Reklama

Vyberte si z našich newsletterů

Přihlásit odběr

Kladenská pěší zóna je na prodej. Za 32 domů chce podnikatel Orna přes 630 milionů

Kladenská pěší zóna je na prodej. Za 32 domů chce podnikatel Orna přes 630 milionů
Profimedia
 ČTK

Vlivný kladenský podnikatel Pavel Orna v devadesátkách skoupil téměř všechny domy na kladenské pěší zóně v ulici T. G. Masaryka a jejím okolí. Teď se více než třicítky domů zbavuje. Chce za ně stovky milionů korun. Zprávu jako první přinesl deník e15.

Reklama

Za soubor bytových domů v centru Kladna chce společnost Orna Corporation, v níž má podíl podnikatel Pavel Orna, 638 milionů korun. Domy nakoupil v 90. letech minulého století. Šest už jich prodal loni, uvedl server e15. Prodej potvrdil redakci e15 Ornův syn a ředitel společnosti Jan Orna a také makléři z M&M reality, kteří mají za úkol nemovitosti prodat.

„Panu Ornovi už je přes 70 let a nemovitosti vlastní déle než 30 let, proto se rozhodl, že je chce prodat a rozdělit se se společníky a svými potomky,“ sdělil deníku Jakub Bureš z M&M reality. Pavel Orna vlastní spolu s manželkou 40 procent společnosti Orna Corporation, zbylí tři společníci mají každý pětinový podíl.

Ornův syn další informace nechtěl deníku sdělit. „Nemám pokyn od vlastníků sdělovat jakékoliv další informace. S otcem určitě mluvit nemůžete, nebude se k tomu vyjadřovat,“ uvedl Jan Orna.

Soubor nemovitostí tvoří byty i komerční prostory, většinu z nich společnost nyní pronajímá. Jejich plocha přesahuje 18 tisíc metrů čtverečních. Zájemci je mohou kupovat dohromady i jednotlivě.

Reklama

Kladno - letecký pohled

Kladno, to je to město. Je levnější než Praha, jak dlouho to ale tak bude?

Nejenom rychlodráha, která významně urychlí cestování do Prahy, i levnější pozemky, dělají z Kladna developerskou bonanzu.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry. 

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme