BigBoard mění majoritního majitele. Většinu má získat firma ovládaná J&T
Antimonopolní úřad se zabývá změnou většinového akcionáře společnosti BigBoard Praha, která podniká na trhu venkovní reklamy. Výlučnou kontrolu nad ní má získat společnost BB Global, uvedl úřad na webu. Firma financovaná skupinou J&T má získat 60procentní podíl, který je dosud v držení společnosti Joj Media House, informoval v pátek server Mediář. Zbývajícími akcionáři BigBoardu zůstávají Richard Fuxa a společnost Touzimsky Media. Oba drží 20 procent.
BigBoard nepředpokládá žádný přímý dopad transakce na své obchodní vztahy s klienty a dodavateli, řekl Mediáři předseda představenstva firmy Fuxa. Dodal, že podrobnější informace o transakci bude možné uvést až po schválení transakce antimonopolním úřadem.
Ten se změnou většinového majitele zabývá ve zjednodušeném řízení. „K navrhovanému spojení soutěžitelů dochází zejména v oblasti poskytování reklamních služeb, především provozováním venkovní reklamy, a dále marketingových a mediálních služeb,“ píše ÚOHS.
Richard Fuxa vlastní největší síť venkovní reklamy u nás BigBoard. V posledních měsících ale buduje mediální společnost, pod kterou vedle podílu ve vydavatelství ekonomického týdeníku Hrot dále spadá lifestylový web Flowee nebo metropolitní zpravodajství PrahaIN.Miliardář Fuxa rozšiřuje mediální impérium. Po Hrotu kupuje Mediář
Zprávy z firem
BigBoard je největším tuzemským poskytovatelem venkovních reklamních ploch. Firma má kolem 120 zaměstnanců. Podle poslední výroční zprávy zveřejněné v internetové Sbírce listin byla skupina v roce 2022 ve ztrátě 9,3 milionu korun. Tržby z hlavní činnosti činily téměř 1,49 miliardy korun.
První říjnový den tomu byly dva roky, co platí sporné nařízení magistrátu č. 26/2005 Sb. hl. m. Prahy, které Úřad pro ochranu hospodářské soutěže („ÚOHS“) označil jako porušení zákona. Od března loňského roku navíc vede s magistrátem oficiální správní řízení, které je nestandardně dlouhé kvůli lhostejnosti vedení hl. m. Praha. Tento laxní přístup vede k tomu, že diskriminovaným firmám narůstají ztráty, které budou po magistrátu vymáhat.Proč budou muset Pražané ze svých kapes zaplatit důsledky protizákonného nařízení magistrátu
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Jak se udržet v kondici a vytvářet dlouhodobou hodnotu? Snaha udržovat se v souladu s nároky doby je hlavní téma aktuálního magazínu Newstream CLUB, který nyní vychází, s podtitulem VYJEDNEJTE SI SVŮJ ŽIVOT.
Proč se vyjednávání stává jednou z hlavních dovedností pro budoucí úspěch, vysvětlí přední český vyjednavač a titulkový muž Radim Pařík.
Na otázku ‚Jak zůstat relevantní i v dalších letech?‘ odpovídají i další osobnosti byznysu, showbyznysu, ale také medicíny. Například vyhlášená pohybová lékařka Karolína Velebová, která se stará o řadu vrcholových sportovců včetně olympioniků. Dědička kávového impéria Christina Meinl ukazuje na historii legendární firmy, jak důležité bylo pro její přežití a dlouhodobý úspěch ochota radikálně se změnit a začít znovu téměř od nuly.
Partner Penta Investments Václav Jirků popisuje, jak důležitou roli bude hrát soukromý sektor ve zdravotní péči a sociálních službách.
O duševním zdraví, wellbeingu a o tom, jak jich dosahovat pomocí moderních technologií, hovoří Jiří Diblík, spolutvůrcem globálně úspěšné wellbeingové a mental health aplikace VOS Health.
Páté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.