Apple má trable s výrobou Vision Pro, firma odložila plány na cenově dostupnější verzi
Společnost Apple byla nucena výrazně snížit odhad výroby své náhlavní soupravy pro rozšířenou realitu Vision Pro kvůli složitému designu a potížím při výrobě.
Navíc Apple odložil i plány na cenově dostupnější verzi, uvedl server Financial Times. Americká společnost představila Vision Pro, která je vyvrcholením více než sedmiletého vývoje, na počátku minulého měsíce. Ve Spojených státech má být k dispozici začátkem příštího roku za cenu 3499 dolarů (76 300 korun). To je více než trojnásobek nejdražší náhlavní soupravy pro smíšenou a virtuální realitu firmy Meta, majitele Facebooku.
Pouze několik set tisíc kusů
Jediným smluvním výrobcem náhlavní soupravy pro Apple je čínská firma Luxshare. Podle zdrojů se čínská firma připravuje v příštím roce na výrobu méně než 400 tisíc kusů Vision Pro. Podle FT však měl Apple interní cíl prodat za prvních 12 měsíců až jeden milionů kusů náhlavní soupravy. Apple a Luxshare na žádost o komentář nereagovaly.
V prvním pololetí se dařilo hlavně americkým akciovým trhům. Nejsledovanější akciový index S&P 500 vzrostl od začátku roku o více než 16 procent. Jeho výkonnost zastínil technologický index Nasdaq Composite, který si připsal téměř 33 procent, uvedl analytik společnosti Portu Lukáš Raška.Americké akciové trhy letí vzhůru. Nasdaq si za pololetí připsal téměř 33 procent
Trhy
Dva blíže neidentifikovaní čínští dodavatelé komponentů pak uvedli, že Apple v prvním roce požaduje dodávky pouze pro 130 tisíc až 150 tisíc kusů.
Hlavním problémem je výroba micro-OLED obrazovek pro zařízení, uvedl FT. Apple není spokojen s produktivitou dodavatelů. Pro prototyp vyrobila obrazovky firma Sony ve spolupráci s výrobcem čipů TSMC.
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.