Reklama

Vyberte si z našich newsletterů

Přihlásit odběr

Ani milionová sleva nepomohla. Zámek ve Skřivanech nikdo nechce

Zámek ve Skřivanech stále nenašel majitele.
Profimedia.cz
Petra Nehasilová
pej

Už třikrát se Královéhradecký kraj pokusil prodat památkově chráněný novogotický zámek ve Skřivanech. Nepomohla ani sleva.

Reklama

Už od léta hledá Královéhradecký kraj kupce pro zámek ve Skřivanech. První dražba byla 7. srpna s vyvolávací cenou 38,4 milionu korun, avšak žádný zájemce se nedostavil. Podruhé se dražba s vyvolávací cenou 34 milionů korun konala 4. října a také této dražby se žádný zájemce nezúčastnil. Zájemce si kulturní památka nenašla ani v poslední aukci s vyvolávací cenou 29 milionů korun.

„Rada kraje proto projedná další možnosti pro prodej této nemovitosti,“ uvedl mluvčí hejtmanství Dan Lechmann.

V Česku se dají koupit i další historické nemovitosti. Podívejte se do následující galerie:

Reklama

Zámecký areál se nachází na okraji obce Skřivany za bývalým cukrovarem. Zámek je obklopen parkem, ve kterém stojí další stavby, veřejnosti je nepřístupný.

Secesní perla Prahy se otevře veřejnosti. Podívejte se do zatím utichlé Fantovy budovy

Na hlavním nádraží v Praze se v neděli pro veřejnost otevřou zrekonstruované prostory historické Fantovy budovy, lidé je budou moct navštívit s organizovanými prohlídkami. Novinářům to řekl generální ředitel Správy železnic Jiří Svoboda, který společně s ministrem dopravy Martinem Kupkou (ODS) prostory dnes slavnostně otevřel. Podle informací ČTK je rezervační systém již plný. Rekonstrukce, která začala na podzim 2021, měla původně skončit v létě.

Přečíst článek

Kunratický zámek je na prodej

Chátrající kunratický zámek je na prodej. Vyvolávací cena je 106 milionů

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (ÚZSVM) prodává v aukci areál zámku Kunratice. Vyvolávací cena barokní stavby ze 17. století s více než hektarovým parkem je 106,3 milionu korun.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry. 

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme