Amazon spouští virtuální zkoušení bot. Od puchýře ale neochrání
Amazon chce svým zákazníkům zpříjemnit online nákup bot. Pomocí speciálního digitálního nástroje si budou moci vybranou botu vyzkoušet, píše CNBC. Funkce sice nepomůže zjistit, zda bota sedí, ale nakupující díky ní alespoň vidí, jak na jeho noze vypadá. Riziko reálného puchýře z otlačení už ale musí vzít zákazník na sebe.
Amazon ve čtvrtek spustil nový nákupní nástroj s rozšířenou realitou, který uživatelům umožňuje virtuálně si vyzkoušet boty, o které by mohli mít zájem. Společnost uvedla, že tento nástroj zákazníkům usnadní online nakupování a bude interaktivnější.
Funkce nazvaná Virtual Try-On for Shoes je zatím dostupná v e-shopu Amazonu jen pro uživatele iOS v USA a Kanadě. Zákazníci si díky ní mohou zkoušet digitální verze sneakersek od značek New Balance, Adidas, Reebok a Puma, píše CNBC.
Amazon od čtvrtka přestane dodávat maloobchodníkům v Číně své elektronické čtečky Kindle a příští rok tam uzavře své elektronické knihkupectví Kindle. Amazon rozhodnutí oznámil ve čtvrtek na svém oficiálním účtu WeChat s tím, že upravuje strategické zaměření svých operací a že jeho další obchodní linie v Číně budou pokračovat, uvedla agentura Reuters.Amazon končí v Číně se čtečkami Kindle i e-shopem
Zprávy z firem
Funguje to jednoduše. Stačí namířit fotoaparát chytrého telefonu na nohy, na displeji se pak objeví pár virtuálních bot.
Tato funkce staví na stávajících virtuálních nákupních nástrojích Amazonu. Mnohé z nich využívají rozšířenou realitu, technologii, která překrývá skutečný svět virtuálními objekty. V roce 2017 Amazon spustil „AR View“, který uživatelům umožňuje vizualizovat produkt v jejich domácnosti pomocí smartphonu. Funkci poté vylepšil o nástroj nazvaný „Room Decorator“, který umožňuje umístění více virtuálních předmětů současně.
Amazon není jedinou společností, která experimentuje s rozšířenou realitou v online nakupování. Nábytkářský gigant Ikea, Nike, L’Oreal a prodejce rychlé módy Zara spustili podobné funkce.
Legendární tvůrce iPhonů nezveřejnil žádnou převratnou novinku od roku 2015, kdy se objevily první Apple Watch. Firma tam je čím dál víc závislá na prodeji právě mobilních telefonů. Nyní by se mělo portfolio Applu rozšířit o nové zařízení nabízející virtuální realitu, uvádí agentura Bloomberg.Apple na hraně revoluce. Již brzy ukáže svou virtuální realitu
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.