Reklama

Vyberte si z našich newsletterů

Přihlásit odběr

Hotel, kde se za 400 tisíc na noc schovávají hvězdy Hollywoodu

Beverly Hills Hotel. Ikonické místo, kde se za 400 tisíc na noc schovávají hvězdy Hollywoodu
Zdeněk Pečený/Newstream
Zdeněk Pečený

Beverly Hills Hotel je vyhledávaným úkrytem hollywoodských hvězd již od dob Charlie Chaplina či Marylin Monroe. Celebritami oblíbené bungalovy stojí 350 až 400 tisíc korun na noc.

Reklama

Marilyn Monroe tam v 50. letech bydlela. Elizabeth Taylor tam strávila šest ze svých osmi líbánek. A princ Harry a Meghan Markle byli spatřeni na večeři v jeho restauraci začátkem tohoto roku. Řeč je o ikonickém Beverly Hills Hotelu, který je prostoupený hollywoodskou historií a jeho reputace jako místa, kde se scházejí celebrity nikdy neopadla.

FOTOGALERIE: Prohlédněte si ikonický hotel

Nachází se v Beverly Hills v Los Angeles, co by kamenem dohodil od Rodeo Drive. Jeho slavná růžová fasáda – díky které se mu přezdívá „Růžový palác“ - se od otevření hotelu v roce 1912 objevila v bezpočtu filmů a na obálkách časopisů a v nedávné minulosti byla spatřena v pozadí postů celebrit na sociálních sítích

Reklama

Luxusní resort Atlantis The Royal v Dubaji

Seriál: Kde strávit silvestrovskou noc? Za dubajský luxus dáte miliony

Kde strávit silvestrovskou noc? Byznysový portál newstream.cz spouští nový seriál o nejnovějších hotelových resortech z celého světa a nabídne detaily toho, jak v nich lze strávit například příchod Nového roku. A samozřejmě na kolik to vyjde. Startujeme hotelovým resortem Atlantis The Royal, který leží v Dubaji a jeho otevření patřilo k nejočekávanějším údálostem dekády.

Přečíst článek

Hotel dříve než město

Hotel otevřel své dveře v roce 1912, tedy dva roky před vznikem samotného Beverly Hills jako města. Není divu, že hotel se do dneška rozkládá na ohromném pozemku o 50 tisících metrech čtverečních a hostům může nabídnout soukromé zahrady s vzrostlými palmami. V Beverly Hills by dnes kvůli vysokým cenám, zastavěnosti a rozparcelování města na menší pozemky nebylo možné otevřít hotel podobného stylu. Moderní hotely, jako před pár lety otevřený Waldorf Astoria se musejí stavět na „pětníku“ a do výšky.

Hvězdná éra hotelu přišla ve 40. letech minulého století. V té době také přibyl krom růžové fasády další poznávací znak hotelů – tapety s banánovými listy.

Levné to není

V hotelu není mnoho restaurací a barů. Pouze čtyři. Tradiční americký „diner“, hotelový bar, restaurace u bazénu a pak hlavně legendární restaurace Polo Lounge. Míst, kde se v hotelu najíst a napít tedy není mnoho, ale kvalita rozhodně nechybí. Vždyť ve slavné Polo Lounge, kde se nad Enchallidas s humrem za 1400 korun, scházejí všichni, co v Los Angeles něco znamenají. Restaurace nabízí příjemné posezení také venku, navíc v soukromí.

Business class v Boeingu 787 Dreamliner

FOTOGALERIE: Nový Airbus i „český“ Dreamliner. Podívejte se na letadla, která poletí za exotikou

Exotická sezóna odstartovala. Čeští turisté se budou moci prostřednictvím dopravců Fischer, Čedok či Exim Tours dostat do takových destinací jako je Srí Lanka, Vietnam, Keňa, Omán, Madagaskar, nebo Zanzibar. A to přímými lety z Prahy. V jejich rámci navíc využijí nové Airbusy A 350-900 či Boeing 787 Dreamliner polských aerolinek LOT.

Přečíst článek

Beverly Hills Hotel má v několika budovách celkem 210 pokojů, včetně apartmá a bungalovů. Bungalovy nabízejí cenné soukromí, například prezidentský má vlastní terasu s bazénem, a prý také boční vstup – tedy možnost vyhnout se hlavnímu vchodu do hotelu. To ocení především celebrity, které touží po chvíli klidu.

Přepych a lesk hodný hvězd Hollywoodu není levný. Základní pokoje se v tomto hotelu prodávají za 30 tisíc korun na noc, velké apartmány či bungalovy pak i za stovky tisíc korun na noc. Zmíněný prezidentský bungalov se nedostane pod 350 tisíc korun bez daně za jedinou noc.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry. 

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Obývací část s výhledem na Špilberk

OBRAZEM: Vyzkoušeli jsme nejdražší hotelový pokoj v Brně. Stojí za tu cenu?

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme