Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Aleš Ondrůj odešel ze Student Agency, povede obchod v Čedoku

Aleš Ondrůj povede obchod v Čedoku
ČTK
 nst
nst

Novým obchodním ředitelem cestovní kanceláře Čedok se stal Aleš Ondrůj, který dosud pracoval ve společnosti Student Agency. Na postu vystřídal Andreu Techmanovou. Podle mluvčí Čedoku Kateřina Pavlíková doznalo změn i složení představenstva Čedoku, jehož členem se místo Techmanové stal IT ředitel cestovní kanceláře Pavel Dvořák.

Ondrůj působil ve Student Agency od roku 2010 a v poslední době ve firmě řídil obchod, tvorbu cen a prodej vlakové dopravy, zároveň byl i jejím mluvčím. V Čedoku bude řídit marketingové oddělení a bude mít na starosti i dopravu kanceláře, tuzemský cestovní ruch nebo poznávací zájezdy.

Vedle toho budou pod Ondrůje spadat služby pro klientelu v rámci příjezdové a kongresové turistiky a s týmem bude koordinovat práci českých delegátů a animátorů, které má Čedok v zahraničních destinacích, uvedla Pavlíková.

Současný IT ředitel Čedoku Dvořák doplnil po odchodu Techmanové z firmy představenstvo, v jehož čele je generální ředitel společnosti Stanislav Zeman.

Čedok je nejstarší cestovní kancelář v Česku. Společnost nabízí pobytové a poznávací zájezdy do více než 100 destinací. V roce 2016 se jediným vlastníkem CK Čedok stala společnost Itaka Holdings. Itaka je největší skupinou působící v oblasti cestovního ruchu v Polsku, České republice a Litvě.

>>>>>> Sdílejte s námi kariérní přestupy u vás ve firmě. Zprávy zasílejte na kariera@newstream.cz <<<<<<

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Doporučujeme