,“ říká v rozhovoru pro Newstream TV Vendula Pizingerová, zakladatelka nadačního fondu Kapka Naděje a bývalá manželka zesnulého skladatele Karla Svobody. „Vím, že mě lidé buď nenávidí, nebo milují,“ prozradila v pořadu Značka: Osobně Kataríny Krajčovičové.
Mónica Sofia Duarte: Moje mise jsou Kapverdy. A taky chci přinášet radost - Značka:Osobně
„Vše co dělám, je s myšlenkou na Kapverdy. Chci jim pomoci rozvíjet se,“ říká úspěšná modelka a hlavně podnikatelka Mónica Sofia Duarte. V pořadu Newstreamu Značka: Osobně vzpomíná, že se nenarodila do privilegované rodiny a úspěch nemá zadarmo. Vyrůstala v chatrči na jenom z Kapverdských ostrovů v srdci Atlantiku jako sirotek, do školy chodila jako mnoho dalších afrických dětí pěšky i několik hodin. Přes to všechno je z ní dnes úspěšná realitní byznysmenka. A Česko na její cestě sehrálo velmi významnou roli.
Ženám často chybí sebevědomí. Chci to změnit, říká moderátorka Čerešňáková - Značka:Osobně
„Život je sladký i hořký zároveň. Důležitá je autenticita prožitku,“ říká moderátorka a koučka Eva Čerešňáková. Eva moderuje vlastní pořad Eva Talks. Zve si do něj inspirativní ženy, kterých se ptá nejen na to „hezké“. Obvykle v rozhovoru zabrousí na strastiplné momenty, které musely její hostky na cestě za úspěchem a životním štěstím překonat. „Chci ženy inspirovat. Pomoci jim zvýšit sebevědomí, protože sama dobře vím, jak je to s jeho nalezením náročné,“ říká Eva v rozhovoru pro silvestrovský speciál pořadu Značka: Osobně, který moderuje Katarína Krajčovičová z Newstreamu.
Lukáš Kovanda: Lidé říkají, že je mě hodně. Chci ale jen popularizovat ekonomii - Značka:Osobně
„Vím, že moje osobní značka polarizuje. Část lidí mě nesnáší, druhá část uznává,“ uvedl v rozhovoru pro Newstream Lukáš Kovanda, český ekonomický komentátor a hlavní ekonom Trinity Bank. „Lidé kritizují, že se vyjadřuji k širokému záběru věcí,“ uvedl v pořadu Značka: Osobně Kataríny Krajčovičové.
Cristina Muntean: Výstřednost nevadí. Nejlepším marketingem je být autentický - Značka:Osobně
V současnosti sociální sítě podporují obraz dokonalé sebeprezentace. Chceme zapadnout, což je přirozená lidská potřeba. „Osekáváním všeho, co si myslíme, že není dokonalé a nepatří k nám, ztrácíme na autenticitě,“ upozorňuje Cristina Muntean, expertka na osobní značku a strategickou komunikaci. „Když komunikujeme svůj osobní faktor bizarnosti beze strachu, naše osobní značka se stává nezapomenutelnou,“ dodává Cristina v pořadu Newstreamu s názvem Značka: Osobně.
Jan Bubeník: Každý něco sbírá. Já sbírám vztahy - Značka:Osobně
„Dostávám otázky, jak dělám networking. Já ho ale nedělám, přirozeně se o lidi zajímám a snažím se být užitečný.“ Prozradil na sebe v pořadu Newstreamu Značka: Osobně Jan Bubeník, zakladatel a majitel jedné z prestižních headhunterských společností v České republice Bubeník Partners. „Když budujete vztahy transakčně, je to z toho cítit,“ dodal.
Adriana Jahňáková: Jak se připravit na krizi? Chce to odolnost - Značka:Osobně
Vše co děláte, o vás něco vypovídá. Osobní brand tvoříte i na základě toho, jestli přijdete brzy, pozdě nebo vůbec, míní Adriana Jahňáková, CEO společnosti Lego pro ČR a SR. „Čím silnější osobní značku člověk má, tím jistěji se může cítit i v případě krize na pracovním trhu," dodala. Adriana byla první hostkou nové videosérie Newstreamu. Pořad jsme nazvali Značka: Osobně. Katarína Krajčovičová si do něj zve vlivné osobnosti se zajímavou profesní cestou.
Systém dotací v Česku čelí ☝ zásadním problémům, neklade důraz na výsledky. Stát se často zaměřuje na maximální vyčerpání peněz než na podporu projektů, které mohou mít skutečný přínos. Takový systém je chybný a nepomáhá reálnému rozvoji regionů ani dlouhodobému posilování konkurenceschopnosti, uvedl Nejvyšší kontrolní úřad.
Reciproční cla, které Spojené státy tento týden oznámí, se budou týkat všech zemí, nikoli jen menší skupiny států s největší nerovnováhou. V noci na dnešek to prohlásil americký prezident 👴 Donald Trump. Rozsáhlý plán dovozních poplatků chce Trump představit v úterý.
Páteční zemětřesení si v Barmě vyžádalo 2️⃣0️⃣2️⃣8️⃣ mrtvých a nejméně 3408 zraněných. S odvoláním na oznámení barmské junty o tom informoval list The Wall Street Journal. V Thajsku zemřelo nejméně 18 lidí.
Moskva a Washington ☝ zahájily diskuze o kovech vzácných zemin a dalších projektech v Rusku. Listu Izvestija to v dnes zveřejněném rozhovoru řekl šéf Ruského fondu přímých investic Kirill Dmitrijev, kterého si ruský prezident Vladimir Putin vybral jako zvláštního zmocněnce pro mezinárodní ekonomickou a investiční spolupráci.