Reklama

Vyberte si z našich newsletterů

Přihlásit odběr

FOTOGALERIE: Art Deco Imperial Hotel v centru Prahy je na prodej

Odbory prodávají Art Deco Imperial Hotel v Praze, chtějí 2,15 miliardy
ČTK
 ČTK

Odbory nabízí k prodeji Art Deco Imperial Hotel v centru Prahy, za který chtějí minimálně 2,15 miliardy korun, uvedl server HN.cz. Nabídky budou odbory přijímat do 15. dubna.

Reklama

Pětihvězdičkový Art Deco Imperial Hotel na rohu ulic Na Poříčí a Zlatnická má 126 pokojů a sídlí v něm restaurace Café Imperial, kterou spoluvlastní Zdeněk Pohlreich. Hotel byl otevřen v roce 1914 a v letech 2005 až 2007 byl zrekonstruován. Aktuálně je ve vlastnictví sdružení Majetková, správní a delimitační unie odborových svazů.

FOTOGALERIE: Prohlédněte si Art Deco Imperial Hotel

Výběrové řízení pro zájemce o koupi hotelu spustily odbory v pondělí. „Naši společníci se nyní rozhodli budovu prodat,“ sdělil HN.cz Jiří Bulan, který má v Majetkové, správní a delimitační unii odborových svazů na starosti prodej a pronájem nemovitostí.

Reklama

„Rozhodně to ale neznamená, že bychom zcela opouštěli hotelový byznys,“ doplnil Bulan. Unie podle serveru vlastní například také budovu pražského hotelu Olšanka v Praze 3 a v portfoliu má i horské penziony.

Průmyslová budova v Chebu získala prestižní mezinárodní ocenění.

Nejzelenější průmyslová hala světa stojí u Chebu. Má i hmyzí hotel

Splachuje se v ní dešťovou vodou, střecha je připravená pro umístění fotovoltaické elektrárny a na udržitelnost se myslelo i v jejím okolí. V areálu nejzelenější budovy na světě totiž nechybí hmyzí hotel, ještěrkoviště nebo hnízdní budky pro veverky.

Přečíst článek

Hotel Marina Bay Sands v Singapuru

Slavný singapurský hotel vstupuje do nové éry, prošel nákladnou rekonstrukcí

Ikonický singapurský hotel otevřel před necelými čtrnácti lety, ale za sebou má již kompletní rekonstrukci za 22 miliard korun.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry. 

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme