Aleš Ondrůj odešel ze Student Agency, povede obchod v Čedoku

Novým obchodním ředitelem cestovní kanceláře Čedok se stal Aleš Ondrůj, který dosud pracoval ve společnosti Student Agency. Na postu vystřídal Andreu Techmanovou. Podle mluvčí Čedoku Kateřina Pavlíková doznalo změn i složení představenstva Čedoku, jehož členem se místo Techmanové stal IT ředitel cestovní kanceláře Pavel Dvořák.
Ondrůj působil ve Student Agency od roku 2010 a v poslední době ve firmě řídil obchod, tvorbu cen a prodej vlakové dopravy, zároveň byl i jejím mluvčím. V Čedoku bude řídit marketingové oddělení a bude mít na starosti i dopravu kanceláře, tuzemský cestovní ruch nebo poznávací zájezdy.
Vedle toho budou pod Ondrůje spadat služby pro klientelu v rámci příjezdové a kongresové turistiky a s týmem bude koordinovat práci českých delegátů a animátorů, které má Čedok v zahraničních destinacích, uvedla Pavlíková.
Současný IT ředitel Čedoku Dvořák doplnil po odchodu Techmanové z firmy představenstvo, v jehož čele je generální ředitel společnosti Stanislav Zeman.
Čedok je nejstarší cestovní kancelář v Česku. Společnost nabízí pobytové a poznávací zájezdy do více než 100 destinací. V roce 2016 se jediným vlastníkem CK Čedok stala společnost Itaka Holdings. Itaka je největší skupinou působící v oblasti cestovního ruchu v Polsku, České republice a Litvě.
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.