Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Britská YouGov koupila za 315 milionů eur firmu zaměřenou na spotřebitelský průzkum

Nákupy (ilustrační foto)
ČTK
 ČTK

Společnost zaměřená na průzkum názorů, motivací, potřeb a mediálních zvyků spotřebitelů YouGov převzala od analytické společnosti GfK její divizi zaměřenou na průzkum nákupního chování domácností v Evropě Consumer Panel Services (CPS GfK) za 315 milionů eur (7,7 miliardy korun).

 Transakce je součástí strategie dalšího růstu YouGov a rozšíří její působení v odvětví spotřebního zboží, uvedla YouGov v prohlášení. Díky akvizici bude moci YouGov nabídnout současně údaje o chování zákazníků i o jejich postojích. Nabídne údaje od toho, kde domácnosti nakupují, až po to, jakým způsobem nakupují.

„Převzetí CPS GfK společností YouGov je převratnou změnou pro společnost CPS GfK, naše klienty a odvětví spotřebního zboží a maloobchodu v celé Evropě,“ uvedl prezident Stefan Heremans. „CPS GfK a YouGov společně umožní klientům porozumět jednotlivým krokům v celém nákupním procesu kupujících - počínaje tím, co a kde nakupují, až po zjištění, proč a jak nakupují - se začleněním reklamy, lokalit a sdělovacích prostředků,“ dodal.

Společnost Samsung

Slabý Samsung. Provozní zisk firmy klesl o 35 procent

Provozní zisk jihokorejské společnosti Samsung Electronics ve čtvrtém čtvrtletí podle předběžných výsledků meziročně klesl o 35 procent na 2,8 bilionu wonů (zhruba 48 miliard korun). Zisk výrazně zaostal za očekáváním analytiků, přetrvávající slabá poptávka po spotřební elektronice totiž převážila nad zlepšenými výsledky divize pro výrobu paměťových čipů, uvedla agentura Reuters.

Přečíst článek

YouGov působí v Severní a Jižní Americe, Evropě, na Blízkém východě, v Asii a Tichomoří a má jednu z největších sítí průzkumů na světě. Ve 37 kancelářích po celém světě má 1800 zaměstnanců a více než 4000 klientů. Jejím cílem je pomáhat světovým značkám, vlastníkům sdělovacích prostředků a agenturám lépe plánovat, uvádět a sledovat jejich marketingové aktivity. Provádí časově neomezený průzkum veřejného mínění mezi 26 miliony registrovaných členů panelu na 55 trzích.

CPS GfK má více než 1100 zaměstnanců, kteří působí na 16 trzích v Evropě, a partnerské panely na dalších dvou trzích. Poznatky společnosti CPS GfK jsou založeny na 18 milionech nákupů uskutečněných tisíci domácností, společnost mapuje více než 1500 prodejců a pokrývá více než 2,1 milionu skladových jednotek.

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Společnost Alphabet koupí za 32 miliard dolarů kybernetickou firmu Wiz

Největší akvizice Alphabetu v historii. Za 32 miliard dolarů koupí firmu Wiz

Přečíst článek
Doporučujeme